خانه

فال از 4 تا 10 مرداد 1393

  • فروردین : شما گاهی‌ به شدت مورد حسادت و تنگ نظریه اطرافیان هستید.به آنها بی‌ توجهی‌ کنید و ضمنا مراقب باشید دچار غرور بیجا نشوید.حدلا امکان در محیط کارتان فضای آرام و دور از تنش ایجاد کنید.شما با روابط عمومی قوی و مثبتتان میتوانید در میانه دوستان و عزیزانتان هر روز جای بیشتری برای خودتان باز کنید.

    اردیبهشت : روحیه فداکاری شمادرباره ی خانواده و فامیل نشان از قلب پاک و مهربانتان دارد اما متاسفانه گاهی دیگران نه تنها جوابگوی فداکاریتان نیستند بلکه نا خواسته سبب آزارتان هم میشوند.خستگی ها و بی خوابی هایتان برای شما دردسرهایی ایجاد میکند.به سلامت روح وجسم خود بیشتر اهمیت بدهید.شما همیشه نگران فرزندان خود هستید.فال

    خرداد : بدگوی‌ها و غیبت‌های عده‌ایی سبب شده روابط صمیمی‌ شما با دوستان و همکارانتان دچار تیرگی شود برای حل این مشکل ابتدا این افراد را شناسایی کنید و سپس با توضیح و برقراری پلهای تازه اجازه چنین دخالتهأی رو ندید اگر مجرد هستید به زودی میتوانید با راحتی‌ خیال مسیر زندگی‌ خود را تعیین کنید.

    تیر : شما بسیار خلاق پرکار و در عین حال نیز مبتکر هستید.تنها مشکل اینجاست که در رسیدن به خواسته ها و آرزوهای خود عجولید.همین روحیه در زمینه ی بدست آوردن ثروت نیز شما را دچار دردسر میسازد.در حالیکه شما بخت بلندی دارید چه در زمینه کاری و چه در زمینه ی احساسی.کافیست با احتیاط و حساب شده عمل کنید.خودحواهی را از خود دور کنید.

    مرداد : شما به دلیل عاقل بودن و سیاست داشتن هیچگاه در زندگیتان اختلاف و درگیری طولانی به وجود نخواهد امد.دوستان جدیدی وارد زندگیتان میشوند.مسولیت پذیریتان از شما مدیری خوب و فعال میسازد.مشکل مالی که بسیار برایتان مهم است در روزهای اتی حل و فصل خواهد شد.مراقب رفتار و گفتارتان باشید.

    شهریور : اگر به دلایلی از زندگی مشترک خسته و کسل شده اید و وسوسه های برایتان پدید امده که تن به جدای بدهید با بررسی زندگی خود مقایسه امتیازها کمی و کاستی ها تصمیم نهایی را بگیرید بهتر است از وسوسه به دور باشید و با ترتیب دادن مسافرت و صحبتهای منطقی بکوشید شخصی نقاب دوستی بر چهره زده و وارد زندگی شما شده است.

    مهر : شما به خاطر آنچه در گذشته اتفاق افتاده دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستید در حالی که در بسیاری از آن رویداد ها نقش نداشته اید.در زندگی زناشویی بهتر است گاه از لجبازی و بگو مگو دست بردارید همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگی تان می شود.شما بسیار خوش قلب هستید بی دلیل خود را به درد سر نیاندازید.

    آبان : تا جایی که میتوانید دیگران را زیر چتر حمایت خود بگیرید و در حد امکان به آنها روحیه بدهید با فرزندان خود دوست و صمیمی و نزدیک باشید اگر برای ازدواج ونامزدی در حال تصمیم گیری هستید با احتیاط و دور اندیش باشید اگر به تازه گی کار خودتان را راه انداخته اید امیدوار باشید و تمام تلاش خود را برای پیشرفت بکنید.

    آذر : برای شما فهمیدن و درک ادامها بسیار آسان است.شما گاهی‌ اینقدر به دیگران محبت می‌کنید که خودتان را از یاد میبرید .سفری راه دور در پیش دارید نگران وضعیت عزیزی هستید به او فرصت بدهید.به زودی و به کمک امیدی که شما به او می‌دهید راه خود را دوباره می‌یابد .از نظر مالی دوران پر رونقی را پیش رو خواهید داشت.

    دی : با رفت و آمدهای جدید و آشنایی های تازه بگو مگوها و بحث و جدل در زندگیتان به وجود خواهد آمد.اگر راضی در دل دارید توصیه میشود در بازگویی آن به شخص مورد اطمینان خود نیز با اندیشه و احتیاط عمل کنید .این هفته با یک شاخه گل یا یک هدیه ی کوچک به فضای خانوادگیتان رنگ و روح تازه ای ببخشید.

    بهمن : بعضی رویدادهای اخیر سبب شده تا روحیه شاد و امیدوارتان جای خود را به عصبانیت و ناامیدی بدهد. دوستان نچندان خوش قلب را از اطراف خود دور کنید.شما فرد قاطعی هستید و خیلی راحت از پس این افراد بر می آیید.توان مدیریتی شما بسیار بالاست .شما میتوانید به راحتی با درایت و هوش خود یک شبه ره صد ساله را طی کنید.

     اسفند : اگر به شما امکانات مالی داده شود معمولاً اعجاز می آفرینید ، شما به راحتی با خلاقیت و توانایی خود از هیچ ، همه چیز می سازید. در زمینه شراکت حواستان را جمع کنید و با خودتان منطقی و روراست باشید وگرنه در پایان مجبور به پاسخگویی و تحمل ضرر و زیان بی دلیل خواهید شد ، خاطره ای خوش از خود به جا بگذارید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان