خانه

فال 6 آبان تا 13 آبان

  • فروردین
    سخت نگیرید و به همه چیر بخندید. وامی می گیرید که باعث پیشرفتتان می شود. در راهی پا گذاشته اید، باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید.  فال 6 آبان تا 13 آبان
    حالا که ریسک کرده اید باید هوشیارانه عمل کنید. بدترین چیز اضطراب و وسوسه است، سعی کنید خود را آرام نگه دارید. موسیقی و گردش برایتان مفید است. خبرهایی که فکرش را نمی کنید می شنوید. سفر خوبی در انتظار شماست.

    ارديبهشت
    مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفته اید که بیشتر از توان شماست. روزهای شاد منتظر شما هستند. به وضعیت تغذیه خود توجه کنید. خبر تلفنی از شخصی باعث شادی تان می شود. دست از دودلی و شک بردارید. حواستان باشد با دیگران طوری رفتار نکنید که فکر کنند از آنها سوء استفاده شده، انصاف را رعایت کنید، وگرنه دوستانتان را از اطراف خود می پراکنید.

     خرداد
    شما به خوبی می دانید از زندگی چه می خواهید، به سمت آن قدم بردارید. دلیل اوقات تلخی ها و کلافه گیری های اخیر تان دوری و بی توجهی به خودتان است. دلتنگ مسافر راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان با دیدنش شاد می شود. به یک مهمانی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. اما مراقب حرف های دیگران باشید، طوری رفتار نکنید که نتوانید خلافش را ثابت کنید.

    تیر
    برای خریدن یک هدیه خساست به خرج ندهید. گاهی بهتر است سر کیسه را شل کنید. در فکر تدارک و برگزاری یک میهمانی بزرگ هستید. برای رسیدن به یک توافق کاری، شرایط طرف مقابل را خوب گوش کرده و در نظر بگیرید. وگرنه در یک دور باطل مذاکرات بی نتیجه گیر خواهید کرد و آن قدر از شما انرژی می گیرد که نمی توانید به نتیجه نهایی برسید.

    مرداد
    شما به خانواده خود بسيار اهميت مي دهيد كه اين خوب است، اما حواستان باشد تا جايي پيش نرويد كه خودتان را فراموش كنيد. براي رسيدن به خواسته تان از هيچ تلاشي فرو گذاري نمي كنيد و همين خصوصيت باعث مي شود در هركاري كه انجام مي دهيد بهترين باشيد. به تازگي مجبور شده ايد در زندگي انتخابي بكنيد كه برايتان بسيار مشکل بوده است.

    شهريور
    این که بر ترس هایتان غلبه کرده و راه خود را انتخاب کره اید بسیار خوب است. مطمئن باشید انتخاب درستی کره اید، بعدها به خاطرش به خودتان آفرین خواهید گفت. این روزها اگر مراقب زبانتان نباشید به شدت پشیمان خواهید شد. با هر کسی هر شوخی را نکنید، شخصیت خودتان را ناخواسته زیر سؤال خواهید برد و مجبور به توضیح دادن خواهید شد که فایده ای هم ندارد.

    مهر
    برای گفتن حقیقتی دو دل هستید، اگر گفتنش سودی برای کسی ندارد خودتان را خسته نکنید، صلاح مملکت خویش خسروان دانند. برای اقدام به یک سرمایه گذاری کوچک بهتراست کمی دست نگه دارید و بیشتر مطالعه کنید، وقت آن رسیده که به مسیر زندگی تان بیشتر و جدی تر فکر کنید. وضعیت کنونی را برای مدت طولانی نمی توانید ادامه بدهید.

    آبان
    برای یک روز هم که شده همه درهای ارتباطی با دنیا را به روی خودتان ببندید و به دنبال روشی برای گوش دادن به ندای درونتان باشید. تکلیفتان را با شخصی که درگیری ذهنی فراوانی برای شما درست کرده روشن کنید. سعی کنید با تصمیمی که می گیرید کنار بیایید، حتی اگر برایتان مشکل باشد. این روزها دور و برتان بسیار شلوغ است، بهتر است از این فرصت استفاده کنید.

    آذر
    شما شيفته ى خانواده و دوستانتان هستيد و شخصى كه مى خواهد شما را برنجاند، از همين نقطه ضعفتان استفاده خواهد كرد. هوشيار باشيد و عكس العملى كه او به دنبالش است را نشان ندهيد. چنان كه برنامه سفر داريد بهتر است برنامه تان را فعلا به تأخير بياندازيد. كارى براى يكى از نزديكانتان كرده ايد كه او را بسيار خوشحال كرده است. دوره ى بحرانى را پشت سر گذاشته ايد كه اثراتش هنوز در رفتارتان مشهود است.

    دی
    سعی کنید کارهای شخصیتان را خودتان انجام دهید تا این قدر عصبی نشوید. ناخواسته رفتاری از شما سر زده که در شأن شما نیست. خیلی مراقب رفتار و کردارتان باشید. در انتخاب دوست محتاط باشید، بیش از حد خوش بین هستید. اگر اشتباهی کردید بلافاصله پس از متوجه شدن اعتراف کنید تا شخصیت شما زیر سؤال نرود. خونسردی خود را حفظ کنید.

    بهمن
    در یک مشاجره کاری شرایط به نفع شما تغییر خواهد کرد. به شرط این که کمی هوشیار تر عمل کنید و از اخبار اطرافتان غافل نباشید. شما اهل خانه و خانواده هستید، اجازه دخالت به فردی که این روزها زیر گوش شما حرف های بیهوده می گوید را ندهید. دست از خساست بردارید و کمی برای خودتان خرج کنید. مبلغ زیادی به زودی به دستتان خواهد رسید.

    اسفند
    درگیری دادگاهی یا مسئله حقوقی که داشته اید ختم به خیر می شود. اگر بچه دار هستید حواستان به زندگی زناشویی تان باشد، بچه ها نباید مانع آن شوند که با همسرتان بیشتر وقت بگذرانید. به تازگی کاری را که مدت ها به آن فکر می کرده اید شروع کرده اید. حواستان باشد که از حالا باید بیشتر تلاش کنید. حواستان به حرف هایی که به شما زده می شود باشد.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان