خانه

فال از 30 فروردین تا 5 اردیبهشت 1393

  • فروردین :
    دوستان تازه ای پیدا خواهید کرد که در مسیر پر پیچ و خم زندگی به درد شما خواهند خورد. از راه دور پیام بسیاردوستانه وخوشحال کننده ای دریافت می کنید. در مورد رشته تحصیلی که می خواهید در آینده انتخاب کنید، مطالعه و تحقیق بیشتری نیاز دارید. وضعیت اقتصادی شما حرکتی رو به جلو خواهد داشت، که نگرانی شما را کاهش می دهد. هفته ی شادی پیش رو دارید.

    اردیبهشت :
    این روزها بهترین زمان برای برقرار کردن رابطه با خویشاوندانی است که از مدتها قبل آنها را فراموش کرده اید و احتمالا باعث دلگیری شان شده اید .طبع نرم و سازگار شما موجب می شود دوستانتان برای حل کردن مشکلات خانوادگی و خصوصی به شما مراجعه کنند. فراموش نکنید که بیش از حد خود را درگیر نسازید و به داوری بیطرفانه اکتفا کنید شما مسائل خودتان را دارید.فال

    خرداد :
    برخی از باورها و عقاید خود را تغییر دهید و حرف حق را بپذیرید. مطمئن باشید که هیچ فاجعه ای رخ نخواهد داد. مشکلات مادی خود را با یک خویشاوند یا دوست در میان بگذارید کمک شایانی به شما خواهد شد در کارها عجله به خرج ندهید و به خاطر مسائل جزئی فکر خود را مشغول نکنید. نامه ای بدستتان میرسد که شما را سخت خوشحال می کند. سفری پیش رو دارید.

    تیر :
    در محيط كار توجه زيادي را به خود جلب كرده ايد. و حساب ويژه اي روي شما باز كرده اند در امور تحصيلي پشتكار بيشتري داشته باشيد.تا به نتيجه ي مطلوب برسيد يكي از دوستانتان در رفاقت خود بسيار صادق است ، قدر او را بدانيد راحت تر از كنار مسائل عبور كنيد به نفع شماست. زمان مشكلات زيادي را حل مي كند و مسائل راه تدريجي خود را طي خواهند كرد.

    مرداد :
    گاهی نسبت به دوستان خود کم توجه و فراموشکار می شوید؛ به امور مربوط به سلامتی و تندرستی خود اهمیت بیشتری بدهید؛ هدیه ایی جالب و غافل گیر کننده ایی از یک دوست خوب دریافت می کنید که پیوندتان را محکم تر خواهد کرد؛ اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید؛ شما توانایی انجام خیلی از کارها را دارید، کافیست اراده کنید و عزم خود را جزم کنید.

    شهریور :
    آرام باشید و سعی نکنید گذشته های تلخ را بیاد آورید. گذشته دیگر گذشته است. درمورد شغلی که می خواهید داشته باشید بیشتر فکر کنید.شخصی بخاطر رفتار ناخوشایندی که با شما داشته پشیمان شده و از شما عذرخواهی می کند.نصیحتهایی را که از روی خیرخواهی بشما می شود بپذیرید. به اتفاق خانواده یا دوستان به سفر کوتاهی بروید روحیه تان شاداب می شود.

    مهر :
    اولویت های زندگی تان را تغییر دهید. از خودتان بیش از حد انتظار توقع نداشته باشید. اگر میخواهید با کسی شریک بشوید بدون روی دربایستی قرارداد محکمی بنویسید تا بعدا جای گله ای نباشد. تغییرات مهمی در امر کار یا تحصیل شما در جهت مثبت به وجود خواهد آمد. این هفته برای شما به منزله ی وفور نعمت و فراوانی محسوب می شود.

    آبان :
    اتفاقات و مسائلی که این روزها برای شما پیش می آید درنتیجه تصمیمات خود شماست، دیگران را سرزنش نکنید پس انداز را جدی بگیرید در آینده بویژه برای فرصتهای سرمایه گذاری به کارتان می آید برای آشتی و رفع کدورت پیشقدم شوید چیزی از شخصیت و بزرگی شما کاسته نمی شود اطرافیانتان روی انسانیت شما بسیار حساب می کنند.

    آذر :
    در ارتباطات خود چه در خانه و چه در محیط کار سعی کنید صداقت و رک گویی را پیشه نمائید.بیش از حد به کسی محبت نکنید آن را به حساب ترس یا ضعف شما می گذارند،همه چیز را در حد اعتدال نگه دارید.پاسخی که مدت ها در انتظار دریافت آن بودید به شما داده خواهد شد و از این بابت بسیار خوشحال می شوید.سرمایه خود را درجای امن نگه داری کنید.

    دی :
    برای رسیدن به هدفی که دارید ، فقط به یک روش بسنده نکنید . روش های مختلف را مدنظر قرار دهید و بهترین راه را انتخاب کنید . امتحان یا مصاحبه ای پیش رو دارید که با موفقیت کامل پشت سر خواهید گذاشت . شما رفتار دوستانه ای با همکارانتان دارید واین کلید موفقیت شماست . در مورد مسئله ی مهمی که برایتان پیش آمده نیاز به مشورت با بزرگترها دارید .

    بهمن :
    با بروز مشکلات عصبی نشوید و سعی کنید به آنها بعنوان اتفاقهای عادی زندگی نگاه کنیدبعضی ها نسبت بشما حسادت می کنند اما درایت شما بلاخره این فضا را تغییر می دهد. ادب و متانت شما به کمکتان می آید تا از شرایطی سخت و طاقت فرسا رهایی یابید. با دوستان قابل اعتماد خود بیشتر تماس داشته باشید شما به راهنمایی و همفکری آنها نیاز دارید.

    اسفند :
    برخی از تصمیمهای ناگهانی شما به بار می نشیند اما این نوع تصمیم گیری نباید برای شما عادت بشود. پشتکار شما باعث می شود چند کار نا تمام را به پایان برسانید و نفس راحتی بکشید.درمورد اختلافی که بین شما و شخص دیگری وجود داشت کار بسود شما خاتمه می پذیرد. دچار یک گرفتاری کوتاه مدت می شوید و دوستان شما به کمکتان خواهند شتافت.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان