خانه

5 روش برای صرفه جویی در وقت

  • بسیاری از مردم این واقعیت را نمی دانند که صرفه جویی در وقت اهمیت بیشتری از صرفه جویی در پول دارد.با استفاده درست از زمان می توان به مقدار پولی که می خواهیم برسیم ولی اگر توجه به زمان و وقت نداشته باشیم به هیچ یک از اهداف خود نمی رسیم.در اینجا 5 راه ساده برای صرفه جویی در وثت را به شما معرفی می کنیم.

    1.به موقع بیدار شوید
    بیشتر صبح ها زمانی که زنگ آلارم را می شنویم ، آن را خواموش می کنیم و تا جایی که زمان داشته باشیم می خوابیم و بعد مجبور می شویم خیلی از کارها را با عجله انجام دهیم.اگر بتوانیم به موقع بیدار شویم حتی می توانیم زمانی برای پیاده روی هم پیدا کنیم.زمان

    2.کار دیگری را فقط در زمانی که کار قبل را به پایان رساندید شروع کنید.
    سعی نکنید در یک زمان چند کار را انجام دهید.تمرکز خود را روی یک پروژه قرار دهید و آن را کامل انجام دهید و سپس به سراغ موضوع بعد بروید.با این کار زمان کمتری صرف انجام هر کار می شود و دقت شما نیز بالا می رود.

    3.زمان زیادی را صرف وبگردی نکنید.
    در زمان انجام کار وقت خود را صرف وبگردی های بیهوده نکنید.همچنین وقت خود را صرف صحبت کردن با دوستان در اینترنت و یا اس ام اس زدن با آنها نکنید.شاید به نظر زمان کوتاهی را از شما بگیرند و وقتی همه آنها روی هم جمع می شود تقریبا 5 ساعت از وقت شما در روز را گرفته است.

    4.اول تکالیف خود را انجام دهید
    همیشه اولویت را روی کارها و تکالیف خود قرار دهید.ابتدا آن ها را انجام دهید و سپس وقت خود را صرف کارها و تفریحات خود کنید.

    5.برای همه کارها زمان بندی داشته باشید.
    اگر برای هر کاری زمان بندی خاص خود را داشته باشید و زمان مشخصی را صرف هر کار کنید ، در وقت مشکلی ندارید و به همه کارها می رسید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها موفقیت ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان