خانه

بهترین دبستان دخترانه منطقه 7

  • بهترین دبستان دخترانه منطقه 7

    مقدمه: در این مقاله می خواهیم مروری داشته باشیم بر بهترین دبستان دخترانه منطقه 7 تهران که نیکا نام دارد. به گواه والدین، ارزیابی آموزش و پرورش، دانش آموزان و نتایج به دست امده در آزمون ها، مسابقات و جشنواره ها، پیش دبستان و دبستان دخترانه نیکا بهترین دبستان دخترانه غیردولتی منطقه 7 است. با جستجوی ساده ای در اینترنت متوجه می شویم که در پاسخ به سوال "مدرسه نیکا خوبه؟" بیش از 90% پاسخ مثبت داده اند. شهریه مدرسه نیکا در مقایسه با امکانات و خدمات آن به خوبی مدیریت شده و زیاد نیست. با هم نگاهی داشته باشیم به پیش دبستان نیکا، دبستان نیکا دوره اول و دبستان نیکا دوره دوم.

    وب سایت مدرسه کلوب می تواند کمک زیادی برای شناختن مدارس به شما کند. بعنوان مثال در مقاله "بهترین دبستان دخترانه منطقه 7" چند دبستان خوب این منطقه معرفی شده است.

    تشخیص یک مدرسه خوب اتفاقی نیست و ظاهر مدرسه یا امکانات فیزیکی آن تنها بخشی از واقعیت های یک مدرسه است. بخش مهمتر هر مدرسه کادر آموزشی، سیستم مدیریتی و متدهای آموزشی آن است که برای افراد غیر متخصص قابل تشخیص نیست. پیشنهاد می شود حتماً مقاله "انتخاب مدرسه مناسب، مرحله به مرحله" را مطالعه فرمایید تا با فاکتورها و معیارهای یک مدرسه خوب آشنا شوید.

    پیش دبستان و دبستان دخترانه نیکا را بهتر بشناسیم:


    پیش دبستان و دبستان دخترانه نیکا را بهتر بشناسیم

    دبستان دخترانه نیکا در منطقه 7 واقع شده است و برای ساکنین مناطق مجاور، یعنی: مناطق 3، 4، 6، 8، 12 و 13 نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

    پیش دبستان و دبستان دخترانه نیکا را می توان نه تنها "بهترین دبستان دخترانه غیردولتی منطقه 7" بلکه "بهترین دبستان دخترانه منطقه 7" و حتی یکی از بهترین دبستان های دخترانه تهران به شمار آورد. این مدرسه 28 سال سابقه دارد و در سه سال پیاپی بعنوان "بهترین دبستان منطقه 7" انتخاب شده است. و 3 بار نیز موفق به کسب نمره 100 از 100 از طرف اداره کل آموزش و پرورش شده است. این مدرسه در سه شعبه فعالیت دارد و جمعا 35 کلاس درس با امکانات هوشمند را داراست.

    جداسازی دانش آموزان بر اساس سن و مقطع یکی از امتیازهای دبستان نیکا است. تفکیک دانش آموزان موجب مصونیت دانش آموزان کم سن و سال از آسیب های ناشی از دانش آموزان بزرگتر است و داشتن فضای بیشتر برای بازی و همچنین امکانات متناسب با پایه و سن دانش آموزان را ایجاد می کند و به مسئولین مدرسه امکان می دهد با تمرکز بر هر مقطع مدیریت بهتری بر آموزش داشته باشند.

    در ذیل هر مقطع را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

    • پیش دبستان نیکا:

    پیش دبستان نیکا در خیابان عباس آباد، خیابان صابونچی، کوچه ایازی، پلاک 61 قرار دارد. بخش پیش دبستان نیکا با ایجاد محیطی شاد برای یادگیری و خلاقیت شامل کارگاه های آموزشی مونته سوری؛ کارگاه های فعالیت های هنری شامل: کارگاه مهارت های زندگی و تعامل اجتماعی، قصه خوانی، تصویرخوانی، حس اعتماد به نفس، تفکر انتقادی، نمایش، مهارت های گفتاری- شنیداری و افزایش گنجینه کلمات، کارگاه علوم و پروژه و پژوهش، کارگاه ریاضی، کارگاه نقاشی؛ کارگاه هنر و مهارت افزایی فیزیکی، کارگاه بازی های آموزشی است. قسمت بزرگی از مجموعه اختصاص به بازی دارد مانند: حیاط بازی، سالن سرپوشیده، استخر توپ، سرسره، الاکلنگ و قسمت کتابخانه و غذاخوری است.

    • دبستان نیکا دوره اول:

    دوره اول دبستان نیکا به نشانی سیدخندان، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، پلاک 158 و شماره تلفن: 7-88523691 در دسترس است. دبستان نیکا دوره اول ویژه پایه اول، دوم و سوم است. این مدرسه تمام هوشمند است و دارای امکاناتی مانند: کلاس های هوشمند، نمازخانه، کتابخانه، سایت کامپیوتر، حیاط بازی، سالن بازی، اتاق خلاقیت، آزمایشگاه مجهز، کتابخانه و آشپزخانه اختصاصی است. این دبستان سه بخش: زبان انگلیسی، بهداشت و سلامت و بخش موسیقی را نیز دارد.

    • دبستان نیکا دوره دوم:


    دبستان نیکا دوره دوم

    دوره دوم دبستان نیکا در محله سید خندان، خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی، خیابان قندی غربی، بعد از چهارراه سیبویه، پلاک 112 و شماره تلفن: 88744425 قرار دارد. این بخش نیز کاملا هوشمند است و تمامی امکاناتی که دوره اول داراست را نیز دارد. این دبستان 4 بخش: موسیقی، زبان انگلیسی، بهداشت و سلامت و بخش پرورشی را نیز شامل می شود. مدرسه با برگزاری دوره های آمادگی تیزهوشان دانش آموزان علاقمند را برای آزمون تیزهوشان آماده می کند و بالاترین نرخ قبولی تیزهوشان را نیز در منطقه دارد.

    امکانات فیزیکی تنها بخش کوچکی از قابلیت های دبستان دخترانه نیکا است. این امکانات را می توان در مدارس دیگر نیز یافت. آنچه که نیکا را متمایز و برتر می کند مربوط به مدیریت و رویکرد آموزشی مدرنی است که این دبستان بکار می برد. تلفیق آموزش مجازی و حضوری، استفاده از روش مونته سوری در آموزش، استفاده از نرم افزار ها و سخت افزارهای دیجیتالی در تمام جنبه های آموزش دانش آموزان و ارتباط با والدین از طریق سامانه های "مدبر" و "مدرسه"، آموزش با تاکید بر پژوهش در پایه های بالاتر، حضور موفق دانش آموزان در آزمون ها، جشنواره ها و مسابقات منطقه ای، استانی و کشوری و ثبت رکوردها، مدالها و مقام های مختلف در رشته ها و مقاطع گوناگون، آزمون های مستمر داخلی و کشوری، تیم قوی مشاوره تحصیلی برای استعدادیابی، طراحی برنامه مطالعات امتحانی و حل مشکلات تحصیلی و روحی و خانوادگی، اجرای طرح کیف در مدرسه برای دانش آموزانی که والدین شاغل دارند، تبدیل مدرسه به پایگاه تابستانی و کلاس های فوق برنامه، اردوهای علمی، و غیره.

    اطلس دبستان نیکا می تواند اطلاعات با ارزشی درباره این مدرسه به شما دهد. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در وب سایت دبستان نیکا یا اطلس این دبستان در مدرسه کلوب نیافته اید می توانید با مراجعه به بخش "مقایسه مدارس از زبان شما" نظرات والیدن و دانش آموزان را مطالعه کنید. اگر هم به دنبال اطلاع از شرایط بقیه دبستانها در منطقه 7 هستید پیشنهاد می شود لیست مدارس منطقه 7 را باز کرده و با مطالعه این مدارس از چند و چون آنها مطلع شوید.

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان