خانه

فال از ا خرداد تا 7 خرداد

  • فروردین: درموقعیت پر استرسی قرار میگیرید اطرفیانتان هم کمکی به شما نمیتوانند بکند در این شرایط تاب بیاورید تا اهداف خودتان را عملی کنید شما برای چنین روزهایی ساخته شده اید و انرژی شگفت انگیزی دارید در رابطه با مساعل عاطفیتان خلاق باشید از شوخ طبعیتان استفاده کنید و راه تازه ای برای باز کردن سر صحبت پیدا کنید سرمایه گذاری ای کردید که بازگشتش انقدر که انتظار داشتید نخواهد بود.

    اردیبهشت :این روزها شما و طرف مقابلتان بر سر مسائل ساده ای مثل نحوه گذراندن وقتتان یا بیرون رفتن با دوستانتان به شدت دچار اختلاف نظر خواهید شد، هردوی شما روزهای سختی را پشت سر میگذارید و اعصابتان متشنج است، بهترین راه این است که به یکدیگر فضای نفس کشیدن بدهید، در محیط کاری برای اولین بار با شخصی بیرون میروید، از لحاظ ذهنی آماده باشید.

    خرداد :یک بعدازظهر آرام در منزل دقیقا همان چیزیست که لازم دارید ولی یکی از همکارانتان از شما میخواهد که در یک مناسبت کاری حضور یابید، شما این اواخر به شدت در محیط کار استرس داشته اید، چنین درخواستی آخرین چیزیست که به آن فکر میکنید، نترسید و جواب منفی بدهید، گاهی نه گفتن را تمرین کنید، بهتر است امروز از تخیل خود برای پیشبرد اهداف عاشقانه تان استفاده کنید، پیش از آنکه خیلی دیر شود.

    تیر :تولد یک نوزاد در اطرافتان شما را منقلب خواهد کرد. تا همین حالا هم وقت را تلف کرده‌اید.
    این انقلاب در وجودتان بپذیرید و اجازه بدهید افکارتان را چون طوفانی زیرو رو کند. اگر امروز نترسید و تصمیم درست اما سخت را بگیرید از خودتان راضیتر خواهید بود تا این که عواقب این ترس و بی‌ توجهی‌ را برای همهٔ امور دنبال خود بکشانید. یکی‌ از افراد خانواده‌تان در شرایط جسمی خوبی‌ نیست.

    مرداد :روزهای پرمشغله ای را پشت سر خواهید گذاشت، این بدان معنا نیست که شما از پس آن برنمیایید، فقط حواستان به سلامت جسمتان هم باشد، مدتی ست که برای یک خرید دست دست میکنید، اگر همه جوانب را بررسی کرده اید حالا زمان خرید است، یادتان باشد هیچ سود و زیانی ابدی نیست، نامه ای را بی جواب گذارده اید تا شاید تغییری ایجاد شود، جواب نامه را بی توجه به هرچه که ممکن است پیش بیاید بدهید.

    شهریور :این روزها شما بسیار حساس شده اید احساسات خود را انکار نکنید و به دیگران پرخاش نکنید با این همه احساس دلتنگیو بد خواهی ممکن است ارتباطات خودرا به طور کامل با همکاران و دوستانتان قطع کنید در حال حاضر شما نمیتوانید کاری برا این تنهاییتان بکنید در عوض دنبال راهای برای سرگرم کردن خودتان باشید مشکل کاری یا مالی که برایتان پیش آمده تا چند روز آینده خودبه خود برطرف میشود.

    مهر :این روزها نسبت به اتفاقات اطرافتان احساس خیلی خوبی خواهید داشت، شما آنقدر به آینده خوشبین هستید که متاسفانه تا اندازه ای در برنامه ریزی های خود نامرتب و بی نظم عمل میکنید، به جای اینکه آینده تان را بر پایه خیالات واهی بسازید مطمئن شوید که استراتژیهایتان قابل اجرا هستند، برای حضور در جمع مهمی حتما خود را به موقع برسانید وگرنه مجبور به عذرخواهی میشوید که برایتان خیلی صورت خوشی ندارد.

    ابان :اگرچه شما فرد اينده نگري هستيد اما ظاهرا نمي توانيد از وقتهاي ازادتان خود استفاده كرده و به يك تعطيلات برويد شايد وقت ان رسيده كه بفهميد ديگران مي توانمد مدتي بدون شما به تنهايي از پس كارها بربيايند حتي اگر براي اينكار مجبور شويد با يكي از همكارانتان بحثي جدي داشته باشيد در يك مخمصه ي احساسي مجبور به گفتن حرفهايي مي شويد كه عدا از گفتنشان پسيمان ميشويد.

    آذر :ارزشهای واقعی را بشناسید و درست انتخاب کنید، مقدمات رفتن به یک سفررا بزودی فراهم خواهید کرد، این اتفاق همراه با خود تشنجاتی در منزل و محل کارتان ایجاد میکند، متاسفانه نسبت به سلامتتان بی اهمیت بوده اید که نیجه اش دردهای هر روزه ی این اواخرتان است، اگر گفتن حرفی به تنهایی برایتان دشوار است از نوشتن کمک بگیرید، این سکوت نه برای شما خوب است و نه برای طرف مقابلتان.

    دی :رودربایستی را کنار بگذارید و با دیگران صادق باشید، شما دقیقا خواسته ها و توانایی هایتان را میشناسید، پای امضای قرارداد مهمی بی مشورت و با عجله ننشینید، شخصی برایتان خوابهایی دیده، زرنگ و هوشیار باشید و او را از خواب خرگوشی اش بیدار کنید، قولهایی به شما داده شده که امکان عملی نشدن آنها وجود دارد، خود را برای هر شرایطی آماده کنید تا دستتان توی پوست گردو نماند.

    بهمن :شما به هیچ کس بیشتر از خودتان بدهکار نیستید. بیش از آنکه دیر شود ببینید کسی که خودتان را دارید برایش هلاک میکنید آیا برای شما تب میکند. به جمع های نا آشنایی دعوت میشوید. حتما" بپذیرید و بروید. آشنایی با افراد جدید در تقویت روحیه تان تاثیر بسزایی خواهد داشت. نذری که از عهده آن بر نمیایید نکنید. به جای فکر کردن گاهی پذیرفتن را فرا بگیرید.

    اسفند :حواستان را به خود و خواسته‌هایتان جمع کنید. شما دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید اما این اواخر ترجیح میدهید دوستی‌‌هایتان دور از چشم دیگران و در خفا باشد اینکار از نگرانیهایی که در جمعهای شلوغ به وجود میاید جلوگیری می‌کند اما احتمال دارد حرف و حدیث‌هایی‌ پشت سر تان راه بیفتد . راه دیگری پیدا کنید یا در دوستی‌‌هایتان تجدید نظر کنید. حواستان باشد یک عذرخواهی به شخصی‌ بدهکارید.
    برچسب ها
       6

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان