خانه

فال از 10 مهر تا 16 مهر

  • فروردین : دکوراسیون خانه تان را عوض کنید و وسایل اضافی را دور بریزید تا راحت تر نفس بکشید، شخص مهمی وارد زندگیتان شده، بازیگوشی را کنار بگذارید آهسته و پیوسته پیش بروید، خبری از جایی که انتظار ندارید محاسبات تان را بهم می ریزد این اتفاق لزوما بد نیست اگر زاویه دیدتان را تغییر دهید می توانید از آن به عنوان فرصتی تازه استفاده کنید.

    ارديبهشت : بر سر موضوعي كه برايتان از حساسيت و اهميت فوق العاده اي برخوردار است اختلاف نظرهايي در خانواده پيش امده كه در نتيجه اش اين روزها بشدت احساس تنهايي و انزوا ميكنيد به زبان اوردن افكار و احساساتتان در حال حاضر ايده ي خوبي نيست يادتان باشد متفاوت بودن لزوما نشانه ي خوب بودن نيست هر چقدر بيشتر سكوت كنيد بيشتر ميتوانيد گوش دهيد و به مسائل مهم پي ببريد.

    خرداد : اگر حرف نا گفته بین شما و طرف مقابل شما وجود دارد این روزها هیچ شانسی برای مخفی کردن آن نخواهیذ داشت بهتر است خودتان این نا گفته ها را بیان کنید. مطمئن باشید از نگفتن این حرف ها پشیمان خواهید شد. به شدت نگران مسئله مادی تان هستید بهتر است هر چه زودتر به فکر راه حل های برای کاهش دادن مخارج زندگی تان باشید تا اوضاع را تغیر دهید موقعیتی برای شرکت در یک معامله برایتان فراهم خواهد شد.

    تیر : احساساات پیچیده و شرایط متغیرموجود در زندگیتان شما را وادار به این می کنند که در حین تلاش برای رو به راه کردن و نظم بخشیدن به زندگی خصوصیتان مجبور شوید اول موضع خودتان با دیگران را مشخص کنید برنامه هایی که در سر دارید به نظر دیگران خیلی جالب خواهد بود و همین به شما انگیزه می دهد تا آنچه در سر دارید را بی آنکه نگران فکر دیگران باشید به راحتی به زبان بیاورید.

    مرداد : بهتر است مواظب بشید بیش از حد حرف نزنید و بموقع بحث را عوض کنید شما بهتر از هرکسی میدانید که بیشتر نظریه پرداز هستید تا عملگرا اگر بدنبال عشق هستید ابتدا درهای قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید فرصتهای جدیدی که برایتان پیش می آید را بدقت بررسی کنید به تصمیم خود وفادار بمانید حتی اگر دیگران از آن حمایت نمی کنند.

    شهریور : دوستانتان نمی توانند درک کنند که آیا واقعا شما در رابطه با نقشه هایتان جدی هستید و یا م یخواهید برا یخالی نبودن عریضه چیزی گفته باشید.موضعتان را برای دیگران مشخص کنید در بین دوستانتان شخصی است که تنها تظاهر به دوستی می کند اما پشت سرتان حرفهای خوبی نمی زند.چشم و گوشتان باز باشد برای کمک به عزیزی راه دور از هیچ تلاشی مضایقه نکنید.

    مهر : اگر در جستجوی عشق هستید کمی از پشت میز کازتان کنار بیایید، به فرصتهایی که در اطرافتان هستند دقت کنید. اگر نسبت به طرف مقابلتان شک دارید یک نفس عمیق بکشید و کمی فکرکننید اگر مدرکی در دست ندارید بهتر است دست از افکار بیهوده بردارید و خودتان را عذاب ندهید. کمک به دیگران به شما روحیه تازه ای میبخشد در قعالیتهای داوطلبانه گروهی شرکت کنید.

    ابان : گاهي عاقلانه تر اين است كه بجاي اينكه از روي يك چاله بپريد از كنار ان با احتياط رد شويد به نفعتان هست تا فرصت هست احساسات خود را كنترل كنيد و بجاي انكه به احساساتتان اجازه دهيد كنترل رفتارتان را بدست بگيرد شما زمام احساسات خود را بدست بگيريد حضور شخصي جديد در محيط كار بشدت نگرانتان ميكند كار خود را بكنيد خطري شما را تهديد نمي كند.

    آذر : احساسات خود را با روی خوش و صداقت بیان کنید تا همه چیز همانطور که می خواهید پیش برود یادتان باشد که گوش کردن به اندازه حرف زدن از اهمیت برخوردار است منتظر تولد یک کودک در خانواده باشیددر رابطه با انجام پروژه ای بخت با شما یار است فقط حواستان باشد سهل انگاری نکنید.از در کنار خانواده بودن تا می توانید لذت ببرید هفته ای شلوغ و پردغدغه پیش رو خواهید داشت.

    دي : اهداف و روياهايتان با جاه طلبي هاي يكي از همكارانتان در تناقض است بدليل همين مخالفت هايي كه با شما ميشود سرعت پيشرفتتان را كم ميكند اگر تصميم داريد احساسات خود را به زبان بياوريد بهتر است تا ميتوانيد از ذكاوت خود بهره بگيريد تا جاي ممكن به جاي حرف زدن ، ديگران را متوجه واقعيت ها كنيد. در رابطه با مسائل عاطفي بهتر است پيش از هركاري با خودتان خلوت كنيد و رو راست باشيد.

    بهمن : شاید نقشه هایی که برای آینده دارید کمی دور از حقیقت به نظر بیاید هماهنگ کردن کارها یتان با رویاهایتان میتواند زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم کند بیش از پیش مطالعه کنید وایده های بکری که در سر دارید را روی کاغذ بیاوریدبهتر است برای مدتی از شب بیداری بپرهیزید در مورد مطلبی که مدت هاست مثل خوره به جانتان افتاده به مشاور مراجعه کنید و به مغزتان استراحتی بدهید.

    اسفند : قلب بزرگ و روح مهربان شما مشکلات را از سر راهتان برخواهد داشت. وقت گذراندن با بچه ها میتواند برای شما خیلی خوب باشد. در رابطه با مسئله ای که مستقیما به شما مربوط نمیشود, حواستان باشد حد و مرزها را فراموش نکنید و کار خطرناکی انجام ندهید. مسئولیتی به شما داده خواهد شد با عجله رفتار نکنید واز موانعی که در سر راهتان قرار دارد فرار نکنید.


    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان