خانه

7 چیزی که مردان از زنان می خواهند

  • مردان از زنان انتظارات زیادی دارند که هرگز به زبان نمی آورند ولی انجام آنها باعث می شود عشق و علاقه آنها به زن زندگی شان بیشتر شود.اگر دوست دارید این موارد را بدانید،ادامه این مقاله را بخوانید.

    1.فضامردان
    مردان در زندگی احتیاج به فضا برای خود دارند.اگر به آنها چنین اجازه ای ندهید ، احساس خفگی می کند و ممکن است اثر منفی در روابط شما داشته باشد.او را مجبور به تغییر در زندگی نکنید.

    2.تعریف و تمجید
    مردان هم مانند زنان دوست دارند از طرف کسی که دوست دارند ، تعریف و تمجید شود.خیلی خوبه که بعضی روزها به او بگویید که امروز خیلی جذاب شدی و یا اینکه این لباس به تو خیلی می آید.درهمان لحظه می توانید اثر آن را با دیدن لبخند او ببینید.

    3.تایید
    مردان دوست دارند که زنان  حرف ها و کارهای آنها را تایید کنند.در موارد کوچک نیز اگر کاملا با حرف ها و کارهای او موافق نیستید،برای خوشحال کردن او آن کار را تایید کنید.

    4.اعتماد
    اگر شما به مرد زندگیتان اعتماد نداشته باشید ، یک توهین به رابطه شما است.مردان دوست دارند که زنان به آنها اعتماد کنند و حرف های آنها را باور کنند.

    5.صداقت
    مردان زمانی که دروغی را می شنوند ، در روابطشان اثر منفی بیشتری نسبت به زنان دارد.همیشه و در هر شرایطی سعی کنید با آنها رو راست و صادق باشید تا مشکلی پیش نیاید.

    6.ابراز محبت
    مردان با اینکه خودشان زیاد اهل ابراز محبت نیستند ولی دوست دارند تا عشقشان به آنها ابراز محبت کند.این ابراز محبت می تواند به صورت گفتار باشد و یا در رفتار.مثل مراقبت از آنها و توجه به آنها در زمان مریضی

    7.زمان
    حتی اگر خیلی مشغله دارید ، زمانی را مخصوص او قرار دهید و او را در اولویت بگذارید.ممکن است او از شما بخواهد تا به کارهایتان برسید ولی در واقع دوست دارد تا وقتی هم با اوبگذرانید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان