خانه

فال از 24 مهر تا 30 مهر

  • فروردین :
     ذهنتان آماده و متمرکز است بنا براین زمان خوبی است تا برای رسیدن به نیتتان اقدام کنید اجازه ندهید که ترس و محافظه کاری شخصی در اطرافتان مانع شما شود موقعییت و تجربه او با شما فرق دارد . بدون چشم داشت کاری به ظاهر کوچک برای شخصی انجام خواهید داد.باور داشتن همین قدم کوچک کلید موفقیت را در دستانتان قرار خواهد داد.

    آتش درونتان را كم كنيد و كمى آرامتر قدم برداريد. درست در همان نقطه اى كه هستيد زمان خوبى براى ايستادن و تمركز كردن است. با بدنتان آنطور كه شايسته است برخورد كنيد. از زياده روى در خوردن و نوشيدن بپرهيزيد. ناراحتى و فشار روحى نه تنها توجيه خوبى نيست، بلكه رفتارتان باعث مى شود از چشم ديگران هم بيفتيد. تاوان تصميم گيرى عجولانه اى كه كرده بوديد را مى پردازيد.

    خرداد :
    موضوعی که برایتان پیش آمده را از یک طرف منطقی پذیرفته اید اما از طرف دیگر با احساس تان کنار نمی آیید. آنچه گذشته بگزارید و بگذرید روحیه جنگجوی تان به کار ساختن بیشتر می آید تا خراب کردن خودتان را خراب نکنید همکاری با شخصی یا گروهی میتواند به شما در برداشتن قدم های بزرگ یاری رساند بهتر است با افرادی که از نظری فکری به شما نزدیک هستند بیشتر در ارتباط باشید.

    تير :
     ارتباطات راز موفقيت شما در چنين روزهاييست، با اينكه جواب سوالي كه از شما ميشود را مي دانيد از پاسخ دادن امتناع ميكنيد. شما دوست نداريدحقايق را به همين زودي آشكار كنيد،كمي صبر لازم است تا به شرايط دلخواهتان برسيد. ايده هاي كوچكي به ذهنتان خطورميكند آنها را ناديده نگيريدوبا تنبلي و پشت گوش انداختن خودتان را از رسيدن به موفقيت محروم نكنيد.

    مرداد :
     شما انقدر قدرت دارید ک می توانید هر ان چه بخواهید بدست اورید نگذارید ترسهای کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرفتتان شود راهی ک در مقابلتان قرار گرفته بر خلاف ان چه از بیرون ب چشم می اید روشن و واضح است اگر بر هدفتان اصرار ورزید و اهداف کم اهمیتی ک در حال حاضر ذهنتان را درگیر کرده دور بریزید صاحب بهشتی خواهید شد ک تنها در رویاهایتان می دیدید.

    اگر قدم اول را اشتباه برداشته اید، نگرانی را به آن اضافه نکنید. هنوز راه زیادی در پیش است و شما می توانید در طول این مسیر اشتباهات خود را جبران کنید. به جای احساس پشیمانی سعی کنید به خودتان مسلط باشید. از حرف تلخ کسی که در زمان عصبانیت به شما گفته شده بیش از حد ناراحت شده اید. از فرصتی که پیش خواهد آمد استفاده و دلخوری تان را بیان کنید تا از این همه خودخوری خلاص شوید.

    مهر:
    نزاع کوچکی میان شما و یکی از دوستان یا همکارانتان بوجود می آید که ممکن است شما را افسرده و ناامید کند.نگذارید این موضوع انرژی شما را بگیرد.آنچه این روزها باید روی آن تمرکز کنید روابط عاطفیتان است. کلامی که به زبان می آورید بر دل کسی که دوستش دارید خواهد نشست.بیان صادقانه آنچه در ذهن ویا در دست دارید دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    ابان :
     اين روزها شما در حال حركت به جلو و پيشرفت هستيد اما يك يا دو اظهار نظر ديگران شما را به شك انداخته و به ارامي از حركت باز مي دارد به نفع شماست كه اين گوش را در وان گوش را دروازه كنيد وگرنه دودش فقط به چشم خودتان ميرود نه حسودان اطرافتان به سفر برويد و كمي استراحت كنيد منتظر شنيدن زنگ تلفن براي شنيدن خبري بسيار خوش باشيد

    اين روزها بسيار بلند پروازيد و در دنياي تصورات خود سير ميكنيد، تمام مرزها را مي شكنيد و به سمت آنچه مي خواهيد قدم بر مي داريد.
    اگر مي خواهيد شخصي را در يك ملاقات كاري تحت تاثير قرار دهيد با كمي تعقيق به علايق اش پي برده و او را شگفت زده كنيد، كسي در اطراف شما است كه خير شما را نمي خواهد و بد خواهي اش را نشان نمي دهد تا وقتي اشتباه كنيد.

    دي :
    قبل از برداشتن گوشي تلفنتان خوب فكر كنيد واز خودتان بپرسيد دقيقا ميخواهيد از اين تماس چه نتيجه اي بگيريد عمل بدون فكر ميتواند برايتان مشكل ساز شود اين روزها زمان خوبي براي استراحت نيست تمام تمركزتان را بروي كارهاي مهمي كه ميخواهيد انجام دهيد بگذاريد به نشانه هاي اطرافتان دقت كنيد حاوي پيامهايي هستند كه ميتوانند به شما در طي مسير كمك كنند.

    بهمن :
    مدتى است موضوعى ذهن شمارا درگير كرده ، زمان آن رسيده كه فكرهاى خودتان را متمركز كنيد و يك تصميم قطعى براى هميشه بگيريد و به آن جامع عمل بپوشانيد ، به خودتان مطمئن باشيد تمام پاسخ ها را ميدانيد اگر از ديگران كمك و مشورت ميگيريد مطمئن باشيد شما واخلاقياتتان را از نزديك بشناسند ، حداقل مقدور در روابط عاطفيتان كنترل بيشترى بر روى رفتارتان داشته باشيد.

    نسبت به آنچه به زبان مي آوريد محتاط تر باشيد، جاي كه لازم است پشت سر دوست و يا همكارتان بايستيد و از او دفاع كنيد. وقت آن رسيده كه كمي در رفتار خود تغيير ايجاد كنيد اگر متناسب به شرايط كه در آن قرار خواهي گرفت عكس العمل نشان دهيد جواب بهتري خواهي گرفت تا اين كه يك رفتار را تكرار كنيد.
    مراقب شخصي سؤدجو در بين همكارانتان باشيد ممكن است از رو راستي شما سوء استفاده كند.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان