خانه

فال از 17 بهمن تا 23 بهمن


  • فروردین: رویاهای شما بزودی رنگ تحقق به خود میگیرد..مشکلات و موانع یکی یکی از جلوی پای شما برداشته میشود..فکر کردن پیش از عمل را بیش از گذشته در راس تصمیم گیری هایتان قرار بدهید.کسانی که به ظاهر برایتان دلسوزی میکردند ماهیت اصلیشان را نشان خواهند داد.یک فرصت سفر برایتان پیش خواهد آمد.احتمال دارد با فردی برخورد کنید که تاثیر مهمی بر زندگیتان خواهد گذاشت.

    اردیبهشت : هرگز بر اثر هیچ مشکلی روحیه تان را از دست ندهید . خالصانه محبت کنید و اجازه ندهید قلب مهربانتان شمارا آسیب پذیر کند . نگرانیتان بی مورد است و آینده به شما لبخند میزند. یک پیشنهاذ تازه در کار خواهید داشت که آن را می پزیرید .اگر به فکر نقل و انتقال هستید بهترین موقع برای خرید است در یک رقابت کاری یا اجتماعی در صورتی که پیروز شوید سود معنوی یا مالی تازه ای نصیبتان خواهد شد خوشبینی خوب است اما مراقب باشید که اگر انسان انعطاف پذیری زیاد داشته باشد ممکن است از وی سو استفاده شود احساس مسئولیت پذیری بیش از حد برایتان درد سر ساز میشود چند وقتی است که از والدینتان دور شده اید به سراغشان بروید.

    خرداد : پولتان را هدر ندهید و عاقلانه خرج کنید باعث آشتی دو دوست و از بین رفتن کدورت بین آنها خواهید شد در مسائل عاطفی با وجود حساسیت های بیش از اندازه دیگران پیشرفت قابل ملاحظه ای می کنید شخصی به شما علاقه زیادی پیدا میکند و به بهانه انجام کاری به سراغتان می آید ..با احتیاط عمل کنید در یک مباحثه لفظی پیروز میشوید ..خبری ناراحتتان خواهد کرد.صبور باشید.

    تیر:بلندپروازی شما کم کم خطر سازمیشود. بهتر است آهسته و گام به گام پیش بروید. کوچکترین سهل انگاریتان ممکن است موقعیت شمار را در اجتماع خدشه دارکند. بهتر است برای چندمین بار برنامه ای را که پیش رو دارید در ذهن مرورکنید. از مشورت کردن پرهیزنداشته باشید که بسیار مشگل گشا خواهد بود. و در هر حال اطمینان داشته باشید که هیچ مشگلی ابدی نیست هر قفلی کلیدی دارد.

    مرداد: یک جابجایی انتظارتان را می کشد .کمکهای یک دوست قدیمی خیلی از کارهای شما را راحت تر میکند .چندین معامله به شما پیشنهاد می شود قبل از اینکه پاسخ مثبت بدهید خوب است فرصتی کوتاه بخواهید و همه جوانب را در نظر بگیرید این روزها از انجام معاملات شتابزده پرهیز کنید و قبل از انجام هر کاری با صاحبنظران بی منفعت مشورت کنید .مرتکب یک اشتباه کوچک شده اید اما قابل جبران است.

    شهریور: شخصی از شما دلگیر است به سراغش بروید و حرف هایش را بشنوید به یک مسافرت کوتاه می روید . دیدن یک دوست قدیمی کاملا اتفاقی است این اتفاق غیره منتضره را به فال نیک بگیرید راضی در این دیدار نهفته است شاید به یک باره شرایط زندگیتان تغیر کند متضرر نخواهید شد . یک خبره مکتوب به دست شما خواهد رسید و یک هدیه دریافت خواهید گرفت دچار ضرر مالی کوچکی خواهید شد که قابل جبران است.

    مهر: اگر به فکر نقل و انتقال هستید بهترین موقع برای خرید است در یک رقابت کاری یا اجتماعی در صورتی که پیروز شوید سود معنوی یا مالی تازه ای نصیبتان خواهد شد خوشبینی خوب است اما مراقب باشید که اگر انسان انعطاف پذیری زیاد داشته باشد ممکن است از وی سو استفاده شود احساس مسئولیت پذیری بیش از حد برایتان درد سر ساز میشود چند وقتی است که از والدینتان دور شده اید به سراغشان بروید.

    آبان : در یک میهمانی شرکت میکنید و در آن با اشخاصی که برای شما مهم هستند دیدار میکنید تلاش کنید بر اعصاب خود مسلط باشید بهتر است قبل از آن که پاسخگو باشید سخنان طعنه آمیز اطرافیان را نشنیده بگیرید بی اعتنایی و بی تفاوتی شما موجب خواهد شد نیش و کنایه زدن ها تمام شود خوشبین باشید تا روزگار پر نشاطی داشته باشید اعتماد به نفس زیادی به دست میاورید و میتوانید کارهای بزرگتری انجام دهید.

    آذر: ذهن خلاقتان برنامه های بسیاری برای شما طرح ریزی خواهد کرد سخت گیری شما روی کارها و پافشاری روی حرفهایتان چند نفر را آزرده خاطر میکند کمی میانه رو تر باشید وگرنه دوستانتان از اطرافتان پراکنده خواهند شد مراقب سلامتی خود باشید وقت بیشتری برای کارهای عقب افتاده خود صرف کنید و تا رسیدگی کامل به امور عقب افتاده قبلی مسئولیت جدید نپذیرید.

    دی: تصمیم شما مبنی بر فراموش کردن خواسته هایی که این همه برایشان تلاش کرده اید کاری نابخردانه است.
    شکست شما سر منشاء پیروزیهایی است که در پس پرده نهان شده اند.
    از تصمیم ناسنجیده خود حذر کنید.
    این اواخر تحولی بنیادی و عمیق در شما رخ داده.
    تمام کارهای تان را بموقع و سر وقت انجام دهید.
    سحر خیز باشید.
    رنجها و مشقتهای تان جای خود را به شادیهای دایم خواهند داد.

    بهمن: اگر در رفتار خود تجدید نظر نکنید احتمال دارد بیشتر از گذشه هم خودتان آسیب ببینید و هم به دیگران آزار برسانید. هر پیشنهادی را چشم بسته قبول نکنید. چند نفر بخاطر حسادت سعی می کنند شما را در نظر نزدیکان خراب کنند اما موفق نمی شوند. شخصی دلبسته شماست، شما هم خجالت را کنار بگذارید و مکلومات قلبیتان را به او بگوئید... کمی دچار کسالت می شوید.

    اسفند : برای امر خيری مقداری پول خرج می كنيد ، جابه جايی مختصری خواهيد داشت ، هر كسی مختارست تا هر كاری دوست دارد انجام بدهد اما بد نيست در مورد امور حساس گاهی خود را جای ديگران بگذاريد تا بعد منصفانه تصميم بگيريد.براي مدتی صميمانه ترين دوستتان از شما دور خواهد شد ولی دوران اين حجر طولانی نيست با يك نفر به مشكلی برخورد خواهيد كرد با صبوری مسئله رو حل كنيد


    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان