خانه

فال از 26 مهر تا 2 آبان 1393

  • فروردین : با اینکه فرد قدرتمندی هستید و می توانید به راحتی و به تنهایی از پس مشکلات خود بر آئید ، بهتر است برای اینکه به خودسری و بی توجهی متهم نشوید با سایر اعضای خانواده نیز مشورت کنید از بی توجهی در باره بیماریهای کوچک بپرهیزید . و از درمانهای خود سرانه دوری کنید ، از عصبانیت و پر خاشگری بپرهیزید از نظر مالی مشکل و دغدغه ای نخواهید داشت .

    اردیبهشت : اجازه ندهید اطرافیان به حریم زندگی خانواگی تان وارد شوند و با اظهار نظر های نسنجیده باعث آشفتگی محیط خانواده تان بشوند ، به قدرت و توانایی خود در زمینه حل مشکلات خانوادگی ایمان داشته باشید ، کمی گردش و تفریح و توجه به نوع تغذیه می تواند ضامن سلامتی و آرامشتان باشد ، خرج کردن با عقل و درایت نشانه خست نخواهد بود .فال

    خرداد : تکیه گاه خانواده تان باشید و در حل مشکلاتشان بکوشید اما اجازه ندهید مورد سواستفاده قرار بگیرید از کاه مشکلات برای خودتان کوه نسازید و با سوهان تصورهای باطل به جان روح و اعصابتان نیوفتید بخندید و زندگی را سخت نگیرید در مورد مسائل مالی به خودتان قوت قلب بدهید موفقیت در مسائل مالی کمی ریسک و مقدار زیادی تامل نیاز دارد .

    تیر : محبت کردن به اعضای خانواده تان را به آینده موکول نکنید گاهی برای مهر ورزیدن به اطرافیان فرصت از دست می رود به نیرو و قوای جسمانی خود اعتقاد داشته باشید هرچه زودتر از خوابی که خودتان را به آن زده اید بیدار شوید پس انداز می تواند در زمان مشکلات مالی احتمالی به دادتان برسد با افسوس درباره مسائل عاطفی گذشته چیزی عوض نمی شود .

    مرداد : برای اینکه با اعضای خانواده دچار شکاف عاطفی نشوید سعی کنید کمی وقت برای در کنار آنها بودن بگذارید تنها علاقه و ارادت قلبی کافی نیست باید عملا به دیگران ثابت کنید که دوستشان دارید از محبوبیت تان نزد دیگران سواستفاده نکنید یادتان باشد اگر پایتان را بیش از گلیمتان دراز کنید آن وقت ممکن است شاهد برخورد های تلخی از سوی دیگران باشید .

    شهریور : از به زبان آوردن کلمات تلخ و نیشدار در رابطه با خانواده جدا پرهیز کنید این هفته در صورت به وجود آمدن یکی دو مورد سوء تفاهم بهترین راه حل پیش گرفتن صبر و آرامش است درست این است که گاهی شما هم برای معذرت خواهی پا پیش بگذارید در زمینه مسایل عاشقانه عقل را با احساستان همراه کنید تا بتوانید تمام مهر و محبتتان را به پای عشقتان بریزید.

    مهر : نگه داشتن حرمت کمک میکند تا فضای آرامتری در کنار دیگران داشته باشید عینک بد بینی را از چشم بردارید و به مسایل عاطفی توجه بیشتری داشته باشید به خودتان قوت قلب بدهید و خود و توانایهای خود را باور کنید تا نیازمند تایید دیگران نباشید اگرچه هرگز تحت فشار مالی قرار نخواهید گرفت اما پس انداز به شما کمک خواهد کرد که آینده مالی بهتری داشته باشید.

    آبان : یک قدم به سوی دیگران بردارید تا شاهد باشید آنها چگونه برایتان جا فشانی خواهند کرد سعی کنید در مورد کسانی که به آنها علاقه دارید و مورد توجه شما هستند با شتاب قضاوت نکنید و زودرنج نباشید اگر در مورد مسائل عاطفی کمی انصاف به خرج دهید خواهید دید که همیشه تقصیر با طرف مقابلتان نیست این هفته حتی الامکا از خرج های غیر ضروری بپرهیزید .

    آذر : فداکاری و عشق و علاقه به خانواده قابل تحسین است اما لزومی ندارد در مورد آن دچار افراط بشوید در کمک و یاری رساندن به اعضای فامیل اعتدال را رعایت کنید تا به زحمت بیش از اندازه نیوفتید به یاد داشته باشید شما یک تنه مسئول مشکلات همه خانواده نیستید حساب و کتاب درست در امور مالی به نفع شماست سعی کنید متعادل رفتار کنید .

    دی‌ : قدر و ارزش خانواده و مشورت با آنها‌را بدانید.درست آست که عشق و علاقهٔ سرشاری به آنها دارید،ولی‌ بایستی به نحو صحیح ابراز آن هم فکر کنید.در حال رسیدن به آرزوهایتان هستید،کمی‌ بیشتر سعی‌ کنید و عینک بدبینی را از چشم بردارید تا به آرامش روحی‌ برسید با تصورهایی باطل ، بیهوده روح خود را به رنج و عذاب نیندازید،برنامه ریزی درست داشته باشید.

    بهمن: مهربانی و گذشت هم حدی دارد بد نیست همینطور که به دیگران مهر می ورزید به خودتان هم توجه داشته باشید لزومی ندارد بار مشکلات را یک تنه به دوش بکشید با این رفتار ممکن است دیگران را دچار این توهم کنید که همه این ها جزو وظایف شماست!برای حفظ سلامتیتان هزینه هایی بپردازید و برای پیشگیری از بیماری های احتمالی ورزش کنید.

    اسفند : اگر این روزها کار جدیدی به شما پیشنهاد شد از آن استقبال کنید تغییر رویه شما باعث به وجود آمدن شادی و موفقیت در خانواده شده است یادتان باشد که تک روی و استبداد دوباره آرامش خانواده را بر هم خواهد زد قدر سلامتی تان را بدانید و در خوردن و نوشیدن حد اعتدال را رعایت کنید در تصمیم گیری هایتان عجله به خرج ندهید .
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان