خانه

فال از 23 فروردین تا 29 فروردین 1393

  • فروردین:
    اندکی حوصله بخرج دهید و برای گرفتن نتیجه صبور باشید وآنچه بدست می آورید به راحتی از دست ندهیدشما تواناتر از آن هستید که در برابر کوچکترین مسئله ای از خود ضعف نشان دهید سفری پیش رو دارید که چندان خوشایند نیست در صورت امکان این سفر را بتعویق بیندازیدگره ای در کار شما دیده میشود که طی چندروز آینده توسط یکی از بستگان این مشکل حل حواهد شد.

    اردیبهشت:فال
    هر حرفی نباید موجب آزردگی خاطر شما شودقدری حساسیت را کنار بگذارید و منصفانه ومنطقی با مسائل برخور کنید با پس اندازتان بزودی وسیله مورد علاقتان را خریداری خواهید کرد برای هر هدفی برنامه ای دراز مدت در نظر بگیرید وبرای رسیدن به آن تلاش کنید عجول بودن هرگز بنفع شما نیست اگر کار نیمه تمامی دارید حتما آنرا به پایان برسانید.

    خرداد:
     شما خواسته مهمی‌ دارید که به زودی بر آورده خواهد شد! تحوله جدیدی در زندگیه شما رخ خواهد داد که میمون و مبارک است! دوستی‌ با شما تماس خواهد گرفت، تماسه او را جدی گرفته و رویه پیشنهادش فکر کنید! خانواده‌تان به حمایته جدیه شما احتیاج دارد! از هیچ تلاشی فرو گذار نکنید! با حوصله‌‌ راهه حله مناسبی برایه مشکلی‌ که چند روزیست ذهنه شما را در گیره خود کرده است پیدا خواهید کرد!

    تیر:
    بهتراست در مورد مسائل خصوصی افراد دخالت نکنید وبی اعتنایی نکنید بلکه درمواردی که نظر شما را جویا میشوند بی هیچ حب وبغضی آنچه فقط بصلاح است بزبان آورید محیط خانه را با روحیه شاد خود دلچسب تر بسازید همیشه منتظر نباشید تا طرف مقابلتان کاری را که شما دوست دارید انجام بدهدبرای یکبار هم که شده شما پیشقدم بشوید.

    مرداد :
    هم اکنون تصمیم بگیرید تا خود را از دنیای منظبی و پر از بدبینی که ساخته ایید خارج کنید دیگران در سایه کوشش و پشتکار بوده که صاحب همه چیز شده اند ، سرمشق قرار دادن آنها در زندگی به سود شماست ، برای هر کار پیش پا افتاده ایی خواهش نکنید ، با میان جگری شما اختلاف دو دوست حل خواهد شد قناعت کردن را در اولویت زندگی خود قرار دهید .

    شهریور :
    یک رخداد مثبت زندگی شما را دگرگون میکند ، حساب شده خرج کنید و در چهار چوب بوجه مالی ـتان پیش بروید ، خود خوری را کنار بگذارید و آنچه آزارتان میدهد به راحتی بیان کنید تا قدری آرامش پیدا کنید ، به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید و از نظر تغذیه و ورزش برنامه درستی برای خود تنظیم کنید ، تردید را کنار بگذارید و به انتخاب خود اطمینان کنید.

    مهر :
    برای موفقیت هیچ وقت دیر نیست اگر مشکلی سر راهتان سبز شد با هوشمندی میتوانید راه حل مناسبی برای آن پیدا کنید ، نسبت به خود بی تفاوت شده اید ، بهتر است ساعاتی از زندگی خود را به آراستگی خود اختساس بدهید تا روحیه ایی شاداب را تجربه کنید ،دچار سوء تفاهم شده اید به طوری که در برخی از مرادبط های اجتماعی دچار مشکل میشوید ، خوش بین تر با دنیای پیرامون خود برخورد کنید .

    آبان :
    سعی کنید کارهای شخصی خودتان را خودتان انجام بدهید تا انقدرعصبی نشوید ، ناخواسته رفتاری از شما سر زده که در شعن شما نیست ، مراقب رفتار و کردارتان باشید ، در انتخاب دوست محتات باشید ، اگر اشتباهی کردین پس از متوجه شدن اعتراف کنید تا شخصیت شما زیر سوال نرود ، شما ذاتن خوش بین هستین و این موضوع در موفقیت های شما کمک بسیاری میکند .

    آذر :
    قدری بی منطق شده اید باید بر این باور برسید که افرات و تفریت به ضرر شماست ، از حساسیت های خود بکاهید و قدری واقع بین باشید ، یادتان باشد هرکسی جای خود را دارد ، به زودی یک فرصت کاری خوب به وجود خواهد آمد ، قدری هوشیاری به خرج داده و به توان مندی های خود ایمان داشته باشید ، خیلی زود میتوانید نتیجه بگیرید ، این هفته مراقب باشید تا زیاد ولخرجی نکنید .

    دی :
    برای مهربانی هایی که برای شما روا میشود ارزش قائل بشوید برای موفقیت در زندگی زناشویی از اشتباهات گذشته پند بگیرید ، بیان کردن حرف های غرض آلود جزء دشمن تراشی حاصلی در بر ندارد ، این روش را به فراموشی بسپارید ، هرگز عجول نباشید ، از افراد پرخاش گر و تند رو حتما پرهیز کنید ، گرفتار شخصی خود را نزد هر کسی فاش نسازید .

    بهمن :
    رفتار شما مانند یک الگو در خانواده زیر ذره بین است ، به گونه ای رفتار کنید که افراد کوچکتر سرمشق خوبی داشته باشند ، خوش قلبی و انعطاف پذیری شما بی نظیر است ، اما گاهی بعضی ها با نادانی از این رفتار شما سو استفاده می کنند ، چند نفری که پیرامون یک موضوع عاطفی قصد دشمنی با شما را دارند نا امید خواهند شد و نهایتا شما سربلند خواهید بود!

    اسفند :
    صبوری و مهربانی شما مثال زد نیست مراقب سلامت خود باشید ، اطرافیان شما به شدت به حظور شما وابسته اند ، نوزادی قدم به زندگی شما میگذارد ، در نتیجه راهنمایی های شما مشکلات پیش آمده برای یکی از عزیزانتان به بهترین نحو برطرف خواهد شد ، ملاقات غیر منتظره و بسیار شادی در انتظارتان است ، مثل همیشه خوش بین و امید وار باشید

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان