خانه

چگونه ابروهایی زیبا و پرپشت داشته باشیم

  • امروزه داشتن ابروهای زیبا خیلی مهم است.ابروها هم می توانند باعث زیبایی چهره شوند، هم چهره را بد فرم کنند.شاید گاهی ابروهایتان را به سبک دهه نود بردارید اما مدلی که دیگر هیچ وقت مد نمی شود ابروهای خیلی نازک است. هر چه ابروها پهن تر باشد بهتر است. متأسفانه همه شانس داشتن ابروهای پرپشت را ندارند. حالا یاتقصیر شماست که ابروهایتان را بیش از حد بر می دارید یا ابروهایتان به طور طبیعی کم پشت است، به هر حال دلیل نمی شود که دوباره ابروهایتان پرپشت نشود. شاید رشد ابروها یک پروسه سخت و طولانی باشد، اما با راهنمایی های زیر می توانید قدم به قدم این کار را انجام دهید.

    1. به آن ها دست نزنیدابرو
    خیلی سخت است که برای مدتی اصلاً به ابروهایتان دست نزنید تا همه آن ها دوباره به طور کامل دربیایند. چون موهای ابرو گاهی به صورت پراکنده در می آیند و  نامرتب به نظر می رسند و باید با خودتان کلنجار بروید که آن ها را برندارید!بهترین کار این است که موچینتان را جایی گم و گور کنید و برای چند ماه اصلاً وقت اپیلاسیون و اصلاح نگیرید. فقط همیشه یادتان باشد که چرا ابروهایتان انقدر کم پشت شده تا مثل قبل انقدر آن ها را برندارید. یک استراحتی به ابروهایتان بدهید و کمی صبور باشید، اتفاقات خوب زمان می برند!

    2. سائیدن ناحیه ابروها
    می دانیم که سایش( یا لایه برداری) برای پوست نرم ضروری است، اما این کار برای ابروها هم مفید است.یک مسواک نرم بردارید، به آرامی ناحیه ابروها را با آن بسائید. این کار به تحریک رشد موهای ابرو کمک می کند.

    3. از سرم یا ویتامین استفاده کنید
    گروهی از سرم های رشد ابرو در بازار هستند که نه تنها به رشد ابروهایتان کمک می کنند بلکه باعث می شوند ابروها سریع تر رشد کنند چون سرم ها از پپتیدها تولیدشده اند که باعث تقویت رشد موها در فولیکول می شوند. می توانید از مکمل بیوتین که یک ویتامینه برای تحریک رشد مو است استفاده کنید.

    4. قسمت های خالی را با مداد پر کنید
    حالا که می خواهید ابروهایتان پر شود، اگر نقاطی از ابروهایتان خالی شده، می توانید آن قسمت ها را به آسانی با یک مداد ابرو پر کنید. مدادی را انتخاب کنید که به رنگ ابروهایتان بخورد یا حتی برای پوشش بهتر آن قسمت ها،می توانید یک درجه تیره تر انتخاب کنید.

    5. مرتب کردن ابروهای آشفته و درهم برهم
    همان طور که قبلاً گفتیم، هنگامی که ابروهایتان در حال درآمدن هستند، ممکن است کمی نامرتب و آشفته به نظر برسند. در طول این دوره، از یک ژل ابرو برای ثابت و خوابیده نگه داشتن ابروها استفاده کنید. فقط ژل را با برس روی ابروهایتان بزنید.

    6. پوشاندن موهای اضافه
    وقتی قسمت های خالی ابرو را با مداد پر کنید و با ژل ابرو آن ها را به حالت مرتب و خوابیده نگه دارید، تازه ابروهایتان فرم پیدا می کند. همان طور که قبلاً گفتیم به هیچ کدام از موهای ابروهایتان دست نزنید، حتی آن هایی که بیرون از فرمی که شما به ابروهایتان داده ایددر آمده اند. در عوض از یک مداد کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر را در قسمت بالا و پایین ابرو بکشید. یادتان باشد برای بهترین پوشش به آرامی با آن ضربه بزنید، آن را نمالید. این کار هر موی اضافه ای را می پوشاند و فرم ابروها را هم بهتر نشان می دهد.

    7. ابروهایتان را حرفه ای بردارید
    وقتی در نهایت ابروهایتان تا جایی که امکان داشت پر شد، حالا وقت آن رسیده که آن ها را به صورت حرفه ای بردارید.یادتان باشدمدت این دوره بر اساس وضعیت ابروهایتان فرق می کند. برای پر شدن ابروهای بسیار نازک و ابروهایی که بیش از حد برداشته شده اند ماه ها ممکن است طول بکشد. اما اگر فقط یک قسمت کم پشت شده باشد فقط چند هفته طول می کشد.وقتی به آرایشگاه رفتید به آرایشگرتان بگوئید که بعد از مدت ها می خواهید ابروهایتان را تمیز کرده و فرم دهید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها زیبایی ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان