خانه

فال از 10 تا 16 آبان 1393

  •  فروردین :
    لزومی ندارد گلایه های خود را از اعضای خانواده تان با دیگران بازگو کنید. بهترین کار مطرح کردن مشکلات با خود آنهاست. آنهم در یک محیط دوستانه و به دور از تشنج. بخاطر داشته باشید اختلاف نظر دیگران با شما به معنای بی مهری آنها نیست. از جایگاه خود در قلب آنها مطمئن باشید. این توقع که همیشه تنها مورد مهر باشید انتظار خودخواهانه ای ست.

    اردیبهشت:فال
    به طرف مقابلتان فرصت بدهید تا او هم بی واهمه از عکس العملتان از شما انتقاد کند. خواهید دید که چه روزهای خوب و بی دغدغه ای در انتظارتان است فرصت پرواز را به خود و دیگران بدهید از بدزبانی و زخم زبان زدن جدا بپرهیزید زیرا بدترین دشمن ارتباط عاطفی ست. هر چه را که میشنوید باور نکنید. با خودتان روراست باشید.

    خرداد:
    مثل همیشه با استفاده از صبر و بردباری خود به جنگ مشکلات بروید. اجازه ندهید آنچنان تحت تاثیر ناملایمات قرار بگیرید که اعضای خانواده تان را بدون گناه تحت فشار قرار دهید و آنها را از خود برنجانید. چنانچه با درایت بر مشکلات فائق آیید روزهای درخشانی پیش رو دارید. لزومی ندارد اطرافیان به ریزه کاریهای ارتباط عاطفی مابین تان پی ببرند.

    تیر :
    مهر ورزیدن به دیگران به معنای دخالت در خصوصی ترین مسائل آنها نیست. سعی کنید از ترس زبانی و نیش زدن به دیگران جدا پرهیز کنید لزومی ندارد برای اثبات ذکاوت و هوش خود از چنین روشی استفاده کنید. اول به خودتان نگاه کنید بعد به دیگران نمره بدهید. خانواده تان بشدت به شما مهر می ورزند به آنها این اطمینان را بدهید که هنوز در قلبتان جایگاه ویژه ای دارند.

    مرداد:
    از توصیه ها و پیشنهادهای افراد خانواده تان مکدر نشوید. با در نظر گرفتن توصیه های آنها اقدام به تصمیم گیری نهایی در مورد مسائل زندگی تان بکنید. سعی کنید در مسائل عاطفی از این شاخه به آن شاخه نپرید. و قبل از برقراری هر نوع ارتباط عاطفی از عقل خود مدد بگیرید تا از نظر روحی و عاطفی، خود و دیگران را دچار دردسر نکنید.

    شهریور:
    با اطرافیان به نحوی برخورد کنید که انتظار دارید با شما برخورد کنند. از کنجکاوی جدا بپرهیزید تا همچنان از محبوبیت در نزد دیگران برخوردار باشید. در امور عاطفی، خجالت کشیدن همیشه نمی تواند نقش مثبتی داشته باشد؛ یک قدم جانانه پیش بگذارید و او را غافلگیر کنید. در مسایل مالی از اعتماد بی پایه و اساس نسبت به دیگران جدا بپرهیزید.

    مهر:
    محیط گرم و پرنشاط خانه و خانواده تان اغلب مورد حسادت سایرین قرار می گیرد. مراقب باشید با دست خود به کانون گرم تان لطمه ای وارد نکنید. اجازه ندهید گذشت ایام روابط عاطفی تان را تحت تاثیر قرار دهد و شما را دچار دلزدگی کند. ممکن است هزینه های پیش بینی نشده کمی اوقات تان را تلخ کند. نگران نباشید موقعیت شما تغییر می کند.

    آبان:
    خبرهای خوشی در انتظار شما و خانواده تان است و روزهای خوبی پیش رو دارید. مراقب باشید با یادآوری کدورتهای گذشته بی دلیل باعث آشفتگی جو خانواده تان نشوید. گذشته ها گذشته و زنده کردن یاد و خاطره وقایع ناراحت کننده هیچ سودی برایتان نخواهد داشت. کسی که باید، قدر بزرگواری و گذشت شما را بخوبی میداند و آنرا بحساب بی عرضگی شما نمی گذارد.

    آذر:
    تدارک یک سفر را ببینید روزهای بسیار درخشانی در انتظار شماست. قدر این روزهای طلایی را بدانید. اجازه ندهید افراد بدخواه در قالب دوستی به کانون گرم خانواده تان رخنه کنند و با بدگویی های غیر مستقیم ذهن شما را نسبت به اعضای خانواده تان مکدر کنند. خوشبختانه رنجش های شما از یکدیگر، سطحی و در واقع گلایه های عاشقانه ست.

    دی:
    روزهای پربرکتی در انتظار شماست. اجازه ندهید سایرین با سرک کشیدن به اسرار خانوادگی تان باعث ایجاد کدورت بین شما و افراد خانواده تان بشوند. برای داشتن یک هفته پرشور سعی کنید وقت بیشتری را در کنار خانواده بگذرانید. اجازه ندهید که از نظر روحی چنان در غم و غصه آشنایان غرق شوید که از خود و او که عزیزترین فرد براش شماست غافل شوید.

    بهمن :
    ممکن است در ابراز عواطف خود دچار ضعف باشید. چیزی از جذابیت شما کم نخواهد شد اگر گاهی شما پیشقدم باشید. در مورد مسائل مالی با احتیاط تر برخورد کنید. لزومی ندارد که در مورد شراکت و قرض دادن به سایرین با رودربایستی برخورد کنید و خود را دچار دردسر کنید. وقت بیشتری را در کنار خانواده سپری کنید و عشق و علاقه تان را با حرف و عمل نشان دهید.

    اسفند :
    سعی کنید کوتاهی اطرافیان نسبت به خود را ندیده بگیرید. آنها تعمدا چنین برخوردی با شما نمی کنند و از نظر عاطفی بشدت به شما دلبسته هستند. عجولانه و عصبی به قضاوت ننشینید خیلی سریع از اینکار پشیمان خواهید شد. از خرجهای بیهوده و غیر ضروری پرهیز کنید خصوصا اگر برای بدست آوردن رضایت دیگران دست به چنین کاری میزنید.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان