خانه

مسکن درد زایمان چیست

  • دم کرده تخم شوید:درد، زایمان، تخمر، شوید
    اگر شما هم از دردهای زایمان وحشت دارید و با این حال می خواهید زایمانی طبیعی داشته باشید بد نیست از دم کرده ی تخم شوید استفاده کنید تعجب نکنید محققان کشورمان متوجه شده اند تخم شوید بدون اینکه عارضه ای برای مادر و جنین داشته باشد، در کاهش مدت و شدت درد زایمان در همه مراحل زایمان موثر است.

    لازم است بدانید زایمان طولانی به تنهایی علت هشت درصد مرگ و میر مادران در کشورهای در حال توسعه را تشکیل می دهد بر اساس مطالعات سازمان بهداشت جهانی حدود سه درصد کودکان از خفگی متوسط تا شدید ناشی از زایمان طولانی رنج می برند از این تعداد حدود ۸۴۰ هزار نفر جان خود را از دست می دهند و به هم این تعداد نیز به یک آسیب مغزی مبتلا شده که به فلج مغزی، تشنج و اختلال در یادگیری منتهی می شود. متاسفانه درد زایمان و طولانی بودن مدت آن از مهم ترین عوامل تشویق زنان باردار به سمت زایمان سزارین است.

    گروهی از محققان بر آن شدند تا با استفاده از شوید که از خانواده چتریان است ودر اکثر مناطق دنیا از جمله در ایران به صورت وحشی و پرورشی می روید؛ در تسکین درد، اضطراب و درمان مشکلات زایمان طبیعی استفاده کنند. آنها به یک گروه در زمان شروع دردهای زایمانی دو قاشق غذاخوری تخم شوید را با یک لیوان آب دم کرده دادند، در حالی که در گروه دیگر دم کرده مصرف نکردند.

    نتایج این بررسی نشان داد که دم کرده تخم شوید بدون اینکه عارضه ای برای مادر و جنین داشته باشد، می تواند مدت و شدت درد زایمان را در همه مراحل زایمان کم کند.
    منبع: روزنامه اطلاعات
    گردآورنده: سایت زیباکده

    برچسب ها بارداری , زنان ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان