خانه

ماسک جادویی و جوان کننده نیکول کیدمن (Nicole kidman)

  • پوست صورتمان هر روز در حال تغییر است و وقتی پوست صورتمان را با افراد مشهور و عکس ها یروی مجلات مقایسه میکنیم احساس میکنیم پوست صورتمان دیگر شادابی و سرزنده بودن را ندارد، یکی از دلایل اینجور اتفاقات آلودگی هوا و استرس و تغذیه نامناسب و ده ها چیز دیگر است.ماسک، نیکول، کیدمن، زیبایی

    با خرید انواع کرم ها و رفتن پیش پزشک و صدها راه درمانی دیگر باز هم به نتیجه دلخواهمان نمیرسیم ولی ما در این مقاله شما را با یک کرم خانگی عالی و ارزان آشنا خواهیم کرد.

    این ماسک مخصوص هنرپیشه ها به خصوص نیکول کیدمن است، او عقیده ای به هیچ یک از کرم ها و مواد شیمیایی ندارد و همیشه این ماسک را به صورت خود میزند و به همه هم این ماسک را پیشنهاد و توصیه میکند.

    نصف لیوان نمک دریایی و آبلیمو و سرکه و کمی عسل و پوست رنده شده لیمو را باهم مخلوط میکنیم تا غلظت مناسبی از این مخلوط به دست بیاید وماسک به دست آمده را روی صورت خود بمالید و 20دقیقه بعد صورت خود را با آب و صابون بشورید تا پوست مرده شما از بین برود و این ماسک مانع از به وجود آمدن کک و لک و چروک و جوش خواهد شد.

    یادتان باشد هفته ای 2بار استفاده از این ماسک کافیست و روی مناطق حساس پوست مثل اطراف چشم نمالید و حتماً زمان ماسک زدن چشمتان را ببندید، اگر از ماسکی که درست کردید اضافه آمد میتوانید در یخچال به مدت 7روز نگهداری کنید.


    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زنان , زیبایی , سلامتی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان