خانه

7 قدم برای داشتن شکم صاف در 30 روز

  • کم کردن وزن می تواند با داشتن اراده قوی و تلاش به دست بیاید ولی در بعضی مواقع کاهش وزن به صورت صد در صد همراه با داشتن شک صاق نیست و نیاز است تا چند نکته را انجام دهیم تا به شکمی صاف دست پیدا کنیم.در اینجا ما به شما می گوییم که در 30 روز چگونه شکمی صاف داشته باشید.

    1.کاهش کالری دریافتی
    یک برنامه غذایی مشخص با کالری دریافتی روزانه کم برای خود آماده کنید و هر روز از آن پیروی کنید.این کار باعث می شود از تجمع چربی در قسمت شکم خود جلوگیری کنید.شکم صاف

    2.کربوهیدرات کمتر مصرف کنید.
    به جای استفاده از کربوهیدرات هایی مثل برنج و ماکارونی از غلات و سبزیجات طبیعی برای تامین کربوهیدرات مورد نیاز خود استفاده کنید.

    3.صبحانه غنی از پروتئین
    در صبحانه از پرئتئین زیاد استفاده کنید.این کار باعث می شود شما انرژی لازم برای طول روز را بدست آورید بدون اینکه چربی در بدن ذخیره کنید.در صبحانه از تخم مرغ و دانه سویا استفاده کنید.اگر دوست ندارید صبحانه سنگین میل کنید ، از شیر سویا استفاده کنید.

    4.از سوپ و ماست استفاده کنید.
    ماست به شما کمک می کند تا کاهش وزن داشته باشید و کمک می کند تا سیستم گوارش بدن شما به خوبی کار کند  و از نفخ معده نیز جلوگیری می کند.سوپ نیز باعث می شود تا شما زودتر احساس سیری کنید.

    5.جایگزین خوراکی های چاق کننده
    سعی کنید به جای خوراکی هایی با کالری بالا از نمونه هایی از آنها که کالری کمتر دارند استفاده کنید مثلا به جای استفاده از ماست و شیر پرچرب از نوع کم چرب آن استفاده کنید.

    6.ورزش های هوازی
    برای داشتن شکم صاف فقط انجام حرکت دراز و نشست کافی نیست.شما باید ابتدا با حرکات هوازی ضربان قلب خود را بالا ببرید و سپس دراز و نشست را انجام دهید تا نتیجه مطلوب بگیرید.

    7.یوگا
    خیلی ها تصور می کنند ، یوگا فقط برای رسیدن به آرامش موثر هستند ، در صورتی که بسیاری از حرکت های یوگا که به آسانا معروف هستند ، باعث کاهش وزن می شوند.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان