خانه

به 6 دلیل به رویاهایتان اعتماد کنید

  • همه ما از کودکی رویاهایی در سر داریم و با آنها بزرگ می شویم. در طی سالها ممکن است رویاهایمان شاخ و برگ بیشتری پیدا کنند یا کاملا عوض شوند. به هرحال آنچه ما می خواهیم رسیدن به رویاهایمان است. شاید زنده نگه داشتن رویاها کار دشواری باشد، اما باید به رویاهایمان اعتقاد و اعتماد داشته باشیم. در اینجا دلایلی که باعث می شوند به رویاهایمان اعتماد کنیم را بررسی خواهیم نمود.

    1. رویاها شما را به سمت آنچه که باید باشید رهنمون می سازندرویا، اعتماد
    رویاهایمان اصلی ترین تجلی ما هستند. آنها مجموعه ای از آرزوها و اهداف ما می باشند. رویاهایی که در سر می پرورانید منحصر به فرد هستند. آنها افکار، احساسات و آرمانهای شما می باشند. رویاهای شما به درستی شما را معرفی می کنند.

    2. رویاهایتان تجلی توانایی های شما هستند
    ممکن است رویای هنرپیشه، معمار یا مهندس شدن را در سر داشته باشید. ممکن است رویاها بسیار دور از دسترس به نظر برسند اما آنها در حقیقت تجلی توانایی های شما هستند. اگر توانایی و مهارت لازم را نداشته نباشید نمی توان امیدوار بود که با تلاش و کوشش بتوانید به رویاهایتان برسید.

    3. رویاها تواناییهای بالقوه شما را نشان می دهند
    باور کنید یا نه، رویاهایتان می توانند توانایی های بالقوه شما را به بالفعل تبدیل کنند. ممکن است در مسیر صحیحی باشید، شایستگی لازم را داشته باشید و حتی زمان مناسب را نیز به دست آورید. اما بدون تلاش، نمی توانید توانایی های خودتان را شناسایی کنید. رویاها می توانند نیروی عظیمی برای حرکت به شما بدهند و توانایی های بالقوه شما را فعال نمایند.

    4. رویاها مدت متمادی با شما بوده اند
    اینکه رویا را رویا می نامیم دلیلی دارد. آنها آرزوهایی هستند که شما به مدت طولانی آنها را در سر پرورانده اید. آنها سناریو هایی هستند که در ذهنتان تعریف کرده اید ولی هنوز در دنیای واقعی اتفاق نیفتاده اند. انرژی و علاقه ای که شما صرف برنامه ریزی برای رویاهایتان می کنید باید آنها را به واقعیت بدل کند. رویا می تواند واقعیت زندگی شما گردد.

    5. برای رسیدن به رویاهایتان توسط افراد دیگر حمایت می شوید
    شاید شما آن روز بارانی را که تصمیم گرفتید رویاهایتان را رها کنید فراموش کرده اید. همان روزی که لیوان قهوه تان را زمین گذاشتید و به دور از دسترس بودن رویاهایتان فکر کردید و تصمیم گرفتید رویاهایتان را رها کنید. اما دوستان صمیمی تان، والدین و همسر یا نامزدتان شما را متقاعد کردند که نباید این کار را بکنید. آنها به رویاها و توانایی های شما اعتماد داشتند. حالا نوبت آن رسیده که خودتان هم به آنها اعتماد کنید.

    6. رویاها می توانند زندگی شما را دگرگون سازند
    آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که، یک رویا می تواند یک دنیا را عوض کند؟ خب، رویاهایتان می توانند زندگی شما را تغییر دهند، حتی می توانند زندگی اشخاصی که دوستشان دارید را نیز متحول کنند یا شاید زندگی صدها نفر دیگر را نیز دگرگون سازند. رسیدن به رویاهایتان بزرگترین تاثیر را بر روی زندگی شما خواهند داشت. علاوه بر این می توانند عاملی برای برانگیختن مثبت گرایی و اعتماد به نفس شما باشند و شما را به بهترین حالت خودتان تبدیل کنند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی

    برچسب ها روان شناسی , موفقیت ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان