خانه

نشانه هایی برای اینکه بدانید جفت خود را پیدا کرده اید.


  • آیا شخصی که مقابلتان است شریک زندگی شماست ؟ بر طبق گفته ی تالیا گلدشتاین زوج هایی که این چهار نشانه را دارند زوج هایی هستند که با یکدیگر سازگارند البته نبودن این 4 نشانه هم به این معنی نیست که شما به طرف مقابلتان نمیخورید.

    1/ هر دو یک راه را میروید.

    آیا میخواهید بدانید شریک زندگیتان مناسب است ؟ با هم به یک سفر بروید.

    گلد اشتاین میگوید : افرادی که در سفر تشابهات بسیاری به هم دارند میتوانند شریک زندگی مناسبی برای یکدیگر باشند.

    اگر تمایل دارید در سفر از چادرهای مسافرتی استفاده کنید و در آنجا اقامت داشته باشید اما طرف مقابلتان خواهان هتل 5 ستاره برای اقامت است بنابراین لازم است در مورد رابطه تان تجدید نظر کنید. چرا که ممکن است با سختی هایی همراه شوید.

    به گفته ی گلد اشتاین اینها نشانه ی شیوه ی زندگی دو طرف است که ممکن است این روند را به سمت سرازیری سوق دهد.

    برای مثال این  اختلاف نظرها در شیوه زندگی دو طرف میتواند بعدها به هنگام خرید خانه و یا انتخاب نوع مدرسه ‌ی فرزندان و ... به میان بیاید.

    اگر شما یک طرز فکر مشابه در این زمینه داشته باشید به احتمال زیاد در سایر جنبه ها هم مشابهت های فراوانی خواهید داشت.

    2/ شما علایق مشترک بسیاری با یکدیگر دارید.

    ممکن است بگویید این که بسیار واضح است اما جالب است بدانید که بسیاری از زوجینی که سالیان دراز است که با یکدیگر  زندگی میکنند هیچ نقطه ی اشتراکی با یکدیگر ندارند.ممکن است آنها جزو کسانی باشند که ثابت نظرند و فقط بر روی نظرات خود تاکید دارند.

    به گفته ی گلداشتاین لازم است که زوجین حداقل دردو یا سه چیز نقطه ی اشتراک داشته باشند که این موضوع را هم از وقت صرف کردن در کنار یکدیگر متوجه میشوند.

    البته نه تنها باید با یکدیگر در دو یا سه سرگرمی مشترک تفاهم داشته باشند همچنین می بایست در انجام این سرگرمی ها با یکدیگر هم لذت ببرند.

    3/ در رابطه تعادل را برقرار کنید.

    گلد اشتاین میگوید : در بسیاری از روابط موفق مشاهده شده است که اگر یک طرف رابطه آتش است طرف دیگر آب است .

    کشف کرده ام که در رابطه های موفق اگر یک طرف راحت تر برخورد میکند طرف دیگر از شخصیت ثابت و محکمتری برخوردار است. بنابراین اگر فرد برونگرایی هستید  و شریک زندگیتان یک فرد درونگرا میباشد این نشانه ی خوبیست جهت اینکه انرژی های خود را به یکدیگر انتقال دهید تا اینکه هر دو برونگرا و یا هر دو درونگرا باشید.

    4/ اگر با کسی هستید که در کنار او بودن حس خوبی را به شما انتقال میدهد.

    بسیاری از زوجین انرژی یکدیگر را تضعیف میکنند. در واقع هیچکدام از دو طرف به یکدیگر اجازه نمیدهند که حس خوبی را در کنار یکدیگر تجربه کنند. این نوع رابطه ها از نوع بد می باشند و هیچکدام حس کمال را در کنار شریکشان حس نمیکنند .

    گلد اشتاین می گوید : " اگر در یک رابطه هر دو نفر بهترین حس را داشته باشند میتوانند ادعا کنند در مسیر درستی قرار گرفته اند. "

    اگر هر کدام از زوجین بتوانند کارهای عجیب غریبی ر با هم انجام دهند مثلا دیوانه وار با یکدیگر برقصند و یا صداهای مبهمی را از خود به وجود بیاورند می توان نتیجه گرفت که مکمل یکدیگرند و میتوانند یکدیگر را کامل کنند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی
    برچسب ها ازدواج ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان