خانه

6 تا از گران ترین برندهای لباس

  • در فرش قرمزهای مراسم مختلف چیزی که توجه ما خانم ها را بیشتر از هر چیزی جلب می کند ، لباس های سلبریتی ها و افراد مشهور است و همیشه دوست داریم در مورد آنها بیشتر بدانیم  و اینکه از چه برندی هستند.لباس های سلبریتی ها از برندهای گران هستند که امروز شما را با 6 تا از آنها آشنا می کنیم.

    1.دیور Dior
    کریستین دیور در سال 1946 شروع به کار کرد و کار خود را با طراحی لباس های گرم شروع کرد .دیور همچنین طراحی بسیاری از لباس ها برای فیلم ها را انجام می دهد.این برند علاوه بر لباس ، وسایل جانبی و اکسسوری و عطر هم  تولید می کند.برند

    2.گوچی Gucci
    یکی از برندهای لوکس ایتالیایی است و معروفیت خود را برای کیف و کفش های خود دارد.

    3.شانل Chanel
    در سال 1909 توسط کوکو شانل تاسیس شده است و به یکی از برندهای معروف که هرگز از برندهای دیگر کپی نمی کند تبدیل شد.هر خانمی در طول زندگی خود یک بار هم شده در آرزو کیف شانل بوده است.لوازم جانبی منحصز به فرد این برند توجه خیلی ها را به خود جلب می کند.

    4.پرادا Prada
    این برند با طرح های ساده ولی شیک خود باعث شده است که به یکی از گران ترین و معروف ترین برندها تبدیل شود.عینک های پرادا دارای طرفدارهای خاص خود هستند.

    5.گس Guess
    خیلی ها این مارک را با شلوارهای جین می شناسند چون محبوبیت خاصی بین مردم دارد.

    6.ورساچه Versace
    این برند هم در لباس های رسمی و هم غیر رسمی معروف است و طرفدارهای زیادی دارد.خیلی از افراد مشهور هم این برند را برای لباس های خود انتخاب می کنند.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها مد ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان