خانه

فال از 1 تا 7 آذر 1393

  • فروردین:
    سعی کنید زندگی را همانگونه که هست بپذیرید و با مشکلات کنار بیایید.ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که انتظار آنها را نداشته اید.مسائل کاری ممکن است فکرتان را به خود مشغول کند.این روزها سعی کنید به چیزهایی که منطقی و عقلانیست دل ببندید و با تفریحات روحیه ی خود را قوی نگه دارید.نسبت به آنچه که صورت می دهید احساس خوبی خواهید داشت

    اردیبهشت:فال
    این روزها تا جای ممکن خودتان را از موقعیتها و شرایط پر دردسر دور نگه دارید.اعمال و رفتار بی ملاحظه از سوی شما بی جواب باقی نخواهد ماند.جانب احتیاط را رعایت کنید.اگر درگیر مسائل عاطفی هستید روزهای حساسی پیش رو دارید.قوی باشید،ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که نظر شما را در مورد برخی از افراد عوض کند.تا مطمئن نیستید اقدامی نکنید.

    خرداد:
    این هفته در زمینه مسائل شخصی‌ میتواند روزهای پر افت و خیزی براتون باشد.با عزیزانتون خوب رفتار کنید.و به دیگران ثابت کنید که چقدر دست و دل‌ باز هستید.در زمینه کار و مسائل مالی اوضاع آرام خواهد بود.اما به شما توصیه می‌شود مراقب اموال شخصی‌ خود باشید.سر خودتان را با دوستان و سرگرمیهای مورد علاقه تان گرم کنید تا این دوران بی‌تابی سپری شود.

    تیر:
    در تصمیم گیری هایتان دقت کنید وگرنه فرصت می گذرد و پشیمانی برایتان سودی نخواهد داشت به هنگام بیان نظرات خود احتیاط کنید این هفته سعی کنید صبور و آرام باشید و اجازه ندهید در مقابل هر رخدادی منفی و احساساتی عمل کنید شما بار دیگر انرژی لازم را برای مبارزه با مشکلات بازپس خواهید گرفت در روابط خود با اطرافیان شاهد تحولاتی خواهید بود.

    مرداد:
    این هفته احساسات شما به اوج می رسد و همکارانتان با شما همراه خواهند بود و روند پیشرفت کارتان آرام خواهد شد.فردی را که به او وابستگی مالی دارید در شرایط بسیار خوبی خواهد بود.مسافرت و تحصیل در برنامه های کاریتان قرارخواهد گرفت.اگر مجرد هستید این روزها فرد مناسبی را پیدا خواهید کرد حتی این احتمال وجود دارد که تا پای ازدواج پیش بروید

    شهریور :
    ممکن است قادر نباشید برنامه زندگیتان را با کارهایتان تطابق دهید مراقب سلامتی خود باشید زندگی حرفه ای شما مشروط به تصمیمات شماست سعی کنید خونسرد باشید ممکن است چند تصمیم مهم را لغو کنید اگر چه کار آسانی نیست اما هنگام تصمیم گیری های سخت بر احساساتتان غلبه کنید به زودی دست به کارهای جدیدی خواهید زد

    مهر:
    افکار مختلفی در ذهن دارید ممکن است انگیزه خود را از دست بدهید .مراقب باشید اگر بی انگیزه گی باعث بی روحیه شدن شما شود اوضاع برایتان بدتر خواهد شد بویژه اگر از لحاظ عاطفی به کسی وابستگی داشته باشید.این هفته احساس بی قراری شما را فرا میگیرد..یک نگرانی نهایی ممکن است باعث خستگی روح و روان شما شود به هر ترتیبی که میدانید این احساس را از خود دور کنید.

    آبان :
    مراقب سفرهای طولانی و بلند خود باشید. اگر قصد وام دادن یا وام گرفتن دارید هوشیار باشید. در رابطه با نقشی که در زندگیتان ایفامیکنید احساس خوبی به شما دست میدهد. و تنها اتفاقی که ممکن است این تصویر آرام را برهم بزند زمانی است که شخصی بدون اجازه شما قدرت یا مهارت های شمارا به چالش بکشد. مسافری عزیز از راه دور میرسد.

    آذر :
    مسائل مربوط به تحصیل ، مطاعات بیشتر و یا سفر خارجی فکرتان را به خود مشغول میسازد ، اگر عاشق هستید روزهای خوبی در پیش دارید . به امتیازات بسیاری دست پیدا میکنید .شما مشتاقانه مایلید تمام امکانات موجودتان را در اختیار دیگران قرار دهید .حواستان باشد اگر با فرد نادرست صداقت و یک رنگی به خرج دهید باید منتظر نتایج نا امید کننده ای و یاس آور باشد .

    دی :
    انگیزه ی بسیاری برای موفقعیت دارید اما محدودیتها به شمااجازه پیشرفت را نمی دهد. ممکن است برخورد غیر منتظره وپرهیجان با فردی داشته باشید که به او علاقه دارید شما به راحتی افکار اطرافیان را حدس میزنید و از طرز فکرشان اگاهید از این رو بهترین فرصت ایدتان میشود تا پیشنهادات خودتان را ارائه دهید و به نتایج مطلوب ومورد نظرتان دست پیدا کنید .

    بهمن:
    سعی کنید اندکی با سیاست باشید در غیر این صورت ممکن است در مسائل مربوط به کارتان دوچار مشکلاتی شوید. اگه خودخواه یا زیاده خواه باشید ممکن است در زمینه عشقی و کاری به بن بست بخورید. احتمال سفر کوتاه یاتغییر مکان برایتان وجود دارد . این روزها به وفور مهمانی خواهید داد و دعوت های متعهد به مهمانیهای را با کمال میل خواهید پذیرفت .

    اسفند:
    ممکن است در زندگیتان انرژی و محرکات زیادی وجود داشته باشد این هفته انگیزه بسیار بالایی خواهید داشت و اگر منتطر جیزی هستید خبرهای خوبی خواهید شنید مراقب تمایلات عجولانه باشید سعی کنید از محدوده ی خود خارج نشوید و دنبال مسائل حاشیه ای نروید قدرت ایجاد ارتباطتان با دیگران این روزها برای شما امتیاز بزرگی به حساب می اید.
    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان