خانه

بدون رژیم به اندام دلخواه تان برسید (3)

  • بهترین راه برای داشتن بدنی سالم و اندامی مناسب کم خوردن غذاست، بهتر است به جای پرخوری وعده های غذاها را کم کنیم و از چیزهایی استفاده کنیم که کالری کمتری دارند اما مقوی هستند.

    ماست جایگزین سس:

    سس های کم چرب را جایگزین سس های پرچرب و خامه و... کنید و تا جاییکه میتوانید از ماست و آبلیمو و سرکه به جای سس استفاده کنید و در ابتدا چون به طعم سس عادت کرده اید شاید برایتان سخت باشد اما به مرور با کم کردن سس و قطع کردنش از وعده های غذایی عادت میکنید.

    جشن و مهمانی بگیرید:رژیم، لاغری، وزن
    زمانیکه خودتان را از رفتن به رستوران و کافی شاپ و مهمانی هایی که مطمئناً در آنها ضیافت های شام و... برپاست شاید ناراحت و افسرده شوید اما شما میتوانید برای خودتان مرتب جشن بگیرید و دوستانتان را دعوت کنید تا شما را در این جشن همراهی کنند و شما میتوانید برای شروع یک زندگی جدید با رژیم آماده کنید و برای آن مهمانی لباس های زیبا بخرید.

    پنج وعده غذایی بهتر است:
    شما بهتر است ماه های اول خودتان را برای خوردن 5 وعده ی غذایی آماده کنید چون شما همیشه به خوردن غذاهای زیاد و تنقلات و هله و هوله عادت داشتید دیگر بهتر است برای خود برنامه غذایی بچینید که در آن به جای هوس کردن و خوردن تنقلات به غذاهای سالم رو بیاورید و غذاهایتان را کم کم و به آهستگی بخورید این کار باعث میشود شما دیگر خودتان را با خوردن تنقلات سرگرم نکنید و کم کم به وعده های غذایی کم عادت کنید.

    با ظرف ها بازی کنید:
    بشقاب های قبلتان را بردارید و بشقاب های کوچک را جایگزین بشقاب های بزرگ کنید و تا میتوانید از کاسه ها برای خوردن غذا استفاده کنید چون شما وقتی که در این ظروف غذا میخورید و مجدد غذا میکشید ممکن است تلنگری باشد برای شما که در این مدت زمان شما چند بار غذا کشیدید تا سیر شوید.

    آدامس بخورید:
    شما اگر آدامس بجوید باعث میشود کمتر به میان وعده ها فکر کنید چون جویدن آدامس باعث میشود دستگاه گوارش شما زودتر غذا را هضم کند و هضم غذا آسانتر و راحت تر میشود و بهترین گزینه برای سرگرم کردن خود و نخوردن تنقلات در مهمانی ها و... جویدن آدامس نعنایی است.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان