خانه

5 روش برای درک بهتر مردان

  • قانون همیشگی برای شناخت همه مردان وجود ندارد چون به هر حال هر مردی نسبت به موضوعی یک نوع خاص عکس العمل دارد و رفتارهای متفاوتی نشان می دهند ولی باز هم می توان با دانستن این چند نکته مرد زندگیتان را بهتر بشناسید و درک کنید و بدانید در هر شرایطی به چه صورت عمل کنید.پس با ما همراه شوید.

    1.مردها با شما فرق دارندزناشویی
    اولین و مهم ترین مورد در شناخت مردان همین تفاوت است.اگر شما همیشه به یاد داشته باشید که مردان طرز فکر متفاوتی با خانم ها دارند ، بیشتر مشکلات شما حل می شود.در مورد یک موضوع مشترک نظرهای شما و مرد زندگیتان می تواند از زمین تا آسمان فرق داشته باشد.

    2.مردان نیز دارای نوسانات خلقی هستند
    فقط خانم ها نیستند که در بعضی از روزها ، بداخلاق و کم حوصله می شوند.آقایان نیز در بعضی زمان ها دارای شرایط روحی خوبی نیستند و لازم است تا آنها را درک کنید و برای کارهای بی معنی آنها دنبال دلیل منطقی نگردید.

    3.به مردها فضای مخصوص خودشان را بدهید
    بیشتر مردان بر خلاف خانم ها در زمان ناراحتی دوست دارند تا تنها باشند تا بتوانند به آرامش قبل خود بازگردند.در این مواقع نباید سعی کنید تا او را از این فضا خارج کنید.اگر دوست دارد به تنهایی به پیاده روی برود ، او را آزاد بگذارید و اصرار به همراه او نکنید.

    4.به مردها اعتماد به نفس دهید
    همه مردان نگران بزرگ شدن شکم خود هستند و همین طور ریزش موها و دوست ندارند جذابیت خود را پیش شما از دست بدهند.برای همین لازم است تا شما این نگرانی مرد زندگیتان را با تعریف از او از بین ببرید و این اطمینان را به او بدهید که از نظر شما ، او همیشه جذاب و دوست داشتنی است.

    5.غذا مهمترین نیاز آقایان
    بیشتر آقایان با خوردن یک غذای خوشمزه و داشتن یک استراحت خوب به شادی زیادی می رسند.پس سعی کنید تا دست پخت خود را عالی کنید و هم محیطی برای استراحت او آماده کنید.

    این 5 مورد ، جز کلیاتی بودند تا به شما کمک کند مردان را بهتر بشناسید.برای شناخت بهتر مرد زندگیان ، با حوصله به او عشق و محبت دهید تا با گذر زمان او را کامل بشناسید.

    اختصاصی سایت زیباکده

       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان