خانه

این زشتی ها از روی صورت به راحتی محو میشوند

  • پوشاندن یک جوش قرمز و ملتهب کار ساده ای نیست به خصوص زمانیکه میخواهیم یک جوش بزرگ را بپوشانیم زيرا به این راحتی‌ها این جوش ها از بین نمیروند و روی صورت خودنمایی می‌کند اما میتوانیم به این جوش ها غلبه کنیم، اما اگر کمی حوصله کنیم شاید بتوانید این کوه زشت و بزرگ و قرمز رنگ را برای مدتی بپوشانیم.
    مشخص کردن جوش:کرم، مرطوب کننده، پوست، جوش، کانسیلر
    اید مشخص کنیم که چه قسمتی از جوش را میخواهیم بپوشانیم.
    استفاده از کرم مرطوب کننده:
    برای اینکه جوش‌ها تشدید نشود بهتر است از مرطوب کننده های چرب استفاده کنیم و باعث میشود پوسته شدن اطراف جوش از بین برود و کرم پودر روی صورت بهتر عمل کند
    انتخاب کانسیلر:
    اکثر برندها کانسیلرهای مخصوص پوشاندن جوش دارندکه مسلماً بهتر می‌توانند پوشش مناسبی ایجاد کنند، بهترین عملکرد را کانسیلری انجام میدهد که کمی پایه زرد داشته ‌باشد، چون تن زردرنگ باعث میشود که تتو و جای زخم و جوش تقریبا همرنگ پوست صورت شوند.
    پوشش:
    با انگشت حلقه که ظریف تر و قوی است کانسیلر را روی جوش و زخم بمالید چون بهتر عمل میکند.
    کرم پودر:
    حالا میتوانید از کرم پودر همیشگی تان استفاده کنید فقط دقت کنید که روی جوش را به صورت ضربه ای پوشش دهید و به هیچ وجه کرم را روی آن نمالید چرا که کانسیلر زیرین هم پخش شده و دوباره قرمزی جوش هویدا میشود.
    پودر:
    پودر باعث میشود تا هم رنگ صورت مات و یکنواخت شود و هم دوام کانسیلر روی جوش بیشتر شود چون پودر مانع از، از بین رفتن کانسیلر میشود.
    کدام کانسیلر مناسب است و ما باید آن را انتخاب کنیم:
    باید کانسیلری انتخاب كنيد که پایه رنگی گرم داشته‌ باشد، کانسیلر نباید روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست باشد چون در این صورت سفیدی بیش از اندازه زیر چشم‌ها بیشتر خودنمایی خواهد کرد وصورت حالت طبیعی خود را از دست میدهد، دنبال کانسیلری باشید که پوشانندگی بالایی داشته‌ باشد، معمولا کانسیلرهای جامد(استیک) بهتر عمل میکند و کانسیلرهایی که با اسفنج مالیده میشوند کمترین پوشانندگی را دارند.
    اختصاصی سایت زیباکده

       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان