خانه

فال از 15 خرداد تا 21 خرداد

  • فروردین: زمان آن رسیده که به کارهای خود رسیدگی کنید و تصمیم لازم را بگیرید. مدتی است که فردی مزاحم شما می شود و زندگی تان را پریشان کرده است. جسور باشید. هرچه زودتر یک بزرگتر را در جریان این مزاحمت ها قرار دهید. برای رسیدن به حقوقتان بیش ار این معطل نکنید و وارد گفتگو شوید. سعی کنید با خود و دیگران صادق باشید.

    اردیبهشت: مجبور خواهید شد که با افراد مهمی به بحث بنشینید تا در رشته فعالیتتان موفقیتی را که شایسته تان است بدست آورید. ممکن است این موضوع آنچنان که بنظر بیاید ساده نباشد اگر احتیاج به کمک دارید نگران شکستن غرورتان نباشید هستند افرادی که علیرغم توقعتان با جان و دل حاضر به کمک و همکاری با شما هستند در روابط عاشقانه بهبودی بیشتری احساس خواهید کرد.

    خرداد: به نظر می‌رسد این اواخر هیچ چیز نمی‌تواند شما را از طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می‌کنید. از استعدادهای بالقوه و تواناییهای بالفعل خود کمال استفاده را ببرید. به موفقیت خود ایمان داشته باشید. دلخوری‌ها را کنار بگذارید و با دوستانتان مهربان‌تر باشید. اگر دلتان می‌خواهد به شخص مورد علاقه‌تان نزدیک شوید، این کار را امروز انجام دهید.

    تیر: بعد از چند سال تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن از برآوردها را خواهید داشت. حتی خواهید توانست وقت بیشتری را با دوستان به شب زنده داری بگذرانید. به نفعتان است اگر برای مدتی با خودتان تنها باشید. اگر مجرد هستید آخرین نگرانیتان در رابطه با عشق خواهد بود. اگر متأهلید این هفته سعی کنید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. در رابطه با مسائل مالی تغییرات مثبتی روی خواهد داد.

    مرداد: اگر احساس میکنید در زندگی عاطفیتان با استرس مواجه هستید حتما به فکر یک سفر باشید در هر رشته هنری که فعالیت دارید بزودی منتظر حصول موفقیتهایی در زمینه هنر خودتان باشید .شما فردی خودساخته هستید این هفته ازدست زدن به کارهای پر مخاطره اجتناب ورزید .بهتر است نسبت به توقع اطرافیانتان همدلانه تر برخورد کنید.

    شهریور : باید از شخصی که با ایفای نقش جدیدی این روزها شما را از درگیری در یک رابطه عاشقانه برحذر خواهد ساخت تشکر کنید گرفتار روابط احساسی چند گانه گشته اید که ممکن است در ابتدا از این موضوع احساس غرورنیزبکنید اما اگر نتوانید در انتخاب جدی یکی از آنها مصمم باشید نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز ناراحتی ایجاد خواهید کرد امکان دوری به خاطر یک سفر شغلی وجود دارد تمرکزتان روی کار را از دست ندهید.

    مهر: خوشبختانه در مورد مسائل مالی نگرشی حساب شده و مدبرانه دارید، و نمی گذارید وسوسه ی خریدن چیزهای غیرضروری بر شما غلبه کند، مراقب پیشنهادهایی که اینروزها دریافت می کنید باشید، ممکن است تشویق به انجام کارهایی شوید که بعدا باعث پشیمانی‌تان می شوند، با دوستانتان روشی محتاطانه در پیش بگیرید، یاس را از خود دور کنید.

    آبان : چند مساله ذهن شما را مشغول کرده است . اگر آنها را ساده بگیرید به آسانی قابل حل هستند. تردید بیش از اندازه باعث به تعویق افتادن امور مهم میشود . تردیدی را که گرفتار آن هستید ترک کنید. مبتکر باشید و از فرصتی که بوجود می آید درست استقاده کنید. تغییرات زیادی در زندگی شما بخصوص از لحاظ مالی بوجود خواهد آمد که باعث خوشحالیتان میشود .

    آذر: با اینکه میدانید باید کارهای نیمه تمامتان را به پایان برسانید، کار کردن برایتان دشوار شده و نیاز به تفریح و تمدد اعصاب دارید، این تضاد میتواند شما را از نظر احساسی آشفته کند و به سلب آسایشتان منجرب گردد، همان کاری را انجام دهید که ذهنتان را آرام میکند عاقلانه و مدبرانه اقدام کنید گره بسیاری از مشکلاتتان باز میشود.

    دی: مبلغی مورد احتیاج شماست که احتمالا این هفته به دست شما خواهدرسید،سعی کنید انرا درجای حقیقی وبرای مقصوداصلی زندگی خانوادگی خودهزینه کنید.شمافردی احساساتی هستید.برای بهبودیک رابطه عاطفی بایکی ازافراد خانواده خودسعس کنید منطقی وعاقلانه رفتارکنید،بیش ازحدلازم احساساتی نشوید.

    بهمن: موسیقی و هنر آرامش بخش روح لطیفتان به حساب میاییند. این هفته از حضور در مهمانی یا مکانهای شلوغ لذت خواهید برد. فقط اطمینان حاصل فرمایید که اظهار نظراتتان به جا و به موقع باشد تا اثر نامطلوبی از خود در اذهان دیگران به جا نزارید. به پذیرید که از پس انجام هر پروژه ای به تنهایی بر نمیایید و از دوستان خود کمک بگیرید.

    اسفند: بهانه گیر نباشید بدهی های متفرقه ایی دارید که بزودی وسیله ایی برای پرداخت همه آنها به دست خواهید آورد. از موفقیت هایی که بدست می آورید بیش از حد امیدوار و مغرور و از ناکامی هایی که نصیب شما می شود مأیوس و ناامید نشوید بر آنچه که به حکم اجبار از دست شما خارج شده است افسوس نخورید از آنچه که در دسترس دارید استفاده کنید.


    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان