خانه

به ٦ دلیل پاساژ گردی برای شما خوب است

  • اکثر خانمها عاشق این هستند که پشت ویترین مغازه ها بایستند و فقط کالاهای پشت ویترین را تماشا کنند. این یکی از کارهایی است که همه خانمها را خوشحال می کند. در اینجا  دلایلی را برخواهیم شمرد که نشان می دهد چرا تماشا کردن ویترینها برای شما خوب است.

    1.استرسهای شما را از بین می بردپاساژ

    پاساژگردی یعنی قدم زدن در هوای مطبوع داخل پاساژ، استشمام رایحه خوش کافی شاپها، تماشا کردن ویترین های پر زرق و برق، قدم زدن و نگاه کردن به رنگهای چشم نواز. وقتی فکرتان متمرکز نیست و نیاز به آرامش دارید، پاساژ گردی همان کاریست که باید انجام دهید. این قدم زدن سریع در پاساژ می تواند به افکار شما انسجام بخشد. وقتی از گشتن در پاساژ خسته شدید می توانید در یکی از کافی شاپهای آن یک نوشیدنی بنوشید یا نگاهی به کتابهای کتاب فروشی های داخل پاساژ بیندازید. از غوطه ور شدن در چشم اندازها و صداها لذت ببرید و آرام و سرحال از پاساژ بیرون بیایید.

    2. به شما دلیلی برای بیرون رفتن می دهد

    یکی از دلایلی که پاساژ گردی به شما پیشنهاد می شود اینست که اینکار به شما دلیلی می دهد که از خانه خارج شوید. اگر شما جزو آن دسته از خانمهایی هستید که به خاطر کار یا تحصیل بیشتر زمان خود را در محیط های بسته می گذرانید، پاساژ گردی برای شما این امکان را فراهم می آورد که کمی هوای تازه استنشاق کنید. زمانیکه با دوستانتان بیرون می روید و نمی دانید چه کنید، پاساژگردی یک پیشنهاد خوب خواهد بود.

    3. فرصتی برای برقرار کردن روابط اجتماعی فراهم می آورد

    پاساژگردی یک راه خوب برای برقرار کردن روابط اجتماعی با افراد مختلف است. حتی زمانیکه با افرادی که خوب نمی شناسید مثل هم کلاسیها یا همکارانتان به پاساژگردی می روید، زمان برای شما به راحتی خواهد گذشت. می توانید راجع به هر موضوعی که دوست دارید مثل برندهای محبوبتان، مغازه های خوب، چیزهایی که از آنها خوشتان می آید یا حراجیهای فصل صحبت کنید. پاساژگردی می تواندبدون هیچ مشکلی، افراد مختلف با روحیات مختلف را با هم همسو کند.

    4. مدها و کالاهای جدید را خواهید دید

    خیلی مهم است که خانمها در مورد مدهای جدید بدانند و یک پاساژ که در نزدیکی خانه شماست بهترین جا برای دیدن مدها و کالاهای جدید است. وقتی به چنین جایی بروید حراجیهای جدید را خواهید دید و در مورد اتفاقات جدیدی که در شهر رخ داده است آگاه خواهید شد. می توانید مغازه های جدیدی که باز شده، برندهای جدید و رستورانهایی که در نزدیکی پاساژ باز شده اند را ببینید. با یک بار به پاساژگردی رفتن نسبت به همه اتفاقات جدیدی که در چند ماه گذشته افتاده است واقف خواهید گشت.

    5. زمانی را بدون اینکه پولی خرج کنید خواهید گذراند


     تعداد کمی کار جالب و سرگرم کننده وجود دارد که بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای بتوان آن را انجام داد. در این مورد پاساژ گردی یک استثناست. اگر جیبتان کاملا هم خالی باشد باز هم پاساژگردی با دوستانتان می تواند زمان بسیار مفرحی را برای شما ایجاد کند. هنگام پاساژ گردی لباسهای جدید را پرو کنید و از اشانتیون های مجانی لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نمایید و یک بهد از ظهر پر طراوت را تجربه نمایید.

    6. به شما انگیزه و اشتیاق خواهد بخشید

    پاساژگردی سطح انرژی شما را افزایش می دهد و باعث می شود برای داشتن چیزهای بهتر در زندگی انگیزه و اشتیاق پیدا کنید. وقتی به مغازه یا پاساژ می روید، ممکن است چیزهای زیادی ببینید که دلتان بخواهد آنها را برای خودتان بخرید ولی پول کافی نداشته باشید. ممکن است مجذوب کالا، برند یا سرویس خاصی شوید و این می تواند انگیزه و اشتیاق بیشتری به شما بدهد تا درآمدتان را افزایش دهید و به رویاهایتان  جامه عمل بپوشانید.

    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی
    برچسب ها زندگی ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان