خانه

7 ورزش عالی برای کاهش وزن

  • فردی پیدا نمی شود که به داشتن بدنی زیبا و دارای فرم علاقه نداشته باشد ولی همه اینها احتیاج به رژیمی مناسب و فعالیت بدنی خوب دارد.در این مقاله 7 ورزش را به شما معرفی می کنیم تا با کمک آنها راحت تر و سریع تر به وزن ایده آل خود برسید.

    1.پیاده رویکاهش وزن
    ورزشی است که برای هر فردی با هر سنی مناسب است و بیشترین تاثیر را روی بدن شما دارد بدون اینکه احتیاج باشد هزینه ای پرداخت کنید.بهترین زمان برای پیاده روی صبح زود است.فقط کافی است کفش های ورزشی خود را بپوشید و شروع به پیاده روی کنید.

    2.دوچرخه سواری
    در صورتی که برای شما امکان دارد مسیری که با ماشین می خواهید بروید را با دوچرخه طی کنید.با این کار در طی مدتی کوتاه تاثیر این کار را روی بدن خود می بینید.

    3.زومبا
    جدیدا این کلاس در باشگاه ها اضافه شده است و تا الان استقبال خوبی از آن ها شده است چون همراه با فعالیت بدنی ، باعث شادی شما می شود و دیرتر احساس خستگی می کنید.زومبا به طور متوسط هر یک ساعت 500 کالری می سوزاند و با رفتن به دو جلسه این کلاس ها در هفته می توانید به خوبی کاهش وزن داشته باشید.

    4.شنا
    هر یک ساعت شنا کردن به طور متوسط 800 کالری می سوزاند و علاوه بر سوخت و ساز بالا ، باعث فرم گرفتن و کشیدگی بدن شما شود.این ورزش علاوه بر فعالیت به عنوان یک سرگرمی هم شناخته شده است.

    5.اسب سواری
    این ورزش در ساعت بین 200 تا 500 کالری می سوزاند.اسب سواری علاوه بر کاهش وزن باعث احساس سرزندگی را در شما ایجاد می کند.اگر برایتان امکان دارد این ورزش را یاد بگیرید و به همراه تفریح ، کاهش وزن نیز داشته باشید.

    6.کوهنوردی
    سعی کنید برای روزهای صبح جمعه خود یک تفریح و سرگرمی همیشگی ایجاد کنید.با دوستان و خانواده خود به کوهنوردی بروید و جمعه خود را با یک فعالیت بدنی عالی شروع کنید.

    7.پاور یوگا
    حرکات کششی در این ورزش هم باعث آرامش عضلات شما می شود و هم باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها تناسب اندام , لاغری , ورزش ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان