خانه

فال از 24 بهمن تا 30 بهمن


  • - فروردین:
    نگاه سرد و سخن سرد غیر قابل تحمل است. خودتان را جای دیگران بگذارید. نگاه پر محبت را جایگزین کردار های سرد نمایید بعد ببنید دنیا چقدر زیبا با شما کنار می آید. زیاد عجله می کنید. بر خلاف آنچه ادعا می کنید در برخی موارد بسیار بی تجربه اید. شما جوهر خوبی برای کار دارید و همین مسئله به زودی باعث پیشرفت بزرگی در کارتان می شود. زنگ ها برایتان به صدا درمی آید.

    - اردیبهشت:
    پنجره دلتان را باز کنید احساس شادی یا ناراحتی نتیجه اعمال گذشته خودتان است. برخلاف تصورتان مشکل عاطفی که پیش رو دارید چندان بزرگ وپیچیده نیست و این مشکل به زودی رفع می شود. از این رو بهتر است حواستان را متوجه مسایل مهمتر زندگیتان بکنید. یکی از نزدیکان پیشنهادهایی برای شما خواهد داشت با نهایت دقت آنها را بشنوید و بپذیرید و برای انجامشان همت به خرج دهید.

    - خرداد:
    اگر قصد رفتن به سفردرچند روز آینده دارید بهتر است برای مدتی آن را به تاخیر بیندازید. اگردرمحل کار یاتحصیل خود درگیری هایی باکسی پیداکردید تواضع نشان دهید و بامتانت سعی در پایان دادن بحران داشته باشید. این هفته، هفته شماست گرچه بلند پروازی و انجام کارهای بزرگ بدون اندیشه و مطالعه به صلاح شما نیست. مشکل عاطفی ای که جدیدا برایتان پیش آمده جدی بگیرید.

    - تیر:
    این روزها شتاب زده بنظرمی رسید. احتیاط کنید،عجله کار شیطان است. تلاش کنید شتابزدگی و تعجیل بدون دلیل وبرهان را از زندگیتان حذف کنید. بازی راپایان دهید. واقعیتی راکه پنهان کرده اید بر زبان بیاورید.غرور وتکبر راکنار بگذارید. دوستی ازشما رنجیده،تلاش کنید رنجش اورا ازبین ببرید درغیر اینصورت شما یک دوست واقعی رابرای همیشه ازدست می دهید. به سلامتیتان بیشتر بیندیشید.

    - مرداد: شما روح بزرگواری دارید. بزرگواری برازنده شماست. خود را از مشورت کردن با دیگران بی نیاز می دانید و همین خودرایی باعث شکستتان می شود. شخصی سعی دارد با حرفهای خود وعصبانی کردن شما به منافع مورد نظر خودش برسد. با هشیاری مانع از آن شوید که مورد سواستفاده قرار بگیرید. یادتان باشد داشتن ایده های عالی کافی نیست اگر فکری دارید لازم استسعی کافی برای عمل کردن آن نیز داشته باشید.

    - شهریور:
    همین روزها خبر خوش به شما خواهد رسید. فرصت طلایی به دست آمده آن را از دست ندهید. رشته های دوستی پاره شده باید دوباره آنها با پیوند بزنید. به همکارانتان با خوش رویی رفتار کنید اما اعتماد بدون مطالعه به شخص که اطمینان شما را جلب نکرده است از نادانی هست. در رابطه با مسايل عاطفی خطر های احتمالی را پیش گیری کنید. انتخاب های بی جا و کورکورانه مشکل ساز میشود .

    - مهر:
    در زندگی دیگران کنکاش نکنید. به زودی خبری از آشنای قدیمی می رسد. حواستان باشد مسائل و موضوعات زندگی خود را نزد هر کسی باز گو نکنید. ممکن است اطلاعاتی که به این ترتیب در اختیار دیگران می گذارید بر علیه خودتان استفاده شود. رک گویی و صراحت کلامی که دارید ویژگی خوب و پسندیده ای است به شرط اینکه باعث رنجش دیگران نشود . سر قولتان بمانید.

    - آبان:
    در مورد تصمیم گیری اخیرتان تجدید نظر کنید. با زندگی کنار بیایید و اگر احساس می کنید که زورتان به حل مشکلات نمی رسد برای مدت کوتاه و مشخصی همه چیز را رها کنید. بعد اتفاقات خارج از توقعتان شما را به سمت جلو سوق می دهد. زندگی بازی های فراوانی دارد. کج خلقی را کنار بگذارید و شتاب زده قضاوت نکنید تا مبادا اشتباها کسی را زیر سوال ببرید.

    - آذر:
    با آرامش با دیگران صحبت کنید. فرصتی بی‌ بدیل به شما داده خواهد شد. آینده سایه از گذشته هست هر آنچه که شما امروز می خواهید چیزی نیست به جز تمام چیز‌های قشنگی‌ که قبلاً داشته و قدرش را ندانستید. اتفاقات بسیار هیجان انگیزی در راه است. هدیه ای به شما تعلق خواهد گرفت. زندگی‌ عاطفی یتان هنوز هم می تواند بهشت شود اما یادتان باشد برای تغییر به شهامت نیاز دارید.

    - دی:
    بهتر است قبل ازاینکه به یاد هم باشیم کنارهم باشیم. فضای خانواده را لبریز ازمحبت کنید که محبت به قلبتان جلا می دهد. با اتفاق ویا حادثه ی تازه رخ داده درزندگیتان با درایت و کاردانی کنار بیایید. چرخ های زندگی رابا حوصله فراوان به گردش درآورید. یک مسافرت پیش رو دارید،بهترین موقعیت برای رفع خستگی روحی وجسمیتان خواهد بود. به جایی دعوت می شوید.

    - بهمن:
    هر جا که می روید با تمام قلبتان بروید. نگرشتان را به زندگی کمی تغییر دهید. اگر به خودتان اعتماد داشته باشید تردید و نگرانی ها را فراموش خواهید کرد. خوش بین باشید و در قبال حرف های بی اساس دیگران از خود بردباری نشان دهید. یادتان باشد هیچ کس بدون عیب نیست. حواستان باشد تمام تخم مرغ هایتان را در یک سبد نگذارید. شکوه و شکایت را کم کنید. تغییراتی عمده زندگیتان را رونق می بخشد.

    - اسفند:
    به داشته های دیگران بی توجه باشید . هر مشکلی که در زندگیتان وجود دارد قابل حل است به شرط آنکه از راه صحیح وارد شوید. به خودتان نهیب بزنید که خواستن توانستن است. در امور زندگی دیگران خیلی دقیق نشوید که به خودتان ضرر می زنید. گاهی طوری زندگی می کنید که گویی راه ها همه به رویتان بسته شده خودتان بهتر از دیگران می دایند که اگر تصمیمی بگیرید هیچ دری به رویتان بسته نمی ماند.


    برچسب ها
       4

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان