خانه

در هنگام کرم پودر زدن به این 5 نکته توجه کنید

  • آرایش شما را جذاب و زیباتر می کند. اما اگر ندانید چطور آرایش کنیدچهره تان را خراب می کنید. کرم پودر از لوازم آرایشی است که باید از آن درست استفاده کنید. یک کرم پودر خوب پوستتان را صاف تر کردهو آن را بی عیب و نقص نشان می دهد. به هر حال این که یاد بگیریم چطور از آن استفاده کنیم هم به همان اندازه مهم است. به هنگام استفاده از کرم پودر موارد زیر را به خاطر داشته باشید.

    1. روی صورتتان مرطوب کننده بزنیدکرم پودر
    قبل از زدن کرم پودر، یک کرم مرطوب کننده یا کرم ضد آفتاب مرطوب کننده به عنوان آستر، روی پوستتان بزنید.چون اگر پوستتان را خوب مرطوب کنید، کرم پودر به خوبی روی پوستتان می نشیند. مراحل پاکسازی، تقویت پوست و مرطوب سازی را همیشه برای کل صورتتان انجام دهید. این طوری هم از پوستتان محافظت می کنید و هم باعث می شود که آرایشتان طبیعی تر به نظر برسد. قسمت های گود و تیره ی زیر چشمتان را بپوشانید. اگر زیر چشمتان گود است، آن را با یک کانسیلر (کرم پودر زیر چشم) بپوشانید. به جای این که کانسیلر را روی پوستتان بمالید، آن را با ضربه های آرامی روی پوستتان بزنید.

    2. دست هایتان را تمیز کنید
    دست هایتان را حتماً قبل از کرم پودر زدن بشوئید. دست های کثیف باعث ایجاد جوش یا دیگر بیماری های پوستی می شود. پد یا قلم مو را هم قبل از کرم پودر زدن تمیز بشوئید تا از نشستن باکتری ها روی پوستتان جلوگیری کنید.

    3. برای نتیجه ی بهتراز قلم مو استفاده کنید
    اکثر خانم ها برای کرم پودر زدن از پد یاانگشتانشان استفاده می کنند. استفاده از قلم مو به مراتب بهتر از هر دوی این هاست.با قلم مو نه تنها کرم پودر کمتری استفاده می شود، سطح پوست هم به راحتی یکدست و صاف می شود.

    4. درست کرم پودر بزنید
    برای این کار، نقطه هایی از کرم پود را روی چانه، پیشانی، گونه ها و نوک بینیتان بزنید. در مرحله ی بعد با قلم مو آن ها را پخش کنید. لازم نیست کرم پودر را روی کل صورتتان بزنید، فقط روی نقاطی که صاف و یکدست نیستند کرم پودر بزنید.

    5. از پودر  فیکس یا پن کیک استفاده کنید
    در آخر بعد از کرم پودر زدن یک پودر فیکس یا پن کیک مات بزنید. با این کار کرم پودر روی پوستتان ثابت می ماند و پوستتان را  مات می کند. اگر از یک کرم پودر خوب استفاده کنید و آن را به درستی بزنید، قیافه اتان همان طوری که دوست دارید می شود.موقع کرم پودر زدن این پیشنهادات را به خاطر داشته باشید تا زیبایی های صورتتان را بیشتر نشان دهید.وقتی می خواهید کرم پودر بخرید، به جای یک محصول ارزان، یک کرم پودر خوب بخرید. لوازم آرایش ارزان پوستتان را خراب می کند. بنابراین عاقلانه آن ها را انتخاب کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها آرایش , پوست , زیبایی ,
       7

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان