خانه

3 نکته برای آرایش کردن چشمان قهوه ای

  • چشمان قهوه ای به علت عمقی که این رنگ دارد عمیق و گیرا هستند و این بهترین خصوصیت این چشمهاست. آرایش تیره و دراماتیک برای این چشمها بسیار مناسب است، علاوه بر این، رنگهای طبیعی و کمی تیره تر از رنگ پوست نیز برای این چشمها مناسب هستند. قهوه ای از سه رنگ آبی، قرمز و زرد تشکیل شده است، به همین دلیل اکثر رنگها با این رنگ چشم تناسب دارند. خانمها منتظر چه هستید پس بیایید این بررسی را با هم شروع کنیم.

    سایه چشم متالیکآرایش
    از آنجایی که رنگ قهوه ای عمیق است، رنگهای متالیک می توانند چشمهایی با این رنگ را فوق العاده تر کنند. رنگهای طلایی، نقره ای، مسی، قهوه ای و حتی صورتی به زیباتر شدن چشمهای شما کمک می کنند اما نمی توانند بر زیبایی چشمهایتان غلبه کنند و آنها همچنان مرکز توجه خواهند بود. این نوع سایه چشم برای مهمانیها و گردهمایی های عصر مناسب است. می توانید در کنار این رنگها از رنگهای بژ و سفید هم استفاده کنید تا با ایجاد تضاد رنگی چشمهایتان را خیره کننده تر نمایید.

    رنگهای عمیق سایه چشم
    این رنگها با رنگ چشمان شما هماهنگ هستند. رنگهای قهوه ای، بنفش، ارغوانی، خاکستری، وانیلی، ماهاگونی و رنگهایی از این قبیل در کنار چشمان قهوه ای زیبایی آنها را دو چندان خواهند نمود. این رنگها، رنگ طبیعی چشمهای شما را نمایان تر می نمایند به همین دلیل بسیار مناسب هستند. ترکیب این رنگها با چشمان شما بسیار عالی خواهد بود. استفاده از رنگهای سیاه و طوسی نیز حالت جذابی به چشمانتان خواهد داد و نگاهی گیرا و دراماتیک به چشمانتان خواهد بخشید و عمق نگاهتان را نیز بیشتر می نماید.

    خط چشم
    مهمترین نقش را برای زیباتر نمودن چشمهای قهوه ای خط چشم بازی می کند. به شما پیشنهاد می کنیم از رنگهای تیره تر مثل قهوه ای و مشکی  یا طوسی تیره استفاده نمایید. چشمهای شما بعد از استفاده از خط چشم درشت تر به نظر خواهند رسید. وقتی از رنگهای شاد و درخشان استفاده می کنید می توانید از خط چشم آبی یا صورتی نیز استفاده نمایید. اگر از نکات بالا به درستی استفاده شود با استفاده از مقدار مناسب ریمل  برای رفتن به یک مهمانی یا سر کار آماده خواهید بود. تنها کاری که بعد از خواندن این مقاله باید انجام دهید اینست که کیف لوازم آرایشتان را بردارید و نکات بالا را خودتان امتحان کنید و پس از آن متوجه آن خیره کنندگی که از آن سخن گفتیم خواهید شد.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی
       3

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان