خانه

فال از 11 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت


  • خبرهای خوب در مورد تغییرات سازنده در محیط زندگی و مخصوصاً در محل کارتان خواهید شنی، سعی کنید در روابط تان با همکاران یا هم کلاسی ها تغییراتی ایجاد کنید. هنگام صحبت کردن خوب به چشمانشان توجه داشته باشید. طرح خای جدیدی را دنبال کنید، اگر چه برایتان استرس به دنبال خواهد آورد اما در طولانی مدت کارگشا خواهند بود. از ریسک کردن نترسید. این هفته برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

     اين هفته بهتر است به مسائل مادي بيشتر توجه داشته باشيد وگرنه حساب و كتاب زندگي از دستتان در مي رود و امكان دارد سر اخر مبلغي هم كم بياوريد براي اجراي كاري كه در نظر داريد اوضاع مالي را سرو سامان بدهيد.. تا ورق زندگيتان را برگردانيد.. محتاط تر از گذشته اقدام كنيد. مشورت كردن با فردي غريبه كه در كارش خبره است را جدي بگيريد. كارها ممكن است انگونه كه مايل هستيد پيش نرود.

     تمایل دارید کاری را که مدتهاست در فکرتان بوده امتحان کنید، ارزش امتحان کردنش را دارد. تمام نیرویتان را جمع کنید و فرصت ها را غنیمت بشمارید. حس مبارزه کردن را در خودتان بیدار کنید تا بتوانید با رقیبان مواجه شوید. این رقابت آگاهی شما را بالا می برد. یادتان باشد کارها در زندگی به تنهایی خودشان رو به راه نخواهند شد، معقول و منطقی عمل کنید.

    پروژه های قدیمی که مدتیست آنها را کنا گذاشته اید دوباره پیش رو بیاورید.از آنها ایده های جدیدی خواهید گرفت وتا میتوانید دوباره از نو شروع کنید.کاری را انجام دهید که به زندگیتان مفهوم لذت بخش تری را بدهد.احساسات خوب را با افراد درست تجریه کنید.این اواخراهداف نادرستی را دنبال میکنیدوحاضر به عوض کردن آنها نیز نیستید.تا میتوانید تصمیمات مهم را این روزها به تنهایی نگیرید.

    درس ها و تجربیات ناخوشایند دیگران را شما دوباره تجربه نکنید. دوست دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق بیفتد، ایرادی ندارد فقط حواستان باشد کارها از کنترلتان خارج نشود. شخصی در گذشته تان است که دوست ندارید به او فکر کنید او حرف هایی زده که از گفتنشان منظوری نداشته. یک بار به گذشته بر گردید و این بار درست عمل کنید، پیش او بروید و معذرت خواهی کنید.

     هیچ ترسی از هیچکس یا هیچ چیزی به دلتان راه ندهید. شما اعتماد به نفستان بالاست، نگذارید که امروزتان مانند دیروز باشد. یک ورزش و یا ساز جدید را یاد بگیرید، دست به کاری بزنید که هرگز قبلاً به آن فکر هم نکرده اید، شما به این تغییر همین حالا نیاز دارید. اگر همیشه به جایگاهی که حالا دارید قانع باشید دیگر دلیلی برای تلاش و کوشش در خودتان نمی بینید و این با روحیۀ شما سازگار نیست.

     قدر دوستان وخانواده تان را بدانید، این روزها احساستان یک چیزی می گوید و منطق چیز دیگری برای روشن شدن تکلیفتان زمان بدهید. برای مدتی همه چیز را رها کنید و بگذارید تا مشکلات را زمان حل کند. برای انجام کاری که در ذهن دارید قبول کنید که به تنهایی از پس آن بر نمی آیید، از دیگران کمک بگیرید. استراحت کردن باید جزئی از برنامۀ روزانه تان باشد.

     هرچه با دیگران باشید کمتر احساس تنهایی می کنید. احساسات خود را پنهان نکنید. خبری شک آور نباید روی کارتان اثر منفی بگذارد، ناراحتی ها با صبوری و زمان حل می شوند. از مشاجره های اضافی دوری کنید و راهی برای آشتی کردن برای خودتان باقی بگذارید. در فکر کسی هستید که از شما دور است، هرچه زودتر با او یک تماس تلفنی برقرار کنید، پیشگیری بهتر از درمان است.

     سعی کنید از فرصتها استفاده کنید.وقتی برای دیدارنمایشگاها یا سمینارهای کاری بگذارید.ایده جدیدی به دستتان خواهد داد.مسائل کوچک را جدی نگیرید.در زمینه کاری سعی کنید تغیرات لازم را هروز انجام دهید وهمه مطالب را برای بعد نگذارید.پیشرفت قابل ملاحظه ای شاهد خواهید بود.شما در دنیای تکنولوژی زندگی میکنید.بهتر است از دنیا عقب نمانید.

    در محل کارتان شتاب را کمتر کنید ، برای حل مسیله ای بهتر است شخصی را ببینید ، امروز و فردا نکنید سریع وارد عمل شوید. شما همیشه یک گام جلو ترید و کاری را انجام میدهید که دیگران به آن هنوز فکر هم نکرده اند. هر کاری چه کوچک و چه بزرگ را باید با علاقه و تلاش انجام بدهید و لبخند را فراموش نکنید ، این لبخند کوچک هم به شما و هم به طرف مقابلاتان کمک میکند که شما را پشتیبانی و حمایت کند .

    خیلی سریع منتظر پیشرفتهای سریع نباشید به کارتان سخت بچسبید و هر روز فکر کار جدیدی نکنید. از موانعی که سر راه عشقتان به وجود بیاید ناراحت نشوید. قدر با هم بودن را بدانید و نگزارید با حرفهای دلسرد کننده او را از خودتان دور کنید. رابطه هیچ کس کاملا دلخواه نیست و اهداف کوچکی برای خود خواهید ساخت که مستلزم تلاش زیادی هم نیستند.

    این روزها تماس های تلفنی زیادی دریافت میکنید. در این تماس ها باید مراقب حرف هایتان باشید و قول و قرارهای بیخودی به کسی ندهید. ملاقات های سرزده را دوست ندارید ولی بهتر است آمادگی رسیدن میهمان ها را داشته باشید. اگر از رفتن به جایی راضی نیستید نروید. فقط توضیح لازم را به کسی که شما را دعوت کرده حتما بدهید. با افرادی که نمیشناسید باید محتاط عمل کنید.



    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان