خانه

5 وسیله برای کشیدن یک خط چشم عالی

  • دوست دارید چشم هایتان زیباتر و جذاب ترشوند؟چشم زیباترین قسمت صورت یک زن است و بهترین راه زیباتر کردن آن استفاده از خط چشم است.حالا چطور می توان خط چشم را به صورت درستی کشید؟مطلب زیر را بخوانید تا این لوازم را بشناسید.

    1. قلم موی نوک تیز
    با این قلم موها می توانید خط چشم راصاف و دقیق بکشید. این قلم موها نوک های خاصی دارند که به راحتی و بدون هیچ اشتباهی می توانید خط هایی ضخیم یا نازک بکشید.در ضمن خط چشم یا دور چشمتان هم کثیف نمی شود. خط چشم

    نحوه استفاده: قلم مو را داخل مایع خط چشم فرو کنید و بعد یکخط چشم با دنباله کوتاه در سراسر پلکتان بکشید.اگر جایی از  آن خالی مانده یا با خط مژه فاصله دارد یک بار دیگر روی آن بکشید. اگر مایع اضافی روی قلم مو مانده اول آن را با دستمال کاغذی پاک کنید بعد دوباره داخل خط چشم کرده و لایه دوم را بکشید.

    2. قلم موی کج یا زاویه دار
    با این قلم مو می توانید خط چشم را دقیق و نازک بکشید طوری که انگار اصلاً خط چشم نکشیدید. سرِ این قلم مو زاویه دار است و طوری خم شده که بدون هیچ دردسریمی توانید خط چشم بکشید.با این وسیلهخط چشم های دنباله دار زیبا نیز می توانید بکشید.

    نحوه استفاده: از سمتِ خمِ قلم مو برای کشیدنیک خط در طول خط مژه استفاده کنیدو بعد برای کشیدن دنباله ی خط چشم در انتهای بیرونی چشم، قلم مو را در زاویه ای به سمت بالا بچرخانید.بعد دنباله را به سمت مرکز پلک بکشید تایک مثلث کوچک ایجاد شود، بعد داخل آن را پر کنید.حالا یک خط چشم دنباله دارزیبادارید.

    3. نوار چسب
    اگر در آرایش کردن مبتدی هستید، پس حتماً کشیدن خط چشم برای شماخیلی سخت است. اما اگر باهوش باشید از پسِ این کار بر می آیید! در کشیدن خط چشم همیشه ناحیه بیرونی دور چشم را در نظر بگیرید. این نکته به شما کمک می کند.

    نحوه استفاده: با استفاده از خط چشم مایع یا ژله ای، مثل همیشه بالای خط مژه، یک خط از گوشه ی داخلی چشم به سمت انتهای چشم بکشید.
    حالا یک تکه چسب نواری بردارید و آن را زیر گوشه ی بیرونی چشم بزنید و دنباله خط چشم را بکشید. می توانید از نوارچسب یک شابلون برای خط چشم درست کنید. به این صورت: یک تکه کوچک از نوار چسب را ببرید و آن را روی پلک بالایی بچسبانید. البته حواستان باشد درست مثل پلک منحنی باشد. بعد تکه دیگری از نوار چسب را بریده و زیر خط مژه پایینی بگذارید.
    نوار چسب را طوری بچسبانید که هیچ مژه ای زیر آن نرود.زاویه نوار چسب پایینی را طوری به صورت کج بچسبانید که به نوار چسب بالایی برسد. سپس خط چشم را بکشید. نیازی نیست آن را خیلی دقیق و تمیز بکشید، چون نوار چسب باعث می شود خط چشم صاف و دقیق کشیده شود. بگذارید یک دقیقه بماند تا خط چشم خشک شود، سپس شابلون را بکَنید. حالا درست مثل یک آرایشگر حرفه ای یک خط چشم زیبا کشیدید.

    4. گوش پاک کن
    گوش پاک کن لایه کوچکی از پنبه پیچیده شده به دورِ دو سرِ یک چوب کوچک است.از گوش پاک کن می توانید استفاده های زیادی بکنید.پس وجود آن در جعبه لوازم آرایش بسیار ضروری است.چون برای پاک کردن اشتباهات آرایشی باید از آن استفاده کنید.

    نحوه استفاده: کسانی که هنوز در آرایش کردن خیلی حرفه ای نیستند می توانند اشتباهات آرایشی خود را بدون نیاز به آب یا هیچ پاک کننده دیگریپاک کنند. هنگامی که خط چشمتان را کشیدید و ریملزدید، قدم بعدی درست کردن اشتباهات است. چون خط چشم و ریمل زود خشک می شوند، باید سعی کنید خیلی سریع اشتباهاتتان را پاک کنید. به راحتی گوش پاک کن را روی قسمت های کثیف شده بگذارید و خیلی آرام آن ها را پاک کنید. همین!

    5. خط چشم ماژیکی یا خودکاری و مداد چشم
    خط چشم های ماژیکی در همه مغازه ها پیدا می شوند.این خط چشم ها شبیه ماژیک های طراحی و نقاشی هستند. طراحی این وسیله طوری است که کشیدن خط چشم را فوق العاده راحت می کند.با نوک نمدی این خط چشم می توانید در یک لحظه قیافه اتان را به کلی تغییر دهید!

    نحوه استفاده: نوک خودکاری این خط چشم تیز است و بدون هیچ زحمتی می توانید آن را کنترل کنید و در یک حرکت نرم، مقدار مناسبی از مایع روی پلک پخش می شود. بنابراین کارِ سخت کشیدن خط چشم به سادگیِ نقاشی کردن می شود.
    اولین قدم برای داشتن ظاهری جذاب، آرایش صحیح چشم است. با این ابزارهای ساده کشیدن خط چشم برای شما خیلی راحت می شود. بنابراین زیبا شوید و همیشه زیبا بمانید!

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها
       6

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان