خانه

فال از 6 تا 12 دی 1393

  • فروردین :
    سوءتفاهمات شما با دیگران جزئی تر و پیش پا افتاده تر از آن است که از پس حل آنها بر نیایید ؛ با اتکا به درایت ذاتی خود به حل و فصل اختلافات و مشکلات پیش آمده بپردازید. مراقب باشید با پرخاش بی دلیل موقعیت و جایگاه عاطفی مناسبتان را به خطر نیندازید. نشان دهید که لایق آنچه بدست آورده اید هستید. هفته بی دردسر و آرامی پیش رو دارید.

    اردیبهشت :فال
    گاهی نشان دهید که شما هم نیاز به کمک و همدلی اعضای خانواده تان دارید ؛ این حس که همیشه شما محور اصلی خانواده باشید نه تنها برای شما بلکه برای سایر اعضای خانواده هم دردسر آفرین خواهد بود. برخوردهای غیر منتظره ای در انتظار شماست. اگر از فرط خستگی خود را به هلاکت نیندازید و از مشکلات پیش پا افتاده برای خود فاجعه درست نکنید از نظر جسمی و روحی مشکلی پیش رو نخواهید داشت.

    خرداد :
    روزهای خوب و پرنشاطی در انتظار شما و سایر اعضای خانواده تان خواهد بود، سعی کنید اوقات بیشتری را صرف مهر ورزی به اعضای خانواده تان بکنید. اجازه ندهید اظهار نظر دیگران در میزان علاقه ای که به طرف مقابلتان دارید تأثیر بگذارد. بخاطر داشته باشید نهال عشق احتیاج به مراقبت
    همیشگی دارد. سعی کنید کنترل اعصاب خود را به دست بگیرید.

    تیر :
    برای حل مشکلات مالی تان همین امروز دست به کار شوید. سعی کنید فضای خانوادگی تان را با گفتگو و مشورت گرم و پرانگیزه نگه دارید. از تصمیم گیری های یک جانبه و امر و نهی در محیط خانه پرهیز کنید. شخصی نیازمند توجه و محبت شماست. بی توجهی شما به نیازهای عاطفی او میتواند دردسرهایی را برای خود شما بدنبال داشته باشد.

    مرداد :
    یاد بگیرید برای نظرات سایرین احترام و ارزش قائل شوید. انتظارات خو را از اعضای خانواده تان کاهش دهید. یادتان باشد ارتباط های عاطفی متقابل است.بی جهت در ابراز محبت تعلل به خرج ندهید. بدون اضطراب حرفی را که از اعماق دلتان برخواسته به زبان بیاورید. کمی از دلهره های به وجود آمده تان کم میکند. در حال حاضر قرض گرفتن کار عاقلانه ای نیست.

    شهریور :
    اعضای خانواده تان به شدت به وجودتان نیازمندند اگر شما در حل مشکلات مداخله کنید مسائل به راحتی حل خواهد شد. اجازه ندهید سایرین در زندگی عاطفی تان مداخله کنند. به پیشنهادها و انتقادهای آن ها گوش بسپارید اما نهایتا به تصمیم و ندای دلتان وفادار بمانید سعی کنید او را هم به این باور برسانید که شما اجازه
    مداخله در مورد امور عاطفی خود را به دیگران نمی دهید.

    مهر :
    تغییر و تحولاتی در راه است، بهتر است شما و اعضای خانواده تان خود را آماده سازید تا به بهترین شکل و منطقی ترین صورت با آن برخورد کنید. به همان اندازه که به مهر و توجه نیاز دارید به سایر اعضاء خانواده تان محبت کنید. خوشبختانه با جاذبه ذاتی که در وجودتان قرار دارد به راحتی میتوانید یکه تاز قلبی دیگران باشید. بر اعصابتان مسلط باشید.

    آبان :
    متأسفانه سوء تفاهمات جزئی باعث بوجود آمدن فضای متشنج در اطرافتان شده است. قدم پیش بگذارید و در حل مشکل پیش آمده اقدام کنید. به دیگران اجازه بدهید تا انتظارات خود از شما را در فضای آرام و بی تشنج مطرح کنند. جبهه گیری نکنید. از سهل انگاری در مورد مسائلی که مربوط به سلامت جسم و روحتان است جدا پرهیز کنید.

    آذر :
    از مقایسه وضعیت زندگی خود با دیگران پرهیز کنید. سعی کنید نکات مثبت کانون خانوادگی تان را همیشه در نظر داشته باشید و از آن لذت و بهره ببرید. این تصور که در ارتباطات عاطفی همیشه باید شما حرف اول را بزنید و دیگران باید اطاعت کنند را از ذهن خود دور کنید. یاد بگیرید که ارتباطات
    عاشقانه هرگز نمی تواند ارتباط یک طرفه ای باشد.

    دی :
    از کاه برای خود کوه های عظیم شکست ناپذیر نسازید. به آنچه که دارید قناعت کنید. بخاطر داشته باشید شما مسئول حمایت مالی از اطرافیانتان نیستید. ملایمت شما با اعضای خانواده سبب می شود که آرامش بر فضای خانه حکم فرما شود. اگر چشم باز کنید و با دقت به مسائل عاطفیتان نگاه کنید متوجه می شوید موارد بسیاری برای دلخوشی تان وجود دارد.

    بهمن :
    ضررهای مالی تان به سرعت جبران خواهد شد. در تردید به سر بردن باری از روی مشکلات شما و طرف مقابلتان برنخواهد داشت. انتظارات خود را صادقانه و شفاف بیان کنید. بخاطر داشته باشید یک دندگی و غرور بیجا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به نهال عشقتان بزند. برای تثبیت وضعیت مناسب جسمی خود کمی بیشتر به برنامه خواب و خوراک خود بپردازید.

    اسفند :
    رفتار های شما باعث شده تا از طرف اعضای خانواده با شما برخوردهای تندی شود. سعی کنید با یک بازنگری کلی در رفتار و اعمال خود از ادامه چنین برخوردهایی جلوگیری به عمل بیاورید. فرصت مناسبی برای طرح شفاف مسائل بین شما و شخص مورد نظرتان پیش می آید. از این فرصت استفاده کنید و به دور از پرخاش در محیطی آرام با او به بحث و گفت و گو بپردازید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان