خانه

فال از 5 تا 11 اردیبهشت 1394

  • فروردین:
    نظم و برنامه ای که بر کارهایتان حاکم شده نتیجه ی خوبی در بر دارد...عمیق تر و گسترده تر فکر کنید چرا که مسوولیت سنگینی بر دوش دارید که هیچ کس جز شما به خوبی نمیتواند از عهده انجام ان بر بیاید! اگر بخواهید زیاد به حرف مردم اهمییت بدهید زندگیتان را میبازید...دقیق و هوشیار باشید احساس تنهایی میکنید در حالی که کاملا اشتباه است شما در دل خیلی ها جا دارید.

    اردیبهشت :فال
    فرصت های طلایی بزودی برای شما بوجود خواهد آمد ، به بهانه های واهی خودتان را از واقعیت های زندگی دور نسازید . شما انسان بخشنده ای هستید ، با درک شرایط ، خودتان را با محیط و دوستان سازگار میکنید. از معاشرت با افراد دروغ گو بپرهیزید جزشر هیچ چیزعایدتان نمیشود ، ارتباط دوستانه تری با خانواده و فامیل برقرارکنید ،به گذشته فکر نکنید.

    خرداد :
    از یک نواختی و تکرار خسته شده اید ان را به زبان میاورید در حالی که هیچ تلاشی برای از بین بردنش نمیکنید. تغییر و تحول را ابتدا از خودتان و کار های ساده شروع کنید با دوری از عزیزی غم بزرگی سراسر وجودتان را در بر گرفته است. برای مشکلی که هیچکاری برای رفع ان از دستتان بر نمی آید بیش از این غصه نخورید . به نکته های خوب این مطلب و اینکه هر دو سالم هستید فکر کنید

    تیر:
    تصمیمی دارید که برای انجام اش بر سر دوراهی قرار گرفته اید و انتخاب راه برایتان دشوار است . قدری تحمل کنید تا مسائل پیرامونتان شفاف تر شود ، در غیر این صورت با تصمیم اشتباهی که با عجله گرفته میشود عواقب نا خوشایندی در انتظارتان است . کار امروز را به فردا نیندازید و فرصت خود را بیهوده تلف نکنید ، گاهی در آنچه که بنظر مصیبت می آید، خیری نهفته است

    مرداد:
    برای شاد بودن دنبال بهانه نگردید.فراموش نکنید ک.ادم.های خوشبخت خودشان خوشبختی را ساختند.کوتاه امدن به تنهایی چاره ساز مشکل شما نیست.باید راه حل دذست را پیدا کنید. با گفت و گوی دوستانه و منطقی ارامش را به ارمغان بیاورید.وسیله دلخواهتان.را به زودی خریداری کرده و روحیه تان شاد خواهد شد.یکی.از اقوام دور به دیدنتان خواهد امد.با او مهربان باشید.

    شهریور:
    ممکن است اطرافیان حس شوخ طبعی و بذله گویی شما را تحسین کنند اما هیچکس مایل نیست طرف نیش و کنایه های غیر مستقیم شما قرار گیرد. این روزها سخت سرگرم انجام امورات داخلی خانه یا محل کارتان خواهید بود. برای صورت دادن تصمیم مهم مدت ها وقت صرف سبک و سنگین کردن جوانب امر کرده اید از تصمیم گیری عجولانه ر آخرین دقایق اجتناب کنید.

    مهر :
    این هفته در موقعیتی قرار خواهید گرفت که احساس کنید تحملتان تمام و ممکن است عجولانه دست به انجامی بزنید صبور باشید اجازه دهید اول احساستان فروکش کند در این صورت اتفاق قشنگی برایتان رخ میدهد غمی در دل دارد و تصور میکنید هیچ کس چنین غمی را تجربه نکرده تنها گذشته زمان و خودتان میتوانید بار این غم را کم کنید

    آبان :
    این روزها حرف دلتان را با دوستانتان درمیان نگذارید بی جهت فکرتان را مشغولتر خواهید کرد. دوست دارید در ایجاد رابطه بسیار موفق عمل کنید اما این احساس که شاید اوضاع بر وفق مراد پیش نرود شما را وادار به عقب نشینی میکند به احساسات نادرست توجه نشان ندهید اعتماد به نفستان را پایین می آورد. به نقاط قوت خود فکر کنید و اطمینان داشته باشید که فرد موفقی هستید.

    آذر :
    اندوه عمیقی را پشت سر گذاشته اید. شما دلی به وسعت دریا دارید, سرگرم حرف های فریبنده ی دوست نماها نشوید. حدالمقدور رمز و راز کارهایتان را با دیگران در میان نگذارید و منابع کاریتان را به آن ها نشان ندهید. این روزها رقبا و حریفان شما درصدد فرصتی مناسب هستند تا گوی سبقت را بربایند و از شما پیشی بگیرند, حتی از بیرون کردن شما از میدان باکی نخواهند داشت !

    دی:
    در جمع مهمی حضور پیدا خواهید کرد که به بهبود روحیه شما کمک خواهد کرد تجدید قبا برای شما لازم و ضروریست از ورزش غافل نشوید به فردی قولی داده اید و فراموش کردید و آن فرد همچنان چشم به راه به قولتان هست اتفاقات تازه ایی در راه است هوشیار باشید این هفته تا میتوانید فعالیت کنید تا بحران اقتصادی که با آن مواجه بودید پشت سر بزارید

    بهمن:
    با یکی از نزدیکان در مورد موضوعی بحث کرده اید که موجب دلخوری طرفین شده است.زمان میتواند دارایی خوبی باشد ولی لزومی ندارد که باز هم شما پیش قدم شوید.به دیگران فرصت بدهید تا به اشتباهاتشان پی ببرند.گاهی لازم این این شما باشید که اوضاع را انگونه که شما دوست دارید تغییر بدهید.غصه به دل راه ندهید.سختی های شما رو ب پایان است.اشتباهات غیر عمد خود را بپذیرید.

    اسفند :
    دوستی از شما حمایت می کند، قدر بدانید. حادثه ای زندگی شما را دستخوشه تغیراتی کرده سعی کنید تحت تاثیر هیچ کسی قرار نگیرید و تنها به خودتان فکر کنید. شما فرده هدفمندی هستید و برای رسیذنه به هدفتان صادقانه تلاش کنید. در حرکات شما آرامش خاصی وجود دارد به همین خاطر اغلب اطرافیان به خاطر مصاحبته با شما لذت میبرند. بلند پروازی نکنید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان