خانه

فال از 20 شهریور تا 26 شهریور

  • فروردین : دعای خیر خیلی ها پشت سر شماست در مرام شما دست دیگران را گرفتن و به کسیکه افتاده آسیب نزدن یک اصل مهم تلقی میشود . دل مهربان و زلالی دارید که کینه کسی بر آن نقش نمی بندد . متاسفانه این روزها شخصی از اخلاق نرم و روی خوش شما سو استفاده میکند در پول خرج کردن اندازه نگه دارید یک پیشنهاد مهم به شما میشود که برای جواب دادن به آن نیاز به مشورت دارید.

    ارديبهشت : از اينكه به عشق خود نرسيده ايد و معشوق از شما گريزان است عصبي و كلافه ايد اگر از همان ابتدا با دور انديشي و تدبير قدم بر ميداشتيد به اين وضعيت دچار نميشديد از خيالات محال بيرون بياييد و واقع بينانه به زندگي بپردازيد توانايي هاي با القوه ي خود را بالفعل در اوريد و مطمئن باشيد با كمي تلاش وضع شما دگرگون خواهد شد.. از جمع گريزان نباشيد و سكوت را پيشه نكنيد

    خرداد: دیدارهای موفقیت آمیز کاری پیشرو خواهید داشت زیاد به قول و قرار دیگران توجه نکنید هر کس مسله و مشکل خودش را دارد. وسواس را کنار بگذارید تا به شما ثابت شود با دل دل کردن کاری از پیش نمی توان برد. دوستان واقعی خود را بشناسید و باقی را از خود دور کنید با هر کسی شریک نشوید و قدم در مسیرهای ناشناخته نگذارید دلتان را به وعده های تو خالی یکی از نزدیکان تان خوش نکنید.

    تیر: برای ادامه ی تحصیل هیچ وقت دیر نیست. از خودتان بیشتر توقع داشته باشید. بخشی از مشکل مالی شما حل خواهد شد. محیط خشک کاری را تحمل کنید تا قدرت را در دست بگیرید. اینکه شما قادرید هرکاری را به خوبی انجام دهید دلیل نمیشود تا خودتان را با دیگران مقایسه کنید. هر فردی استعدادی دارد. رگه هایی از معنویت در شما وجود دارد که باید برجسته تر شود. صله ی رحم را فراموش نکنید.

    مرداد: از اینکه دوستان و اطرافیان آنطور که باید و شاید قدرتان را نمیدانند دلخورید یک حسرت قدیمی همراه شماست که باید از آن رها شوید و به آینده فکر کنید اگر تلاشتان را بیشتر کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت انتظار نداشته باشید در ظرف مدت کوتاهی به همه خواسته هایتان برسید عوض کردن حقایق در نهایت به ضرر خودتان خواهد شد برای سلامتیتان وقت بگذارید ورزش کنید

    شهریور: چرخ زندگی همیشه بر یک مدار نمی چرخد بنابراین توقع نداشته باشید که همه چیز بر وفق مرادتان باشد. رنج و سختی های اخیر شما را مانند فولاد آبدیده کرده و بر تجربیات شما افزوده است. به پیشکسوتان نزدیک شوید تا از ان ها درس بیاموزید. اگر به ترک وطن فکر میکنید بهتر است عجله نکنید. یکی از دوستان قدیمی خود را به طور اتفاقی خواهید دید.

    مهر: به حرف رقیبان و حسودان توجهی نکنید به هر کسی به عنوان دوست نشست و برخاست نکنید با کسی وقت بگذرانید که بتوانید از او چیزی یاد بگیرید اگر اتوموبیلتان احتیاج به تعمیردارد هرچه زودتر این کاررا انجام دهید شماا طبع بلندی دارید و زیر بار حرف زور نمیروید دلتان میخواهد روی پای خودتان بایستید و صادقانه تلاش میکنید در سختی ها آستانه تحمل خود را بالا ببرید.

    آبان: از فردی که دوروست بگریزید تا صداقت و درستکاری خودتان را زیر سوال نبرید. نگرانیهایتان با گذشت زمان برطرف می شوند. کینه کسی را به دل نگیرید.با سعه صدر اختلافات کوچک را حل کنید. از عشق یکطرفه بپرهیزید. خبر جالبی به شما داده خواهد داده شد. شما اساسا خودرای هستید اما در رابطه با مسئله پیش آمده انعطاف پذیری به نفع شماست

    آذر: این روزها تا جایی که میتوانید نامیدی را از خود دور کنید چون انرژی شما کم و کمتر خواهد شد این روز ها شما به شدت نیاز دارید تا بتوانید با تمام قوا به جلو بروید. با شخص با تجربه ای مشورت کردن موجب پیشرفتتان خواهد شد.به والدینتان بیشتر رسیدگی کنید. یک پیشنهاد کاری دریافت خواهید کرد که باید با دقت و مو به مو آن را بررسی کنید و عجولانه تصمیم نگیرید.

    دي: تغذيه ي سالم و تحرك بدني را هر چه زودتر شروع كنيد . عشق قدرت عظيمي دارد و ميتواند توانايي شما را چندين برابر كند. در امور مالي به شخصي در اطرافتان كه زياد صحبت ميكند اعتماد نكنيد و حساب و كتاب خود را با او در ميان نگذاريد بزودي پيشنهاد شراكتي به شما ميشود كه وسوسه انگيز است اما نتيجه ي خوبي ندارد بهتر است ان را نپذيريد.

    بهمن: یادتان نرود که این شما هستید که میتوانید زندگیتان را عوض کنید. هر کسی رزق و روزی خودش را دارد و زمانی که شخصی را میبینید در رفاه بیشتری است خودخوری نکنید. صبر و تحمل خود را بیشتر کنید و از طوفان حوادث عبور کنید. روی اهداف کوتاه مدتتان بیشتر تمرکز کنید. مشکلات خود را با کسی که نمیتواند به شما کمکی بکند درمیان نگزارید. بیشتر از دخل خود خرج نکنید.

    اسفند :در فکر انتقام نباشید که شمارا آرام نمیکند پند ونصیحت کسی فردی دلسوز و مشفق به نفع شماست آن ها را پشت گوش نیندازید قرض گرفتن در شرایط فعلی میتواند بخشی از مشکلاتتان را حل کند گاهی بیش از حد لجبازی میکنید برای همین فرصت خوبی را برای پیشرفت از دست خواهید داد مراقب وسایل شخصی تان باشید ممکن است با سهل انکاری چیز باارزشی را گم کنید.








    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان