خانه

7 روش برای این که چشمانتان بزرگ تر و درخشان تر به نظر برسند

  • همه دوست دارند چشمان درشتی داشته باشند، اما لازم نیست حتماً چشم خودتان درشت باشد!برای این که چشمانتان بزرگ و درخشان به نظر برسند، از نکات زیر استفاده کنید.

    1. گوشه ی چشمتان سایه ی روشن بزنید
    برای این که چشمتان را درشت تر نشان دهید، پشت پلکتان (گوشه ی داخلی چشم) سایه ی روشن بزنید. این کار باعث می شود تا چشمانتان درشت تر به نظر برسند. رنگ های روشن تر حالت چشم را باز نشان می دهند، برای همین چشم ها بزرگ تر، با نشاط تر و سرحال تر به نظر می رسند.چشم

    2. قسمت استخوانی زیر ابرو را روشن کنید، اما نه با سایه یا پودر براق کننده
    زیر دم ابروهایتان یا روی همان استخوان ابرو را روشن کنید.چون سایه ی این قسمت جلب توجه می کند، این کار کمی چشمانتان را لیفت می کند.(چون توجه از روی چشم ناخودآگاه به سمت سایه ی روشن زیر ابرو می رود). اگر دقیقاً از همان سایه ای استفاده می کنید که برای گوشه ی داخلی چشماستفاده کردید، بهتر است از یک کانسیلر (کرم پودر) هم استفاده کنید.برای روشن سازی دور چشم از سایه ای استفاده کنید که روشن تر از رنگ طبیعی پوستتان باشد. هر چقدر سایه روشن تر باشد چشمتان را درخشان تر نشان می دهد.

    3. برای پوشاندن تیرگی های زیر چشم از روش لایه لایه استفاده کنید
    اگر می خواهید چشمانتان بزرگ تر و درخشان تر به نظر برسند، باید ابتدا قسمت های تیره ی زیر چشمتان را از بین ببرید.چون تیرگی اطراف چشم آن ها را کوچک تر نشان می دهد. راز پوشاندن این تیرگی ها این است که ابتدا یک لایه کانسیلر با تون صورتی بزنید و بعد یک لایه کانسیلر با تون زرد روی آن بزنید.

    4. باز نشان دادن حالت چشم ها
    خط چشم سفید چشمانتان را بازتر نشان می دهد.داخل پلک پایینِ چشمتان خط چشم سفید بکشیدتا سفیدی چشم را بیشتر کرده و با این کار آن ها را بزرگ تر و هوشیارترنشان دهید.

    5. لب هایتان باید محو و کم رنگ باشد
    اگر می خواهید تمام توجهات روی چشم هایتان متمرکز شوند، قسمت های دیگر صورتتان باید طبیعی باشد و آرایش زیادی نداشته باشد. برای لب هایتان از یک رنگ روشن و محو استفاده کنید تا تمام توجه روی چشم هایتان باشد.

    6. از دوتا مژه مصنوعی استفاده کنید
    به همین دلیل است که در آگهی های تبلیغاتیِ ریمل، تمام مدل ها چشمان درشتی دارند.در واقع آن ها برای این که چشمانشان را درشت تر نشان دهندبه جای یک مژه مصنوعی از دوتا استفاده می کنند. یک لایه برای بلند تر کردن مژه ها و یک لایه هم برای پر پشت نشان دادن آن ها.

    7. باید حتماً از فرمژه استفاده کنید
    با این کار چشمانتان درشت تر دیده می شود، چون تمام توجه از خط مژه دور می شود و به سمت بالا می رود و چشم بزرگ تر دیده می شود. برای رسیدن به این نتیجه، قبل از ریمل زدن دوبار فر مژه بزنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها آرایش , آرایش چشم , زیبایی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان