خانه

بهترین مدارس منطقه 22 تهران


  • بهترین مدارس منطقه 22 تهران

    مقدمه در این مقاله بهترین مدارس غیردولتی منطقه 22 تهران را بررسی خواهیم کرد. از بین دبستان های دخترانه، سعی می کنیم بهترین دبستان دخترانه منطقه 22، از بین دبستان های پسرانه بهترین دبستان پسرانه منطقه 22، بهترین دبیرستان دخترانه منطقه 22 و بهترین دبیرستان پسرانه منطقه 22 را مرور کرده و ویژگی های هر یک را که موجب برتری آنها شده است بیان می کنیم. با استفاده از شبکه اجتماعی مدرسه کلوب نظرات والدین را مطالعه کرده و در پایان یاد میگیریم چگونه از ماژول مدرسه یاب برای یافتن مناسبترین مدرسه ها در هر منطقه کمک بگیریم.

    منطقه 22 تهران را بیشتر بشناسیم.

    منطقه 22 تهران در ناحیه شمال غرب و غرب تهران را در بر گرفته است. این منطقه را باید جزء جدید ترین مناطق تهران محسوب داشت. هدف از احداث و توسعه منطقه 22 جای دادن سرریز ساکنین نواحی مرکزی و همینطور کارمندان دولت بود. به همین دلیل تعداد زیادی از ساکنین کارمندان دولت هستند. ساکنین تحصیل کرده و دارای درآمد متوسط و از نظر فرهنگی افرادی مذهبی میانه رو هستند.

    شرایط یک مدرسه مناسب در منطقه 22

    با توجه به وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ساکنین منطقه 22 که یک منطقه نوپا است، انتظار می رود مدارس این منطقه نیز نوساز و تازه تاسیس باشند و طبق اصول و استانداردهای جدید ساخته شده باشند. یک مدرسه باید امکانات اولیه مانند آموزش های به روز، فضای مناسب برای مدرسه مانند کلاسهای پرنور، هوشمندسازی شده، آزمایشگاه، کتابخانه، زمین ورزش، سالن غذاخوری و غیره را دارا باشد. مدرسه باید در راستای فرهنگ ساکنین منطقه باشد یعنی محیطی امن و سالم و مناسب با افرادی که از نظر مذهبی میانه رو هستند. مدارس خیلی مذهبی ممکن است مورد استقبال قرار نگیرند. از طرفی بدلیل وضعیت اقتصادی ساکنین که اکثرا کارمند هستند موضوع شهریه بسیار مهم است و مدارس خیلی لوکس نیز مورد استقبال قرار نخواهند گرفت.

    مدرسه خوب در منطقه 22 مدرسه ای است که از نظر آموزش خیلی خوب و از انظر امکانات خوب و قابل قبول باشد. به تفریح و نشاط دانش آموزان توجه کند و در کنار آن امنیت و سلامت نیز در نظر بگیرد.

    شما می توانید تمامی مدارس منطقه 22 را در اطلس مدارس تهران مشاهده نمایید.

    بهترین دبستان دخترانه منطقه 22 کدام است؟

    در ابتدا مروری بر اسامی تعدادی از دبستان های دخترانه غیردولتی منطقه 22 داشته باشیم. در منطقه 22 تعداد 6 دبستان دخترانه غیردولتی مشغول به کار هستند. اسامی این 6 دبستان دخترانه غیردولتی در منطقه 22 عبارتند از: رویا، پویندگان راه شفق، ایران فردا، فروغ بهمن، مهر ماندگار، امید نو

    • دبستان دخترانه رویا


    دبستان دخترانه رویا

    دبستان دخترانه غیردولتی رویا را باید بهترین دبستان دخترانه منطقه 22 به شمار آورد. این دبستان می تواند در ردیف بهترین دبستانهای دخترانه غرب تهران قرار بگیرد. دبستان دخترانه غیردولتی رویا با نشانی: شهرک گلستان، بلوار کاج، سروستان دوم غربی، پلاک 70 و شماره تلفن های: 44704650- 44700948 در دسترس می باشد.

    دبستان دخترانه غیردولتی رویا تمامی شرایط برای عنوان "بهترین دبستان دخترانه غیردولتی منطقه 22" را دارا می باشد. از نظر موقعیت قرارگیری، این دبستان در مجاورت دریاچه چیتگر ساخته شده است که امتیاز هوای پاک و سالم را دارد. معماری و فضای ساختمان بطور اختصاصی با هدف دبستان دخترانه بودن ساخته شده که تمامی امکانات از قبل پیش بینی و مهیا شده است. مدیریت دبستان با علاقمندی تمامی امکانات آموزش مدرن و به روز را فراهم کرده است. آموزش آنلاین از طریق نرم افزار تخصصی مدارس Big Blue Butten انجام می شود که تخصصی ترین نرم افزار آموزشی و مدارس در کلاس جهانی است. مدرسه 5 دپارتمان دارد که عبارتند از: بهداشت و سلامت، ورزش، زبان انگلیسی، کامپیوتر، مهارت های زندگی و مشاوره.

    دبستان دخترانه غیردولتی رویا یک دبستان بازی محور، و پروژه محور است. دانش آموزان دانش خود را بطور عملی از طریق انجام پروژه فرامیگیرند. کلاسهای فوق برنامه یکی از نقاط قوت دبستان دخترانه غیردولتی رویا است. کلاسهای بسیار منظم، قوی، مهارت محور که برای زیستن در جامعه خارج از مدرسه طراحی شده است. دبستان رویا بخش بسیار موثر به نام "آموزش خانواده" دارد که والدین را نیز آموزش می دهد و هر آنچه نیاز والدین درباره فرزندشان باشد را به آنها می آموزد. تیم مشاوره ، مراقبان بهداشت جسمی و روانی، بخش آموزش زبان انگلیسی، مهارت های نرم مانند: آموزش فن بیان، چرتکه، سواد عاطفی، سواد مالی، زیست سالم، کار گروهی، و دهها مهارت دیگر در ضمن کلاسهای مستقل، عملی و سخنرانی به والدین و دانش آموزان آموزش داده می شود.

    دبستان دخترانه غیردولتی رویا با تبدیل مدرسه به پانسیون تابستانی گام مهمی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و آموزش در ضمن استراحت برداشته است. تمامی این امکانات و قابلیتها با یک شهریه بسیار منطقی ارائه می شود.

    اطلس دبستان دخترانه غیردولتی رویا تمامی تواناییها، برنامه ها، امکانات و دستآوردهای این دبستان را به شکل تصویر، فیلم و توضیح در اختیار شما می گذارد.

    بهترین دبستان های پسرانه منطقه 22

    تعداد 6 دبستان پسرانه غیردولتی در منطقه 22 فعال هستند . این مدارس با اسامی: میثاق اندیشه، آرمان دانش، سلام شهدای خلیج فارس، امید نو، مهر ماندگار، بیان رفیع در منطقه 22 فعالیت می کنند.

    • دبستان پسرانه غیردولتی میثاق اندیشه


    دبستان پسرانه غیردولتی میثاق اندیشه

    پیش دبستان و دبستان پسرانه غیردولتی میثاق اندیشه عضوی از مجتمع آموزشی میثاق اندیشه است که تمامی مقاطع پیش دبستان، دبستان، دبیرستان دوره اول، دبیرستان دوره دوم پسرانه را دارا است. این دبستان با نشانی: شهرک گلستان، ضلع شمالی دریاچه چیتگر با شماره تلفن: 44757441 در دسترس می باشد.

    فضای مدرسه به شکلی ساخته شده است که دوره اول دبستان، دوره دوم دبستان، دوره اول دبیرستان و دوره دوم دبیرستان کاملا از هم تفکیک شده هستند و دانش آموزان پایه های مختلف هیچ برخورد و تماسی با هم ندارند که این امر بسیار مهم است.

    دبستان پسرانه غیردولتی میثاق در مقایسه با بقیه دبستان های منطقه بالاترین رتبه و نظرات مثبت را به خود اختصاص داده است. این دبستان تمامی نیازهای آموزشی، ورزشی و تفریحی دانش آموزان خود را برآورده کرده و با داشتن دانش آموزان شاد، معلمان بسیار دلسوز، محیط سالم و امن و نتایج امتحانات آخر سال مورد رضایت والدین است. تمامی این خدمات در قبال یک شهریه بسیار منطقی که همه والدین از آن راضی هستند ارائه می شود.

    بهترین دبیرستان‌های دخترانه منطقه 22

    تعداد 4 دبیرستان دوره اول در منطقه 22 فعال هستند. این دبیرستان های با نام‌های: آفاق بدیع، فدک، سما 2، سمرزندگی شناخته می شوند.

    • دبیرستان دخترانه غیردولتی آفاق بدیع


    دبیرستان دخترانه غیردولتی آفاق بدیع

    دبیرستان دخترانه غیردولتی آفاق بدیع یکی از نوپاترین مدارس منطقه 22 می باشد. این دبیرستان به نشانی: شهرک گلستان، بلوار گلها، نبش یاس 6، پلاک 57 و با تلفن: 44745571 در دسترس می باشد.

    این دبیرستان ابتدا کار خود را در مقطع دوره اول (متوسطه) شروع کرد و سپس به درخواست والدینی که از عملکرد مدرسه راضی بودند دوره دوم دبیرستان را نیز فعال کرد. این دبیرستان از هر نظر متناسب با نیاز منطقه 22 برای یک دبیرستان دخترانه غیردولتی می باشد. این دبیرستان یک دبیرستان برونگرا است که بطور مرتب در تمامی جشنواره ها، رقابت ها و مسابقات استانی و کشوری شرکت کرده و به موفقیتهای قابل توجهی نیز دست یافته است.

    ایجاد فضای شاداب و دوستانه، فضای مناسب با سن و دوره از نظر امنیت و آموزش مانند: معماری تخصصی با هدف دبیرستان دختران بودن، تمامی امکانات مدرن و به روز مانند: کلاسهای هوشمند، زمین ورزش، آزمایشگاه های مجهز، و غیره، اهمیت دادن به خلاقیت، کلاس های فوق برنامه با هدف مهارت آموزی، آزمون های مستمر برای آمادگی امتحانات، آموزش زبان دوم انگلیسی و زبان سوم فرانسه، آموزش های مجازی، کارگاه کامپیوتر و آموزش 7 مهارت ICDL، ارتباط موثر با والدین از طریق انجمن اولیا و مربیان فعال، برگزاری مستمر کارگاه های دانش آفزای برای معلمان، دانش آموزان و والدین، برگزاری مراسمات مذهبی در ایام مناسب، دعوت از صاحبنظران برای سخنرانی در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و هنری، اهمیت دادن به آموزش مهارت های نرم، برگزاری اردوهای علمی- تفریحی و دهها برنامه دیگر. فاکتور شهریه مناسب یکی از نقاط قوت این دبیرستان است.

    اطلس دبیرستان دوره اول آفاق بدیع تمامی اطلاعات این دبیرستان را در اختیار شما می گذارد.

    • دبیرستان دخترانه دوره دوم اندیشه پارسیان


    دبیرستان دخترانه دوره دوم اندیشه پارسیان

    دبیرستان دخترانه دوره دوم اندیشه پارسیان را باید به حق یکی از بهترین دبیرستان های غرب تهران دانست. این دبیرستان به نشانی شهرک گلستان، بلوار هاشم زاده، خیابان 18 متری قائم، کوچه قائم غربی، پلاک 78 و با شماره تلفن های: 44757648 و 44757646 در دسترس می باشد.

    دبیرستان دخترانه غیردولتی اندیشه پارسیان بر اساس نیاز منطقه و کمبود دبیرستان دخترانه خوب تاسیس شد و در ظرف مدت کوتاهی توانست در ردیف بهترین دبیرستان های دخترانه منطقه 22 و حتی غرب تهران قرار بگیرد. این دبیرستان امکاناتی فراتر از منطقه را فراهم کرده است. 45 معلم و پرسنل با تحصیلات مرتبط کار اداره دبیرستان را بر عهده دارند. مدیریت دبیرستان شیوه " مدیریت فرآیند مداری مبتنی بر هدف و نتیجه" را اعمال کرده و توانسته با اجرایی کردن برنامه های ریشه ای و اصولی مانند: توجه به بهداشت روانی و فردی دانش آموزان، تیم مشاوره، طراحی و اجرای برنامه های دانش افزایی، برگزاری کلاس های فوق برنامه علمی- آموزشی مانند: کلاس های گروهی ریاضی- هوافضا- شیمی و فیزیک، تشکیل اردوهای مطالعاتی شبانه روزی ویژه کنکور و تبدیل دبیرستان به پایگاه تابستانی و تشکیل اردوهای کنکور در تابستان و نوروز در زمینه قبولی کنکور نتایج درخشانی را برای دانش آموزان و مدرسه به دست بیاورد.

    بهترین دبیرستان پسرانه منطقه 22

    تعداد 5 دبیرستان پسرانه غیردولتی در منطقه 22 فعال هستند. این دبیرستان های با اسامی: علامه طباطبائی، سما 3، آفرینش، میثاق اندیشه، مهرماندگار شناخته می شوند. در صورت نیاز به آشنای با تمامی دبیرستانها می توانید به لیست دبیرستان های پسرانه دوره اول منطقه 22 مراجعه کنید.

    • دبیرستان پسرانه غیردولتی دوره اول علامه طباطبایی


    دبیرستان پسرانه غیردولتی دوره اول علامه طباطبایی

    دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی را باید یکی از بهترین دبیرستانهای پسرانه در غرب تهران به شمار آورد. این دبیرستان به نشانی: شهرک گلستان، بلوار گلها، نرسیده به میدان اتریش، جنب یاس هستم، پلاک 71 و با تلفن های: 44705399 و 44705291 در دسترس قرار دارد.

    در توصیف این دبیرستان شاید اشاره به این نکته کافی باشد که دبیرستان دوره اول پسرانه غیردولتی علامه طباطبایی عضوی از مجتمع فرهنگی- آموزشی علامه طباطبایی است که شامل 10 مدرسه در مقاطع مختلف می باشد. همه این مدارس در زمره مدارس برند هستند که نه تنها در تهران بلکه در تمامی ایران شناخته شده و از بهترین ها هستند. دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی واحد گلستان از پشتیبانی مجتمع فرهنگی- آموزشی علامه طباطبایی برخوردار بوده و تمامی امکانات و استانداردهای آموزشی آن نیز توسط این مجتمع برآورده و نظارت می شود.

    هدف اصلی و عمده تاسیس دبیرستان دوره اول در منطقه 22، شناسایی و پرورش استعدادهای این منطقه برای جذب در دبیرستان های دوره دوم و آماده کردن دانش آموزان با استعداد و ساعی برای آزمون های مهمی مانند: المپیادهای جهانی و رتبه های برتر کنکور است. بنابراین مصداق گفته " چو صد آید نود هم پیش ماست"، هر آنچه از برنامه ریزی، امکانات، مدرسان برتر، آزمونها و غیره لازم است در بالاترین درجه در اختیار دبیرستان علامه طباطبایی واحد گلستان قرار دارد. البته شهریه آن نیز متناسب با امکانات با بقیه مدارس منطقه تفاوت دارد که البته منطقی و طبیعی است.

    بهترین دبیرستان دوره دوم پسرانه در منطقه 22

    در منطقه 22 تعداد 3 دبیرستان پسرانه دوره دوم به نامهای آفرینش، میثاق اندیشه و مهر ماندگار فعال هستند. این مدارس تا حدی نیازهای منطقه را برآورده می کنند. یکی از دلایل تعداد اندک دبیرستان های پسرانه در منطقه 22، مجاورت آن با منطقه 5 است. در منطقه 5 تعدادی از بهترین دبیرستان های تهران و حتی ایران فعال هستند. به همین دلیل بسیاری از والدین ترجیح می دهند در مقطع حساس دوره دوم دبیرستان که دانش آموز باید برای کنکور آماده شود، فرزند خود را به دبیرستان‌های منطقه 5 بفرستند تا دغدغه کنکور را نداشته باشند.

    با اینحال یکی از بهترین هنرستان های غرب تهران در منطقه 22 فعال است. هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه ایران تکنیک. با هم مروری داشته باشیم بر این هنرستان معروف.

    • هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه ایران تکنیک


    هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه ایران تکنیک

    هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه ایران تکنیک را باید یکی از بهترین مدارس پسرانه منطقه 22 و غرب تهران به شمار آورد. این دبیرستان با هدف تربیت نیروهای ورزیده ای که سریعا جذب بازار کار شوند کار خود را شروع کرد و خیلی زود توانست به حسن شهرت درخور توجه دست یابد.

    هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه ایران تکنیک در دو شعبه فعالیت دارد که نشانی و شماره تلفن های آن را در ذیل مشاهده می فرمایید.

    - شعبه شماره 1: منطقه 22، شهرک گلستان، خیابان امیرکبیر، خیابان ندوشن (گلفام)، نبش بنفشه چهارم، شماره تلفن: 44705764 و 44727771

    - شعبه شماره 2: همت غرب، شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، حدفاصل گلها و کاج، جنب بانک دی، پلاک 137، تلفن: 44779601

    هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه ایران تکنیک در 3 رشته معماری، حسابداری و شبکه و نرم افزار دانش آموز را تربیت می کند. استفاده از اعضای هئیت علمی دانشگاه ها و مدرسان برتر قلم چی بعنوان معلم، تجهیزات و ابزار مدرن و فضاهای تخصصی مناسب هنرستان فنی از نقاط قوت این هنرستان است. مدیریت دلسوز و آینده نگر، همکاران برتر در کنار تجهیزات و ابزارهای کار فنی باعث شده که خروجی خیلی خوبی از دانش آموزان توانمند، ماهر و با سواد از این هنرستان فارغ التحصیل شوند. دانش آموزانی که در هر دو حیطه دانش و مهارت فنی زبانزده بوده و خیلی سریع در رشته های خود جذب دانشگاه و بازار کار شوند.

    سخن پایانی

    منطقه 22 با اینکه از نظر مساحت یکی از بزرگترین مناطق تهران است ولی از نظر قدمت نوپا بوده و هنوز در حال رشد است. ساکنین این منطقه از تیپ خانواده های جوان با تعداد اندک فرزند، آپارتمان نشین، تحصیلات دانشگاهی، از طبقه متوسط هستند. به دلیل همین بافت تعداد دانش آموزان به حدی نیست که نیاز به تعداد زیادی مدرسه باشد. مجاورت منطقه 22 به منطقه 5 بسیاری از نیازهای مربوط به مدرسه را تامین کرده است.

    در شبکه اجتماعی مدرسه کلوب، اطلاعات مربوط به مدارس منطقه 22 را به تمامی ملاحظه می فرمایید. توصیه می شود با ثبت نام در شبکه اجتماعی مدرسه کلوب که کاملا رایگان است عضو این شبکه اجتماعی شده و سوالات خود را مستقیم از مسئولین مدرسه، والدین و حتی دانش آموزان پرسیده و پاسخ دریافت کنید. در ماژول مدرسه یاب می توانید با جستجو بر اساس جنسیت، مقطع، منطقه، محله، نوع مدرسه (دولتی، غیردولتی، شاهد، هیات امنایی و غیره)، و حتی نام مدرسه نزدیکترین مدارس به محل سکونت خود را یافته و از طریق اطلس مدارس تهران به تمامی اطلاعات این مدرسه به شکل تصویر، فیلم، توضیح و نظرات والدین دسترسی داشته باشید.

    مدرسه کلوب، همراه شما از ابتدا تا انتهای مدرسه.

    برچسب ها فرزندان , کودک , خانواده ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان