خانه

8 نکته آرایشی عالی برای فصل بهار

  • بالاخره سرمای زمستان تمام شد و فصل شگفت انگیز بهار شروع شد.بهار جشن طبیعت است! دیگر نگران پوست خشک یا چربتان نباشید. پوستتان در این فصل در بهترین حالتش خواهد بود. آرایشتان ماندگار تر از هر زمان دیگری است و آب و هوا  آرایشتان را خراب نمی کند. کاری کنید که زیبایی بهار در چهره اتان هم نمایان شود. در اینجا به نکات آرایشی بسیار خوبی اشاره می کنیم تا در این فصل زیباتر از همیشه به نظر برسید.

    1. جرأت داشته باشید و رنگ های تند و جیغ را امتحان کنیدآرایش
    انواع سایه های مرجانی (تون گلبهی تا رنگ سرخ)، نارنجی روشن و براق، قرمز و صورتی، مخصوص فصل بهار هستند. این رنگ های دوست داشتنی را حتماً در این بهار امتحان کنید.رژ لب نارنجی تقریباً به هر رنگ پوستی می آید. برای همین این رنگ را بیشتر پیشنهاد می کنیم. می توانید از تون نارنجی ای که بیشتر به پوستتان می آید استفاده کنید. اگر دوست دارید حتی می توانید رژ لب نارنجی براق بزنیدو با اعتماد به نفس بیرون بروید!

    2. رنگ گل ها را امتحان کنید
    در این فصل می توانید ازرنگ گل ها برای آرایشتان استفاده کنید تا با طراوت و سر زنده به نظر برسید. این طوری مانند گل زیبایی به نظر می رسید که به تازگی در فصل بهار شکفته! ارغوانی روشن و یاسی هم رنگ های زیبای بهاری هستند. انواع صورتی نیز بسیار زنانه و زیباست.تمام این رنگ ها مناسب این فصل هستند.

    3. روی آرایش چشمانتان تمرکز کنید
    آرایش چشم ها به سبک کلاسیک برای فصل بهار عالی است. خط چشمتان را پهن و زاویه دار بکشید، هم بالا و هم پایین چشمتان. حتی می توانید برای تأکید بیشتر روی چشمانتان از سایه ها ی دودی استفاده کنید. این سبک آرایش چشم واقعاً خیره کننده است.

    4. آرایش براق و اکلیلی را امتحان کنید
    در این بهار آرایش براق کنید تا جذاب تر به نظر برسید. برای این کار می توانید یک رژ لب براق بزنید یا از سایه ی چشم براق و اکلیلی استفاده کنید.حتی می توانید یک خط چشم اکلیلی هم بکشید! البته اگر فکر می کنید می توانید با این آرایش کنار بیایید!

    5. خط چشم های رنگی بکشید
    همیشه می توانید از خط چشم مشکی استفاده کنید، اما هر چند وقت یک بار خط چشم های رنگی بکشید، هم نوعی تنوع است هم باعث طراوت و تازگی چهره اتان می شود. آبی فیروزه ای و سبز آبی، رنگ هایی عالی برای بهار هستند. خیلی هم به چشم نمی آیند. حتی می توانید به سبک قدیم، بالا و پایین چشمتان خط چشم سفید بکشید، البته اگر با این قضیه مشکلی ندارید!و بعد آن را با یک رژ لب رنگ روشن ست کنید.

    6. روی مژه هایتان تأکید کنید
    چشمانتان دریچه ای به روح شما هستند. بهترین راه برای این که چشمانتان بیشتر دیده شود این است که روی آرایش مژه هایتان تأکید کنید. وقتی زیاد ریمل بزنید شبیه یک عروسک می شوید! با این کار چشمانتان درشت تر و جذاب تر به نظر می رسدو باعث می شود سر حال تر به نظر بیایید.

    7. ابروهایتان را  قوس دار ،کمانی یا مدل شیطانی بر ندارید
    بهار فصل طراوت و طبیعی بودن است. بهتر است ابرو هایی پهن و پسرانه، بدون هیچ قوسی داشته باشید. چون این طوری معصوم تر و جوان تر به نظر می رسید. پس از ابروهای پهن نترسید!

    8. طبیعی باشید
    اگر آرایش غلیظ را دوست ندارید، ناراحت نباشید! چون بدون آرایش هم می توانید جلب توجه کنید و در چشم باشید! منظور از "بدون آرایش" این است که کم آرایش کنید یا تقریباً آرایش نداشته باشید.می توانید رژ لب هایی با رنگ های طبیعی تر بزنید و خط چشم خیلی کوچکی هم بکشید.از یک پن کیک یا کرم پودر خوب برای پوشاندن نقص های پوستتان استفاده کنید.
     از این نکات آرایشی جالب می توانید در فصل بهار استفاده کنید. این روش ها خیلی متداولند و باعث می شوند که شما تمام فصل بهار روی مد باشید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان