خانه

فال از 12 تیر تا 18 تیر

  • خودتان یایکی ازبستگان به زودی به مقامی دست میابید که باعث شادیتان میشود.قدردوستان خوب وباوفارابدانید واگر مدتیست ازآنها خبرندارید،اکنون وقت آن رسیده که باهروسیله ممکن ازحال وروزشان باخبرشوید.درانجام کاری خیر پیش قدم شوید،حتی اگرکارهای نیک شما به اندازه ارزنی در دل سنگی باشد.به زودی نتیجه آن به شماوخانواده تان برمیگردد.

    شما ازاستعدادوابتکارعمل منحصربه فردوویژه ای برخوردارید.همین امرباعث میشودکه برخی ازاطرافیانتان حسرت شمارابخورند.اگراین روزها فداکارومهربان بوده ایدمراقب باشید حرفی نزنیدکه پشیمانی به باربیاورد.ممکن است تمایل وافرتان به دخالت دررفع یک مشکل سوتعبیرشودوموجب ناراحتی شمارابه باربیاورد.

     ارزش فرد به قدر حمت و غیرت اوست تلاش کنید در خوبی و انجام نیکی به مخلوقات همیشه در گروه اولینها باشید. ازدواج قله ییست که اوج آن سعادت است اما عده یی نمی توانند به آن برسند. برای انتخاب یک شریک عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. همیشه امید به شفاعت داشته باشید. نسبت به آنچه اتفاق افتاده نباید پشیمان باشید. اگر کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته ها درس گرفت.

    سعی کنید در زندگی کمتر خطر کنید و بیشتر از نصایح دیگران بهره بگیرید . به سخن بزرگتر ها گوش کنید ان ها بدی شما را نمیخواهند . مراقب رفتارتان باشید . ممکن است لحظه ای تندی موجب دلگیری شخصی شود . منتظر نباشید تا اتفاقات برایتان فراهم شود به جای توقع از دیگران خودتان وارد عمل شوید . اوقاتی پر از تنش را تجربه خواهید کرد زیرا همه چیز در دست طرف مقابلتان است.

    همه فکر میکنند که به اندازه ی کافی عاقل هستند و به همین دلیل به ندرت می توان شخصی را پیدا کرد که میدان را برای دیگران خالی کند . در رابطه با موضوعی خود را دست کم نگیرید و همه را با یک چوب نرانید،اما قضاوت را به دیگران بسپارید. سعی کنید برای آرزوها و باورهایتان فهرستی تهیه کنید، در پایان هر ماه ببینید چقدر برای هر کدامشان تلاش کرده اید، به جای حرف زدن عمل کنید.

    برای هر صبح تا شبتان برنامه داشته باشید ، آنکس که از اول میداند کجا میخواهد برود از مسیرش خیلی دور نخواهد شد. دلتنگ کسی هستید گذشته ها کنار بگذارید و همین حالا با او تماس بگیرید ، نه بخاطر او بلکه بخاطر خودتان . این روز ها حرف هایی که موجب ناراحتی شما می شود تمامی ندارد بهتر است دیگر به گذشته های ناخوشایند فکر نکنید و حرف ها را از این گوش بشنوید و از ان گوش بیرون کنید.

    هیچ پروانه ای باتقلای بسیاربدست نمی آید،بایدآرام باشیدتابرروی شانه تان بنشیند.ازسرعت زندگیتان تامیتوانیدکم کنید.زیبایی هاراچشم میبیندومهربانی هارادل.چشم فراموش میکندامادل هرگز.این هفته بکوشیدتامیتوانیدازجمع های شلوغ وپرهیاهووحرف وحدیث هابدورباشید،درغیراینصورت جزکلافگی وخستگی برایتان سودی نخواهدداشت.

     نگران فردانباشید بکوشیدتاباعذرخواهی وبااظهاریادآوری نیت خیریکه داشته ایددل کسی راکه رنجانده ایدبدست آوریدتلاش کنیدتاغم وغصه تان رافراموش کنیدودرعوض تامیتوانیدخاطرات خوبی ازخودت برای دیگران بجابگذاریدهرچه زودتریک برنامه ریزی داشته باشیدهرکسی رابری درددل کردن انتخاب نکنیدکسیکه درشرایط شمانبوده است نمیتواندشمارادرک کند.

    روزگار هر روز و هر زمان قصه هایی دارد و ما را وارد مسایلی میکند که در تنگناهای احساسی قرار میگیریم. گاهی آدم ها دلشان یک جمله ی پرمحبت میخواهد, جمله ای ساده مانند دلتنگ نباش و همه چیز درست میشود. شخصی را میشناسید که احتیاج به همدلی دارد .کوتاهی نکنید و به او امید بدهید. پول را باید خرج کرد اما عاقلانه . اگر پولی اضافه دارید بهترین فرصت برای سرمایه گزاریست .

    دی :
    این روزها بهتر است بیشتر سکوت کنید . اما در کنار آن مصمم و با اراده در کار خود استاد باشید . شخصیت واقعی هر کس مهم تر از شهرت اوست،شهرت آدمها تصور دیگران در مورد آن شخص است . از سفر برگشته اید تا می توانید راه های جدید را در پیش بگیرید . عادتهای بدی دارید که روی روند زندگیتان تاثیر منفی می گذارد . افرادی را از اطراف خود دور کنید پشیمان نخواهید شد.

     رفتارهای انسان بر اساس باورهایش صورت میگیرد باورهایتان را درست کنید. بکوشید دوستانی را برای خودتان برگزینید که بتوانند روحیه تان را بالاتر ببرند. تا جای ممکن خودتان را از تجمل گرایی دور کنید تا در آرامش به سر ببرید. این روزها بهتر است تنها به خودتان اتکا کنید اگر در حال تحصیل هستید بهتر است التهاب قبل از امتحان را از خودتان دور کنید. رفتار امروزتان ریشه در کودکیتان دارد.

    اسفند : این روزها نه بد بین باشید نه خوش بین در تفکراتتان باید انعطاف پذیر باشید تا می توانید ورزش کنید.زیرا تحرک موجب تحلیل استرس می شود شما خوب می دانید که هر گاه زمین خوردید به سرعت هم بلند شدید به مسیر خودتان ادامه بدهید و به غم و غصه هایتان کم تر فکر کنید اگه نیاز به درمان دارید از درمان های طبیعی کمک بگیرید این هفته خریدو فروش چندان نفعی برایتان ندارد .


    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان