خانه

فال از 9 تا 15 اسفند 1393

  • فروردین:
    برای بدست آوردن مهر و علاقه ی دیگران خود را به آب و آتش نزنید . شما آنقدر جذاب هستید که میتونید به راحتی در قلب دیگران جای بگیرید برای تغذیه خود برنامه ی مناسبی را پیش بگیرید افراط و تفریط در هیچ کاری صلاح نیست قدر ی میانه رو باشید .. شما همواره بی نیاز از دیگران روی پای خود می ایستید شما دارای نیروی کنترل بالا هستید .. ولی وای به روزی که عصبانی شوید.

    اردیبهشت : فال
    سعی کنید آرامش خود را همواره حفظ کنید . انجام کاری که قصد ان را دارید کاملا به صلاح شماست پس هر چه سریعتر آن را انجام دهید . یکی از نزدیکان در حق شما کار بسیار ارزشمندی انجام داده است که در آینده ثمره ان را خواهید دید . عزیزی دلشکسته از راه دور منتظر تماس شماست سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید . بهتر است در انتخاب افراد اعمال اها را معیار قرار دهید .

    خرداد :
    به طعنه ها و ایرادی هایی که دیگران از سر حسادت میگیرند توجه نکنید. بهتر است دوست و همدم دیرنه خود را به هر تازه واردی نفروشید اگر اینبار حواستان را جمع نکنید احتمال انکه گوهر ارزشمندی را که دارید از دست بدهید شما قابلیت هنری زیادی دارید با دوری جستن از افراد بد طینت پاکی خود را تداوم ببخشید به زودی خبری به شما خواهد رسید .

    تیر :
    بین شما و یارتان برای مدت کوتاهی جدایی افتاده بهتر است تا فرصت است به فکر بازگشت باشید اگر به وفاداری یار خود ایمان دارید بهتر از خودتان هم راه وفاداری را پیش بگیرید حتما او شما را امتحان میکند از این امتحان سربلند بیرون بیایید اون را دلگرمتر از پیش میکنید اکنون زمان آن رسیده که به وعده هایی که داده بودید عمل کنید با رد شدن از روی دل دیگران به شادی نمیرسید !

    مرداد:
    شما کسی نیستید که بگذارید آرزوهایتان به باد رود...حواستان به کسی که امیدش به شماست باشد...خسارتی که در زندگیتان به شما رسیده حاصل این بوده که هیچگاه شخصیت پندپذیری نداشته اید و همیشه حرف حرف خودتان بوده.بیش ازین لجاجت نورزید و نصیحت اشخاص آگاه را بپذیرید.زندگی را سخت نگیرید شما دلهره مسائل بسیاری را دارید..گاهی خود را بدست سرنوشت بسپارید

    شهریور :
    تلاش کنید با دوستانی که با انها رفتار ناشایستی داشتید و دوری از آنها رو برگزیده اید باب دوستی دوباره را بگشایید در غیر اینصورت تنهایی شما را افسرده خواهد کرد ! پس انداز و صرفه جویی رو جدی بگیرید اگر به فکر نقل و انتقال از محل سکونت فعلی خود هستید تردید نکنید اگر مجرد هستید و بر سر مسائل احساسی با دیگران رقابت دارید بهتر است هر چه زودتر از وضعیت دور شوید

    مهر:
    بخت به شما دوباره روی آورده است و روزگار غمگین به روزهای پایانیه خود نزدیک میشود واقعبین باشد و نگذارید آرزوهای محال آنقدر ذهن شما را مشغول کند که در راه رسیدن به آنها بیهوده بجنگی شما به خوبی میدانی که هیچکس از اطرافیانه شما نخواهد توانست به خوبی مثل شما به خودتان کمک کند.مثله همیشه بر پای خود بایستید و بر همت خود تکیه کنید .

    آبان:
    اگر مجرد هستید و در زمینه مسائل احساسی دچار بن بست شده اید با احتیاط و دوراندیشی تصمیم بگیرید. خبری که مدتهاست انتظار شنیدنش را می کشید به گوشتان می رسد. آرزوی دیدار شخصی را در سر پرورانده اید، بزودی اورا ملاقات خواهید کرد [مبارکه!!] و از این بابت غرق در شادی می شوید. منتظر اتفاقاتی باشید که زندگی شمارا متحول خواهد کرد. کافی است اندکی صبور باشید.

    آذر :
    هم شما و هم یار شما که هم اکنون از او دور مانده اید خواستار بازگشت به سوی یکدیگر هستید. اتفاقاتی پیش آمده که دوباره دل شما را گرم و مملو از اشتیاق کرده است. جایگاهی را که عمری برای رسیدن به آن زحمت کشیده اید به خاطر رسیدن به هوسی زودگذر رها نکنید و بار سفر برای رفتن در مسیری که سر انجام آن را نمی دانید، نبندید. اگر اطرافیان شما به شما ایراد میگیرند اندوهی به دل راه ندهید.

    دی:
    مدت مدیدی است که برای رسیدن به آمال خود زحمات بیشماری را متحمل شده اید، اما در پایان راه خسته و مایوس به موقعیتی که شاید چندان مطلوب شما نبوده است روی آورده اید، بدانید که خیلی ها هرگز نمی توانسته اند به همین موقعیت به ظاهر کوچک از نظر شما هم دست یابند. تمام امکانات خود را برای رسیدن به آرزویی به کار گرفته اید، ایمان داشته باشید که بدون شک آن را به دست خواهید آورد.

    بهمن:
    انرژی مثبتی که در وجود شما برای رسیدن است، بسیار موثر و به شما در رفع موانع کمک زیادی می کند. اگر امروز توان بخشیدن فردی را ندارید به خودتان بیش از این سخت نگیرید و فشار نیاوردید. بجای آن تمرکزتان را روی دوست داشتن و رسیدگی به خودتان بگذارید که مدتهاست از خودتان و خواسته هایتان غافلید. اندوه های درون تان را از چشم دیگران پنهان نگاه دارید.

    اسفند:
    اگر در زندگی عشق و محبت را پیشه خود کرده اید حواستان باشد که آنرا فقط معطوف به یک نفر کنید. نسبت به قول و قرارتان پایبند باشید. شما نمی توانید احساسات خود را پنهان کنید. خوشبختانه شما از گذشته درس می گیرید و همین امر باعث خواهد شد که در بیشتر ابعاد موفق عمل کنید. حواستان جمع کارتان باشد تا رشته کار را از دست نداده و برای خود اضافه کاری درست نکنید.


    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان