خانه

فال از 6 شهریور تا 12 شهریور

  • فروردین: به دنبال کسانی که ثروت زیادی دارند نروید، ارتباط با آنها برایتان سودی ندارد. به موضوعی فکر می کنید که فارغ شدن از آن برایتان مشکل است. بدون رو در بایستی تمام حرف هایتان را بگویید تا از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنید و وقتتان را بیهوده تلف نکنید. احتمال تغییر شغل و مکان برایتان وجود دارد به شرطی که واقعاً دنبالش باشید. سفری در پیش خواهید داشت. آنچه از دست داده اید به زودی به دست خواهید آورد.

    اردی بهشت: چشمهایتان را باز کنید و شکر گذار باشید. خیلی ها حسرت موقعیت پیش آمده برای شما را دارند. اگر به فکر ادامه تحصیال افتاده اید همین حالا اقدام کنید ماهی را هر وقت از آب بگبربد تازه است.مقام جدیدی به شما پیشنهاد میشود و به خودتان افتخار خواهید کرد در گفتار و عمل ثابت قدم باشید اگر به کسی وعده ای م یدهید حتما انجام دهید. مسافری از راه دور خواهد آمد.

    خرداد: به زودی ملاقاتی خواهید داشت که در آن منافع بسیاری برایتان وجود دارد. مواظب معامله که در پیش دارید باشید خرید و فروش را به تاخیر بیاندازید برای کار ملک تا مدت دیگر باید صبر کنید به دنبال علایق تان بروید و از فرصت های تان استفاده کنید. اینکه از کجا باید شروع کنید را خودتان بهتر از هر کسی میدانید. شما آرام و صبور هستید آدم عاقل فرصت نیک را به بخت نیک تبدیل میکند.

    تیر : در امر تحصیل تنبلی نکنید و به این مسئله جدی تر بپردازید ، شخصی به شما سخت علاقمند است اما باید کمی صبر و حوصله داشته باشید ،صادق باشید و ارتباط خود را با او قطع نکنید ، به زودی با شخصی کاردان آشنا میشوید ، او برای پیشرفت کاری شما فرد مناسبی هست ، خواسته در دل می پرورانید که زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید، زمان نتیجه را مشخص میکند ، ناامید نباشید !

    مرداد: شما نزد همه عزیز هستید و در بعضی کارها سرمشق دیگران. هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد اما تا اتفاق نیفتاده شلوغ نکنید با این کار فقط باعث می شوید دیگران پشت سرتان صحبت کنند. به پدر و مادر خود توجه داشته باشید آنها به محبت شما نیاز دارند. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده بد نیست با یک مشاور گفت و گو کنید.

    شهریور: مدتی به راه اشتباه رفته اید و وقت خود را بیهوره تلف کرده اید اکنون وقتی به گذشته فکر می کنید به اشتباه های خود پی می برید، از غصه خوردن کاری درست نمی شود با ارادۀ قوی و سرعت عمل اقدام کنید هنوز دیر نیست. به زودی شخصی وارد زندگی تان می شود تغییر دکوراسیون محیط کاری یا منزلتان حتمی خواهد بود. به همه کس و همه چیز عشق بورزید که عشق منجی شما خواهد شد.

    مهر: برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید، با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد. نگران نباشید به زودی گره از کارتان باز می شود و فردی به شما کمک خواهد کرد. زندگی تان متحول می شود اما سعی کنید از خودتان رفتارهای بچه گانه نشان ندهید. اگر برای کسی کاری انجام می دهید خالص و بی ریا باشید. شما مشکل مردم را برطرف کنید تا همیشه موفق و آسوده خاطر بمانید.

    آبان :خوبی های شما زبانزد همگان است شما منطقی و البته گاهی یکدنده هستید فکر می کنید گاهی افراد ریاکار از شما جلوترند نگران نباشید خیلی زود ورق به نفع شما بر خواهد گشت پس از مشاجره لفظی با یکی از نزدیکانتان کمی عصبی خواهید شد سعی کنید آرامش را به محیط برگردانید فقط شما هستید که می توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید.

    آذر : تنبلی را کنار بگذارید و کاری را که مدت هاست انجام آن را به فردا موکول کرده اید هر چه زودتر به مرحله عمل درآورید.
    دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند کمی آرامتر برانید با این سرعت که در زندگی پیش میروید ضرر میکنید.
    از عقل خود پیروی کنید احساسات گاهی کارها را خراب میکند به زودی هدیه ای میگیرید یا خبر خوبی خواهید شنید که باعث تغییرات اساسی در زندگیتان میشود.

    دی: سعی دارید دشمتی مردم را به دوستی تبدیل کنید.شما شخصیت قوی و بسیار جذابی دارید دیگران را فقط تشویق کنید آنها بیشترین سعی خود را خواهند کرد تا نظرتان را جلب کنند از مجادله با شخصی ناآشنا پرهیز کنید بعضی ها فکر می کنند با بگومگو م یتوانند حرفشان را به کرسی بنشانند اما شما وقت برای بگومگو و جنجالهای غیر ضروری ندارید.

    بهمن: برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قایل هستید، به سبب روح بزرگی که دارید مورد تحسین همگان قرار خواهید گرفت,انسانی فعال و با گذشت هستید ولی از لحاظ مالی این اواخر به دردسر افتاده اید، بد قولی دیگران به شدت شمارا عصبانی می کند، به خودتان و برنامه هایی که در سر دارید فکر کنید، شما همیشه مدیر هستید، قدرت کافی برای کنترل اطراف را دارید.

    اسفند : از روابط عمومی خوبتان استفاده کنید و با نیروی اراده ناممکن ها رو به ممکن تبدیل کنید شخص فداکار و زحمت کش در اطراف تان است که آنطور که شایسته اوست حواستان به او نیست به حرف همکارانتان گوش کنید و با هم تصمیم لازم رو بگیرید به زودی حکمی اداری نامه ایی خوشحال کننده و یا سندی به دست تان می رسد که سود فراوانی خواهد داشت و باعث ترقی تان می شود.




    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان