خانه

4 روش برای کم کردن وزن در محل کار

  • وقتی که در حال وزن کم کردن هستید، تمام حواستان به آشپز خانه است!اما محل کارتان هم می تواندمانع رسیدن به هدفتان شود. چون بیشتر وقتتان را در محل کار می گذرانید تا خانه. برای این که در محل کار هیچ مشکلی نداشته باشید،نکاتی را عنوان می کنیم تا بدانید ممکن است دلیل افزایش وزن شما محل کارتان باشد.

    1. سمت دستگاه فروش اتوماتیک نروید
    دستگاه فروش اتوماتیک می تواند دلیل افزایش وزن شما باشد. حتی اگر نزدیک شما هم نباشد، ممکن است وسوسه شوید!اگردر محل کارتان این دستگاه را داشته باشید، بیشتر نوشابه می خورید. به جای این کار برای تأمین انرژی بدن، مقداری خوراکی سالم از خانه با خودتان ببرید تا از پشت میزتان بلند نشوید و سمت این دستگاه نروید!کار

    2. استرستان را کم کنید
    مهم نیست چقدر شغلتان را دوست دارید، بعضی وقت ها هم باعث استرس شما می شود. طبق تحقیقات کاهش استرس به کاهش وزنتان کمک می کند. محققان معتقدند که مدیریت استرس به افراد کمک می کند که از انگیزه ی پر خوری در واکنش به تحولات عاطفی خلاص شوند.هر چه کمتر استرس داشته باشید کمتر می خورید.

    3. به جای قهوه، چایی بخورید
    محققان در مورد این که آیا قهوه درد و سوزش گرسنگی را کم می کند یا نه، هنوز به نتیجه ی قطعی نرسیده اند، اما طبق تحقیقات، چایی جنبه های علمی بیشتری دارد. چایی سفید، چایی اولانگ و چایی سبز، همه کاتچین (نوعی آنتی اکسیدان) دارند که به همراه کافئین،مصرف انرژی و اکسیداسیون چربی را بالا می برند و کاهش وزن را آسان تر می کنند. به طور کلی چایی فواید سلامتی شگفت انگیزی دارد. حتی اگر نتوانید عادت قهوه خوردنتان را کامل ترک کنید، سعی کنید گاهی اوقات به جای آن چایی بخورید.

    4. همیشه با ماشین رفت و آمد نکنید
    شاید ماشین ساده ترین راه برای رسیدن به محل کار باشد، اما اگر این عادت را کنار بگذارید، به هدف کاهش وزن نزدیک تر می شوید. افرادی که برای رسیدن به محل کار، پیاده روی یا دوچرخه سواری می کنند یا حتی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند،نسبت به افرادی که با ماشین همه جا میروند،BMI و چربیِ بدنشان پائین تر است. قسمت جالب توجه این است که حتی افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند هم همین نتایج را دارند، شاید به خاطر این که باید تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس یا مترو پیاده روی کنند. اگر مجبورید با ماشین بروید، سعی کنید کمی دورتر از محل کارتان پارک کنید تا بتوانید کمی پیاده روی کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها تناسب اندام , لاغری ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان