خانه

7 خاصیت زیبایی سیب زمینی

  • سیب زمینی یکی از خوراکی های پرطرفدار در بین مردم جهان است .سیب زمینی علاوه بر خوشمزگی ، دارای خواص زیادی برای زیبایی است.ما شما را با این خواص آشنا می کنیم.

    1.سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد.
    آب سیب زمینی تازه را با استفاده از پنبه زیر چشم خود بزنید.اجازه دهید 20 دقیقه روی پوست شما بماند و بعد با آب سرد آن را بشورید.این کار را حداقل دوبار در هفته انجام دهید.سیب زمینی دارای ماده روشن کننده در خود است و باعث کاهش سیاهی زیر چشم می شود.سیب زمینی

    2.لکه ها را از بین می برد.
    سیب زمینی رنده شده و یا آب سیب زمینی در بیشتر ماسک های خانگی استفاده می شود که باعث از بین رفتن لکه ها و کاهش چین و چروک می شود.این کار را به طور مرتب انجام دهید تا تاثیر آن را ببینید.

    3.روشن شدن زیر بغل
    از اثر روشن کننده سیب زمینی می توانید برای از بین رفتن تیرگی زیر بغل استفاده کنید.برای اثر بیشتر ،آب سیب زمینی را با لیمو و عسل مخلوط کنید و روی زیر بغل بمالید و بعد نیم ساعت بشورید.این کار را حداقل هفته ای دوبار انجام دهید.

    4.کم شدن موهای خاکستری
    پوست سیب زمینی را در آب بجوشانید .سپس پوست ها را فشار دهید و آب آن را بعد از شستشو موها روی سر بریزید تا موهای خاکستری شما کم شود و در همچنین موهای درخشان تر داشته باشید.

    5.مانع از پیری می شود
    مخلوط آب سیب زمینی و ماست بهترین ماسک برای آب رسانی به پوست است.همچنین آب سیب زمینی و لیمو باعث کاهش چین و چروک پوست می شود و پوست صورت را محکمتر می کند.

    6.تغذیه موهای خشک
    مخلوط آلوئورا و آب سیب زمینی بهترین مواد برای تقویت موهای خشک است. آب سیب زمینی خام سرشار از پروتئین، فسفر، ویتامین A، B و C، و بسیاری دیگر از مواد معدنی مهم است که به از بین رفتن خشکی موها کمک زیادی می کند.

    7.درمان آفتاب سوختگی
    استفاده از آب سیب زمینی سرد روی آفتاب سوختگی ، هم سوزش را کاهش می دهد و هم به تدریج درمان می کند.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها پوست , زیبایی ,
       12

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان