خانه

8 خاصیت زیبایی روغن بادام

  • روغن بادام دارای خواص بی نظیری در زمینه زیبایی است و بیشتر مواد آرایشی و بهداشتی دارای روغن بادام هستند.در اینجا شما را با 8 خاصیت این روغن آشنا می کنیم.

    1.قوی شدن و رشد بیشتر موها
    ماساژ مرتب سر و ریشه موها با روغن بادام باعث تقویت ریشه آنها می شود و همین طور رشد موها سریعتر انجام می شود.

    2.از بین رفتن سیاهی دور چشمروغن بادام
    شما با استفاده از روغن بادام قبل از خواب به مقدار کم در زیر چشم خود به مدت چند هفته  می توانید تغییر چشم گیر سیاهی دور چشم خود را احساس کنید.

    3.درخشش پوست
    با ماساژ مرتب پوست بدن خود با روغن بادام می توانید پوست زیبا و درخشان داشته باشید.روغن بادام باعث می شود تا بازسازی سلول های پوست سریعتر انجام شود و پوست جوان تری داشته باشید.

    4.از بین بردن رنگ زرد بدن
    در بیشتر مواقع بعد از آفتاب گرفتن بعضی قسمت های بدن رنگ زیبایی نمی گیرند و به قهوه ای مایل به زرد تبدیل می شود.شما می توانید با استفاده خمیری که با مخلوط روغن بادام و عسل و آب لیمو و پدر شیر خشک می توانید این رنگ ها را از بین ببرید.این خمیر را روی پوست خود بمالید و بعد از 20دقیقه با آب ولرم بشورید.این کار را چند روز تکرار کنید تا رنگ پوست شما به حالت اول برگردد.

    5.اسکراب و لایه بردار
    شما می توانید با مخلوط روغن بادام و شکر یک اسکراب خانگی عالی درست کنید.این اسکراب را می توانید برای نرم شدن لب های خود استفاده کنید.

    6.درمان ترک پا
    اگر از خشکی و ترک پا رنج می برید با استفاده از روغن بادام هر شب و پوشیدن جوراب در هنگام خواب این مشل را سریع برطرف کنید.از روغن بادام به عنوان مرطوب کننده دست و پا استفاده کنید.

    7.پاک کننده
    از روغن بادام می توانید به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنید.این ماده به خوبی منافذ پوست شما را تمیز می کند.

    8.ناخن های زیبا
    با استفاده از روغن بادام روی ناخن ها و ماساژ دادن می توانید ناخن های محکم و زیبا تری داشته باشید چون روغن بادام سرشار از پتاسیم و روی است.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها آرایش , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان