خانه

8 روش ساده برای مردانی که دوست دارند خوش تیپ و شیک باشند

  • برای تیپ و ظاهرتان باید زمان و انرژی زیادی صرف کنید، مخصوصا اگر با مشتریان، سرمایه گذاران و شرکای شغلی به طور مستقیم سر و کار داشته باشید. مهم نیست چند سالتان است، باید مناسب سنتان لباس بپوشید. مردان معمولاً لباس های شیک و مد روز را با تیپ نوجوان ها اشتباه می گیرند و فکر می کنند پوشیدن لباس های رسمی یا کت شلوار، قدیمی و از مد افتاده است. نکات زیر را بخوانید تا بدانیدچطور می توانید به راحتی شیک و خوش تیپ باشید.

    1. چندین لایه لباس پوشیدنخوشتبپ
    بعضی از مردان جرأت نمی کنند چند لباس مختلف را با هم بپوشند، چون نمی دانند چطور آن ها را با هم ست کنند. اگر فکر می کنید بلد نیستید، مثلاً می توانید یک ژاکت ساده، با یک پیراهن سفید زیر آن بپوشید. با این ترفند خیلی ساده می توانید تیپ جذابی داشته باشید.گاهی اوقات هر چه ساده تر باشید بهتر است، لباس های بیش از حد متفاوت را با هم نپوشید.پوشیدن چند لباس با هم کاربردی نیز هست. مثلاً وقتی هوا خیلی سرد است.وقتی هم گرمتان شد، می توانید یکی از آن ها را در بیاورید. مردان بیشتر از زنان عرق می کنند، بنابراین اگر مدام در حال فعالیت هستید، با این نوع لباس پوشیدن راحت تر می توانید گرما و سرما را کنترل کنید. وقتی می خواهید لباس های مختلف را با هم ست کنید، باید لباس های راحتی را انتخاب کنید تاراحت تر بتوانید فعالیت کنید.این مدل لباس پوشیدن برای تمام فصل ها به جز تابستان مناسب است. بنابراین باید یاد بگیرید چطور لباس ها را با هم ست کنید تا تیپ منحصر بفردی داشته باشید.

    2. لوازمی که شخصیت شما را منعکس می کنند
    بسیاری از مردان نمی دانند که کت و شلوار سر کار، نشان دهنده شخصیت آن هاست. اگر دوست دارید تیپ خاصی داشته باشید، می توانید از لوازم خاصی استفاده کنید. لازم نیست برای خوش تیپ شدن پول زیادی خرج کنید، فقط برای خریدن یک ساعت خوب باید پول خرج کنید. داشتن ساعت خوب خیلی اهمیت دارد، نه به خاطر این که با ساعت گرانتان خودنمایی کنید، بلکه به این خاطر که ظاهر یک مرد موفق را پیدا کنید. این نکات کوچک به ما اجازه می دهد تا خودمان را بیان کرده و ماهیت و ذات واقعی خودمان را به نمایش بگذاریم. ساعت های متنوع زیادی وجود دارند و می توانید مدل مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. اگر سیگاری هستید باید بدانید که سیگار به هر تیپی نمی آید و اصلاً خوب نیست کت و شلوارتان همیشه بوی سیگار دهد. موارد دیگری را جایگزین آن کنید تا ریه هایتان هم سالم بماند. اگر خیلی سیگار می کشید، از سیگارهای الکترونیکی استفاده کنید که نسبت به آن سیگارهای بودار شیک تر هستند.اگر نمی توانید سیگار کشیدن را ترک کنید، سیگارهای الکترونیکی جایگزین خوبی است. حتی افراد مشهوری مثل جانی دپ، لئوناردو دی کاپریو و جک نیکلسون نیز از این سیگارها استفاده می کنند.

    3. به خودتان برسید، به مدل ریش و سبلیتان اهمیت دهید
    همه باید به خودشان برسند، حتی اگر فرد ثروتمند و مهمی نباشند. اگر ریش یا سبیل دارید، باید به آن ها برسید، چون اگر به هم ریخته و نا مرتب باشند، ظاهرتان خیلی با کلاس و مردانه نیست. مردان معمولاً ریششان را هر روز شیو نمی کنند.در صورتی که اگر آن ها را به روش ساده ای آرایش کنید،ظاهر شما را شیک و مطابق مد روز می کند. حتماً نباید پول دار باشید تا خوشتیپ و مطابق مد باشید. فقط باید کمی به آن هابرسید، در مورد موها هم همین طور. وقتی می خواهید موهایتان را مدل جدیدی بزنید، باید مدلی باشد که هویت و شخصیت شما را منعکس کند. همه دوست دارند وقتی به خودشان در آیینه نگاه می کنند ظاهرشان خوب باشد. اگر صبح وقت نمی کنید موهایتان را درست کنید، مدل آشفته و شلوغ بزنید. بهداشت شخصی نیز خیلی مهم است. دندان های سفید و تمیز اعتماد بنفس شما را زیاد می کند. بعضی از مردان زیاد عرق می کنند که باعث می شود سر کار معذب باشند. بنابراین اگر چند لایه لباس بپوشید، می توانید موقع گرم شدن یکی از آن ها در بیاورید و کارتان را نیز به خوبی انجام دهید.سالم و تمیز بودن نیز در خوش تیپ بودن تأثیر زیادی دارد.

    4. کیف دستی و کیف پول خوب باعث می شود که با یک نگاه خوش تیپ به نظر برسید
    شاید فکر کنید برداشتن کیف دستی دردسر دارد، اما واقعاً کاربردی است. اگر عادت کنید، دیگر نمی توانید آن را کنار بگذارید. طرح ها و انواع متنوعی از کیف ها وجود دارد، باید کیفی را پیدا کنید که مناسب شما باشد. کیف سامسونت یا دیپلمات یا کیف های مسنجر و رو دوشی. این طوری تیپتان هم متفاوت می شود. کیف را طبق سلیقه  خود و بر اساس چیزهایی که می خواهید درون آن بگذارید انتخاب کنید. اگر کیف خوبی باشد، یک لپ تاپ، آیپد، لوازم شخصی و حتی یک پیراهن اضافه هم در آن جا می شود. کیف پولتان بهتر است چرم باشد. یک کیف پول مناسب، با توجه به نیازهایتان انتخاب کنید. اگر زیاد مسافرت می روید، کیفی را بخرید که پاسپورت، اسناد کاری، شناسنامه و پولتان در آن جا شود. کیف مناسبی را انتخاب کنید، چون یک کیف دستی و کیف پول خوب تیپ و سطح کلاس شما را بالا می برد. یک جنتلمن واقعی باید یک کت شلوار، کفش، و یک چتر مشکی عالی داشته باشد که بتواند با هر تیپی آن ها را ست کند.

    5.طرز ایستادن و وضعیت مناسب
    رفتار و طرز ایستادن شما نیز باید با وقار و متانت خاصی همراه باشد. در این صورت می توانید ظاهری خوشایند، متعادل و هماهنگ داشته باشید.شاید یک کت شلوار خیلی خوب و کفش گرانی هم پوشیدهباشید، اما اگر طرز ایستادن و قرار گرفتن شما مناسب نباشد، ظاهر خوبی نخواهید داشت. طرز ایستادن و نشستن نادرست منجر به سردردهای مزمن و درد پشت نیز می شود. پس برای حفظ سلامت بدنتان هم که شده درست ایستادن را تمرین کنید. در محل کارتان روی یک صندلی راحت بنشینید و برای مراقبت از پشت و کمر از یک زیرپایی (مدل اداری) استفاده کنید. طرز نشستن و ایستادن درست باعث می شود که لباس هانیز بهتر فیت بدن باشند و اعتماد بنفستان بالا می رود. سرتان را بالا نگه دارید، پشتتان صاف باشد و قفسه سینه اتان رو به جلو، قطعاً احساس بهتری خواهید داشت.

    6.برای لباس پوشیدن از قبل برنامه ریزی کنید
    اگر برای نوع لباس پوشیدن برنامه ریزی نداشته باشید، نمی توانید تیپ خوبی هم داشته باشید. نباید حتماً یک کت شلوار گران داشته باشید، اما از قبل باید برای لباس پوشیدنتان برنامه ریزی کنید. شاید صبح که برای رفتن به سر کار بیدار می شوید،  هیچ کدام از لباس های داخل کمدتان با هم ست نباشد، وقتی هم نداشته باشید تا پیراهنی را که می خواهید بشوئید. برای همین باید از قبل برنامه ریزی کنید. آخر هفته ها می توانید لباس های هفته بعد را آماده کنید و هر کدام را در یک چوب لباسی جدا آماده بگذارید یا فقط برای دو روز بعد لباس آماده کنید.با این روش صبح ها خیلی سریع آماده شده و وقتتان تلف نمی شود. موقع خریدن لباس ها، سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که با لباس هایی که از قبل دارید، ست شوند. این طوری همیشه یک ست لباس هماهنگ در کمدتان دارید. اگر می خواهید لباس های متفاوتی بخرید، پس باید یک ست کامل خرید کنید تا موقع برنامه ریزی انتخاب های بیشتری داشته باشید.

    7.اصول و قواعد مهم را یاد بگیرید
    لباس ها هر چند وقت یکبار باید تعمیر شوند، مثلاً دوختن یک دکمه، ترمیم  پارگی و شکاف ها و حتی استفاده از وصله.برای این چیزها پول خرج نکنید، چون خودتان می توانید به راحتی این کارها را در خانه انجام دهید. شاید فکر کنید وصله زدن کار سختی است، اما اگر یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید، می توانید لباس هایتان را در 5 دقیقه تعمیر کنید.نکته دیگر این که کراوات نامنظم اصلاً مناسب نیست و اگر کراواتتان را خوب گره بزنید، ظاهر کلی شما نیز بهتر می شود. اگر کفش چرم دارید، باید از آن ها به خوبی مراقبت کنید. تا وقتی از آن ها خوب نگه داری کنید و آن ها را واکس بزنید، خوب می مانند.برای جلوگیری از خشک شدن از ماده محافظ چرم (leather conditioner) استفاده کنید و اگر روی کفش ها لکمی شود، برای پاک کردن از یک پارچه نمناک استفاده کنید. در مورد کیف دستی و کیف پول چرم نیز همین طور. جنس چرم با کیفیت و لطیف است و به مراقبت خاصی نیاز دارد، بنابراین حواستان باشد. اگر بعضی از اصول و قواعد مهم را بدانید، هم می توانید از وسایلتان به خوبی مراقبت کنید هم خوش لباس و خوش تیپ باشید.

    8.اگر حس خوبی در مورد خودتان داشته باشیدبا یک نگاه خوش تیپ و شیک به نظر می رسید
    تیپ شما باید طوری باشد که شخصیت شما را منعکس کند. باید نسبت به لباسی که می پوشید حس خوبی داشته باشید. وقتی از خودتان رضایت داشته باشید، نه تنها حس بهتری دارید، بلکه اعتماد بنفستان نیز بالا رفته وآماده رویارویی با چالش های جدید را نیز دارید. هرگز سعی نکنید خودتان را تغییر دهید، اما شخصیت خودتان را از طریق نوع لباس پوشیدن نشان دهید. نکته مهم این است که افراد از لباسی که می پوشند خوششان بیاید و بتوانند خودشان باشند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها مد , آقایان ,
       4

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان