خانه

10 خصوصیت یک شوهر عالی

  • ازدواج کردن فوق العاده و البته پر از چالش است.واقعاً کسی را می شناسید دوست نداشته باشد با مردی ازدواج کند که مثل مردهای داستان های تخیلی ایده آل باشد؟! به همان اندازه ای که برای رابطه تان تلاش کنید همسرتان هم به همان اندازه نمونه خواهد بود.البته در یک رابطه هر دو طرف باید تلاش کنند و برای یک رابطه درست زمان بگذارند. در این متن برخی از خصوصیات یک شوهر ایده آل را عنوان کردیم.

    1. با شما به خوبی ارتباط برقرار می کندشوهر عالی
    هرگز اهمیت ارتباط را ساده نمی گیرد. با شما صحبت می کند، به هر حرفی که می زنید گوش می کند و واقعاً سعی می کند که حرفتان را بفهمد و شما را درک کند. دقیقاً می داند چه زمانی صحبت کند و چه زمانی نکند. می تواند با شما درباره هر موضوعی صحبت کند، از ورزش مورد علاقه خودش گرفته تا برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما.

    2. دوست دارد بیشتر وقتش را با شما بگذراند
    مهم نیست چه کاری با هم انجام می دهید، تا زمانی که وقتش را با شما می گذراند، از کنار شما بودن لذت می برد. کلاً از داشتن شما به عنوان شریک زندگی لذت می برد.حتی ممکن است با هم خانه بمانید و یک فیلم عاشقانه معمولی را تماشا کنید و چیپس و بادام زمینی بخورید! یا به رستورانی که دوست دارید بروید و یک خاطره خوب با هم بسازید. کلاً هر کاری را با شما انجام دهد خوشحال و راضی است.

    3. همیشه شما را می خنداند
    همه مرد شوخ طبع را دوست دارند.البته او مطمئناً می داند که چه اندازه و چه موقع شوخ و بامزه باشد. حتی بلد است چه طور یک جوک بی مزه را تعریف کند یا مثلاً وقتی دل درد دارید بامزه ترین و خنده دارترین اداها را دربیاورد تا شما را بخنداند. دیدن لبخند شما باعث می شود شاد ترین مرد روی زمین باشد.

    4. یک حامی قوی است
    در تمام فراز و نشیب ها کنار شماست. مهم نیست چه موقعیتی پیش آمده باشد، او همیشه حضور دارد تا از شما حمایت و پشتیبانی کند. در هر کاری که انجام می دهید از شما حمایت می کند و به توانایی های شما بیشتر از هر کس دیگری باور دارد. مواقعی در زندگی وجود دارد که شما به خودتان شک می کنید، اما او همیشه با عشقش به شما اطمینان می دهد و از شما حمایت می کند تا همیشه در زندگی پیشرفت کنید.

    5. دوست دارد هر چیزی را که بلد است به شما هم یاد دهد
    طرز فکر او این طور نیست که در یک رابطه مرد همیشه باید با هوش تر یا عاقل تر باشد. دوست دارد شما را سرشار از دانش و تجربیاتی کند که در طول زندگی آموخته است.به این که شما را هم در تجربیاتش شریک کند تا از آن ها استفاده کنید افتخار می کند.

    6. وفادار است
    هر مردی این حق را دارد که زیبایی ها را ستایش کند. زنان هم دوست دارند به مردان خوش قیافه نگاه کنند. این طور نیست؟! به هر حال یک شوهر خوب کسی است که می داند زنان زیبای زیادی وجود دارند که ممکن است از تماشا کردن آن ها لذت ببرد، اما فقط یک زن وجود دارد که مالک قلب اوست. زنی که متعلق به اوست، زیباترین زن برای اوست. چه در بیرون و چه در قلبش.

    7. به اشتباهاتش اعتراف می کند
    می داند که او هم یک انسان است و ممکن است اشتباهاتی داشته باشد. وقتی اشتباه می کند آن ها را انکار نمی کند. در عوض اشتباهاتش را می پذیرد و دوست دارد آن ها را به بهترین نحو اصلاح کند.

    8. از شما محافظت و مراقبت می کند
    همیشه امنیت شما را فراهم می کند. همیشه به شما زنگ می زند تا مطمئن شود به سلامت به مقصدتان رسیدید یا نه. تمام تلاشش را می کند تا در برابر هر آسیبی از شما محافظت کند. یکی از مهم ترین اولویت هایش در زندگی این است که مطمئن باشداز نظر جسمی و احساسی به خوبی از شما مراقبت می کند.

    9. شما را درک می کند
    می داند چه چیزی شما را اذیت می کند. شما را بیشتر از هر کس دیگری درک می کند. فهمیدن این که رنگ مورد علاقه یا طعم بستنی مورد علاقه شما چیست کار سختی نیست، اما پیدا کردن کسی که شما رادر سطح عمیق تری درک کند کار راحتی نیست. او شما را به دست آورده و می داند که چه چیزهایی برای شما مهم است. می داند چه چیزی باعث ناراحتی شما می شود و چه چیزی شما را خوشحال می کند. ارزش های شما را درک می کند و اهداف شما را در زندگی می داند.

    10. شما را پایین تر از خودش نمی بیند
    همیشه نقاط قوت و استعدادهای شما را تأیید می کند. در هر چیزی خودش را بهتر از شما نمی داند. باور دارد که شما دارای ویژگی هایی عالی هستید که در نوع خودتان منحصر بفرد هستید. باور دارد که می توانید به موقعیت هایی عالی در زندگی برسید و دوست دارد شما هم این را بدانید. از این که همسر او هستید افتخار می کند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها زندگی , ازدواج , آقایان , زنان ,
       2

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان