خانه

فال از 18 تا 24 بهمن 1393

  • فروردین :
    شما مورد اطمینان دیگران هستید، مواظب اعمالتان باشید، در چند روز آینده یک امر خیــر در خانواده اتفاق خواهد افتاد و بر اثر آن مشکلات مالی شما حل خواهد شد، این روزها ذهنتان مشغول مسئله ای است که به شدت شما را مضطرب کرده به زودی دلشوره شما برطرف خواهد شد؛ به دانش خود تکیه کنید و به حرفی که میشنوید اعتماد نکنید.

    اردیبهشت :فال
    به خاطر آنچه از دست رفته غصه نخورید و فرصتهای طلایی را از دست ندهید. برای پیشرفتتان کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید. اتفاقات غیر منتظره ای که شیرین و مثبت است زندگی شما را دچار تغییر و تحول زیادی می کند. به کارهایتان نظم داده و از آشفتگی پرهیز نمایید. خود را برای رقابت های تازه ای در زمینه کاری آماده کنید .

    خرداد :
    سوالاتی برایتان مطرح خواهد شد که به زبان آوردن آنها شاید کمی دشوار باشد. در مورد امنیت عاطفی خود نگران هستید . حل مشکلاتتان به طور کامل در این ایام امکان پذیر نخواهد بود. مدتی صبر کنید تا پاسخ های سوالهایتان را بیابید .فردی در صدد ضربه زدن به شماست او قبل از انجام هر کاری رسوا خواهد شد.

    تیر:
    به موفقیت خود امیدوار باشید و از هم اکنون روی آن سرمایه گذاری کنید از تنبلی بکاهید با کار وتلاش است که می توانید خوشبختی را به دست آورید. فریب ظاهر فریبنده افراد را درباره مسائل پیشنهادی نخورید. کارهایتان را با مطالعه و دقت انجام دهید تا ضرری متوجه شما نشود در مورد تصمیم گیری های این هفته خود بیشتر فکر کنید .

    مرداد :
    در انتخابهای خود با دقت بیشتری عمل کنید تا مجبور نشوید در روابط احساسی نقش قهرمان رو بازی کنید. شما از موقعیت اجتماعی و مالی خوبی برخوردارخواهید بود. مقاوم و عاقل باشید. نسبت به سلامت جسمی ود بی اهمیت نباشد بیشتر به ورزش بپردازید . این روزها محبتتان را به راحتی به عزیزانتان ابراز کنید.

    شهریور :
    خودتان را برای شنیدن یک مسئله مهم آماده کنید. از طریق یکی از همکارانتان با فردی آشنا می شوید که بعدها به او علاقه مند خواهید شدو این فرد در سرنوشت شما نقش مهمی خواهد داشت . به او اجازه دخالت در زندگیتان را ندهید وگرنه دچار دردسر بزرگی خواهیدشد. با فردی که مدتهاست از او بی خبرید ملاقاتی خواهید داشت.

    مهر :
    اگر کسی در حق شما بدی کرده جوابش را خواهد دید. شما بیشتر از این وقت و عمر خود را حتی برای تلافی کردن تلف نکنید. این هفته مراقب امضا و یا معامله ای که انجام می دهید باشید. حق شناس باشید. بیش از اندازه به خودتان سخت نگیرید و از کوچکترین موضوعی رنجیده خاطر نشوید. اگر دنبال وامی هستید به زودی کارتان درست خواهد شد .

    آبان :
    از یک سفر کرده خبری می شنوید که خوشحالتان می کند . با هوشیاری و سیاست برای اطرافیانتان مرزهایی را تعیین کنید. اجازه ندهید تا دیگران پایشان را از گلیمشان درازتر نکنند . از روی اجبار تن به کاری که اعتقای به آن ندارید، ندهید. اگر طرف مقابلتان احتیاج دارد تا مدتی تنها باشد پافشاری نکنید و فرصت را به او بدهید

    آذر :
    شما به سوی فردی کششی خاصی پیدا کرده اید رابطه عاطفی شما در آینده ای نزدیک قوی تر خواهد شد مسافرتی پیش رو دارید حتما برای آن برنامه ریزی کنید. احتمال دارد از از کسی که به او انس گرفته اید فاصله بگیرید. شما توانایی و استعداد آن را دارید که از عهده کارهای هنری بر بیایید این توانایی را در خود جدی بگیرید.

    دی:
    گاهی لازم است دل به دریا بزنید و حقیقت را بگویید. شما همیشه دوست خوب و سنگ صبور نزدیکانتان هستید. به قول و قرارهایتان وفادار باشید. به زودی به سفری خواهید رفت که خستگی طولانی مدت را برایتان بر طرف می کند . خاطرات بد گذشته را فراموش کنید و تنها سعی کنید با یاداوری خاطرات خوش گذشته از زندگی امروزتان لذت ببرید


    بهمن :
    برای اینکه از حضور در جمع طفره بروید دست به کارهای عجیبی می زنید که در شان شما نیست در برخورد با افراد دنبال صداقت بگردید. در برابر فرد مورد علاقه تان انعطاف بیشتری به خرج ندهید. اگر قصد کنترل شخصی را دارید این کار را مخفیانه انجام دهید. بر اثر یک اتفاق مشکلات مالی شما و خانواده تان حل خواهد شد.

    اسفند:
    این هفته می تواند پر از اتفاقات خوب برایتان باشد به اطرافیان خود محبت بیشتری کنید. رک گویی خصلت خوبی است که شما دارید اما حواستان باشد شرایط شنونده را هم در نظر بگیرید. تردید را اط خود دور کنید و با شجاعت مثال زدنی ای که دارید به جلو پیش بروید. سراغی از دوست راه دور خود بگیرید این کار هم او و هم شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.
    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان