خانه

فال از 25 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت


  • فروردین: مدتی است طرف مقابلتان تعادل بین کار و زندگی را از دست داده به او گوشزد کنید هرچیزی در حد خودش باید انجام گیرد از آدمهایی که شما را دلسرد میکنند دوری کنید اجازه ندهید هیچکس درمورد قابلیتهایتان قضاوت کند شما تنها کسی هستید ک باید تصمیم بگیرید و ببینید باید تا کجا پیش بروید از توقعات غیر واقعیتان دست برداریدو آنچه را که دارید با برنامه ریزی افزایش دهید.

    اردیبهشت: علی الرغم تلاشتان باز هم نخواهید توانست بر سوتفاهمات غلبه نمایید به مساله پیش آمده کمی زمان بدهید به یک مشاور مراجعه کنید و هرچه سریعتر آرامش را به خانه تان برگردانید هدیه ای میگیرید ک باعث شادیتان میشود حتما به سفر بروید حتی اگر دو روزه باشد سحرخیز باشید و ورزش کنید اراده و پشت کارتان کم کم باعث میشود که تفاوتهایی را ببینید.

    خرداد: در هنگام کار از وسایل ایمنی استفاده کنید. اگر در مسیر تحصیل هستید بهتراست بیشتر تلاش کنید.اگر احساس کسالت می کنید حتما به پزشک مراجعه کنید و به تجویز دیگران دارو نخورید.کارهایتان عقب افتاده است بهتر است یک بار دیگر به زندگی و خواستهایتان بیاندیشید و به مسیر اصلی باز گردید بی برنامگی باعث سردرگمیتان شده است. تواناهاییتان را روی کاغذ بیاورید.

    تیر: به زودی به کمک یک دوست نیاز پیدا خواهید کرد گذشته تمام شده بهتر است بیشتر به فکر آنچه باید بکنید باشید.شما فرد خوش شانسی هستید و هر جا پا می گذارید همه چیز به خوبی برایتان تغییر می کند.در هنگام عصبانیت خودتان را کنترل کنید.زیرا بعضی اتفاقات غیر قابل کنترل هستن.ضربه ای به روحتان وارد می شود یادتان باشدهمیشه با پول نمیتوانید مشکلات راحل کنید.

    مرداد: احتیاط کردن راقبل از اتفاق افتادن یادبگیرید پیشنهاد جالب کاری یا ایده ی جدیدی را امتحان کنید.
    اگر خواستید در باره ی شخصی حرف بزنید سعی کنید اول به خودش بگویید ازکسی که به اوتوهین میکنید هیچ انتظاری جز ضربه زدن به خودتان را نداشته باشیدافرادی که چشمانشان را رو به حقیقت بسته اند دورو برتان کم نیستند فقط به یه کار نپردازید.وقت آن رسیده که به منبع درآمده دیگری هم فکر کنید.

    شهریور: توجه کردن به بزرگترهای فامیل مثل پدر و مادر یا حتی افراد فامیل یکی از بهترین خصایص شخصیتی شماست در حال گذشتن از برهه ای از زندگی هستید که باید در تلاش و کوشش بیشتری برای رسیدن به خواسته هایتان باشید زمانی را برای شناخت آدمهای بزرگ بگذارید آنها با اعمال و رفتارشان باعث ایجاد تغییرات زیادی در دنیای شما خواهند شد برای گرفتن یک تصمیم تازه بهتر است تغییر رویه بدهید.

    مهر: به گیاهان خانگی توجه داشته باشید. سفرۀ دلتان را برای هرکسی باز نکنید، سخن گفتن خوب است اما به موقع گوش دادن خیلی وقت ها بهتر از حرف زدن است. عهد شکنی نکنید و اگر قول و قراری گذاشته اید بر سر عهد و پیمانتان باقی بمانید هنگام امضاء کردن قراردادی با یک فرد با تجربه مشورت کنید. بعضی وقت ها یک امضاء ساده عواقب ناگواری دارد. آواخر هفته خبری خوش به گوشتان خواهد رسید.

    آبان:به فکر گرفتن وام بزرگی هستید اگر درست اقدام کنید به نتیجه می رسید ملاقات های کاری تان را جدی بگیرید و سعی کنید همیشه یک نقشه ی جدید برای پیشرفت داشته باشید دوستان خوب را نگه دارید اما کسانی را که صرفا در پی منافع خودشان هستند کنار بگذارید شما دقیق و نکته سنج هستید اما مواظب باشید کارتان به وسواس وتردید نکشد هدیه دریافت خواهید کرد.

    آذر:وقت آن رسیده تا تغییر مثبتی در شما بوجود آیدتا رضایتتان دا جلب کند ظاهرآراسته ی شما روی مخاطبان تاثیر بسزایی داردشرایط کاری رو به بهبود است در کار رقیبان کم نیستند برای بهتر ماندن و یا پیشرفت کردن باید ذکاوتتان را بیشتر کنید اگر لازم شد در کلاسهای مربوط به کارتان شرکت کنید وچیزی یاد بگیرید.

    دی : افرادی را که دائمأ غر می زنند کم کم از زندگیتان حذف کنید.یک لحظه ندانم کاری وسکون همه چیز را به هم می ریزد از طبیعت درس بگیرید.برای انجام تصمیمی اگاهی ومهارت لازم است بی گدار به اب نزنید.اگر خانواده ای را می شناسید که می توانید در این ایام دلشان را شاد کنید حتما این کار را بکنید.مراقب باشید در جمعی از روی خود شیفتگی وبا غرور با دیگران صحبت نکنید از شما دور میشوند.

    بهمن: از افرادی که دوست دارند از همه چیز زندگیتان سر در بیاورند دوری کنید. ادمی با گفتارش سنجیده و با رفتارش ارزیابی میشود. همیشه با گفتارتان به طرف مقابل احساس مهم بودن را القا کنید. قبل از درد و دل ابتدا کمی فکر کنید. شما بزرگترین عامل پیشرفت یا عقب افتادگیتان هستید. یادتان باشد هرگز شکست مطلق وجود ندارد. خستگی را از خود دور کنید.


    اسفند: قبل از اینکه کاری را به شخصی بسپارید با او در مورد دستمزدش به توافق برسید. قضیه ساده ای در خانواده به دست آدم های غیر مسئول می افتد و همه چیز به هم میریزد در حالی که این مسائل ساده مالی به راحتی قابل حل هستند. اگر مجردید همچنان در جستجو خواهید بود. قدردانی و صداقت آرامش بیشتری به زندگیتان خواهد داد. قبل از امضایی، دوباره قرارداد را بخوانید یا با شخصی مشورت کنید.
    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان