خانه

تجربیات مهم زندگی در 30 سالگی برای 20 ساله ها

  • تا به حال برایتان پیش آمده که به گذشته ی خود بنگرید (زمانی را که جوانتر بوده اید ) و با خود بگویید ای کاش میتوانستم تجربیات خود را با دیگران سهیم شوم ؟ بدون یادگیری از دنیای اطراف هیچکدام از افراد نمیتوانستند در جایگاه امروزی خود باشند لذا یادگیری از تجربیات دیگران امری اجتناب ناپذیر است.

    اگر تجربیا ت 30 سالگی خود را در زمان 20 سالگی داشتید چکار میکردید ؟

    تا زمانی که پول کافی برای محقق کردن آرزوهایتان ندارید به دنبالش نروید.
    صبر کردن یک فضیلت است. اگر فکر میکنید آماده شدن برای به تحقق بخشیدن رویاهایتان زمان میبرد و صبر کردن برای آن به معنای انجام ندادن رویاهایتان است ، سخت در اشتباه هستید چر که با اینکار شانس موفقیت برای رسیدن به رویاهایتان را دو چندان میکنید.بنابراین مهره های شانس خود را در دست داشته باشید و به درستی قدم بردارید.

    بیش از حد به افکار دیگران اهمیت ندهید.
    مسلما حرف زدن از عمل کردن به آن آسانتر است. اما راه های بسیاری وجود دارد که اگر نسبت به آنها آگاه باشید عملکرد بهتری خواهید داشت. بدون اینکه به افکار دیگران و دیدگاه های آنها اهمیت دهید، بر روی اهدافتان تمرکز کنید چرا که در این صورت میتوانید با کمترین اضطراب به راهتان ادامه دهید.

    بیش از حد درگیر ظاهر خود نباشید.
    ظواهر از آنچیزی که فکر میکنید کم اهمیت تر هستند اگر فکر میکنید که تنها با ظاهر عالی میتوانید نزدیکان خود را از دست ندهید باز هم سخت در اشتباه هستید چرا که بهترین دوستان شما کسانی هستند که به درونتان اهمیت میدهند.

    بیش از حد به ضرب و شتم خود نپردازید.
    به خود سخت نگیرید و باور کنید که شما هم در جایگاه خود شخص مهمی هستید و تا زمانی که اتفاق بدی برایتان نیفتاده به خود اعتماد کنید. این راه یکی از بهترین روش‌هاست برای اینکه از خود حمایت کنید. در غیر اینصورت هر چه به 30 سالگی نزدیکتر میشوید اوضاعتان بدتر خواهد شد. بنابراین به خود شک نکنید.

    تا میتوانید یاد بگیرید چرا که اینکار توقف ندارد.
    همه‌ی ما انسان ها تا زمانی که زنده ایم ناچار به یادگیری برای بقای زندگی هستیم. و این یکی از موارد آگاهی از دنیای اطرافمان است. بنابراین تا میتوانید اطراف خود را از انسان های بزرگ ، فرصت های بزرگ  احاطه دهید و یادگیری های خود را جزو بهترین تجربه ها قرار دهید.

    اشتباه خواهید داشت.
    اگر در بین راه دچار اشتباه شدید به راهتان ادامه دهید و تمرکزتان را از دست ندهید چرا که همه‌ی انسان ها دچار اشتباه میشوند و این اشتباهات میتوانند عبرت آموز باشند تا در آینده دچار تکرر اشتباهات نشوید. بنابراین تجربیات خود را تا رسیدن به موفقیت در خاطر داشته باشید و به راهتان ادامه دهید.

    بر روی مسائل کوچک تمرکز نکنید.
    اگر بخواهید به مسائل پرحاشیه دقت نظر بیشتری داشته باشید در این صورت فرصت های بزرگی که پیش رویتان ایجاد میشوند را نخواهید دید.

    بیش از حد در مورد آینده نگران نباشید.
    آینده خواه ناخواه  در انتظار همه‌ی ما انسان هاست بنابراین به مسائلی همچون پیری ، از دنیا رفتن ، از دست دادن و یا حتی برنده شدن کمتر فکر کنید. چرا که هر آنچیزی که قرار است در آینده رخ دهد، رخ خواهد داد.

    از جوانی خود لذت ببرید و در همان سن وسال زندگی کنید.
    از حال خود لذت ببرید به اطراف خود نگاه کنید و بر روی هرآنچیزی که در اطرافتان رخ میدهد تمرکز کنید چرا که ممکن است این وضعیت دیگر بار برایتان تکرار نشود بنابراین قدردان لحظه های خود باشید.
    فکر نکنید که هر چیزی را میدانید.

    در هر سن و سالی که هستید هیچگاه فکر نکنید هر آنچیزی را که باید میدانستید آموخته اید. اگر این طرز فکر را با خود حمل نکنید مسلما در برخورد با مسائل و مشکلات بهتر میتوانید مواجه شوید و یادگیری هایتان را بکار بگیرید.

    آیا از چیزهایی که ارزشمند هستند مراقبت میکنید ؟

     ازهر آنچیزی که برای خود مهم و ارزشمند میپندارید انتخاب خواهید کرد. بنابراین اگر اولویت خودتان را چیزهای خوبی قرار دهید مسلما از بین خوبان انتخاب خواهید کرد.

    خانواده‌ی خود را در اولویت قرار دهید.
    خانواده برای زندگی است. بنابراین روابط خود را با آنها مستحکم کنید آنها میتوانند جزو بهترین دوستان و متحدان شما باشند.

    برای هرآنچیزی که میخواهید، تمام تلاش خود را بکنید

    تا زمان 30 سالگی این جمله را شعار خود قرار دهید.

    برای خود هدفی را تنظیم کنید.

    برای مثال بگویید :

     " من عادت آگاهانه خوردن را با این موارد، ظرف 7 روز در خود پرورش خواهم داد. "

    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی
    برچسب ها موفقیت ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان