خانه

نکاتی اسرارآمیز برای داشتن زندگی دلخواه

  • 8 نکته برای داشتن زندگی دلخواهتان:زندگی، دلخواه، نکته، زندگی
    در زندگی هر زنی زمانی خواهد رسید که با خودش فکر خواهد کرد که باید بیشتری از این از زندگیش متوقع باشد سعی نکنید این حس را نادیده بگیرید این حس تنها بر این دلالت دارد که از زندگی چیز مشخصی را میخواهید در اینجا نکاتی را گوشزد خواهیم کرد که کمک میکند زندگی تان را آن طور که دوست دارید سپری کنید.
    1. در مورد آنچه می خواهی مطمئن شو:
    اگر ندانید از زندگی چه می خواهید مسلما انگیزه ای نیز برای به دست آوردنش نخواهید داشت پس اولین قدم برای به دست گرفتن ضمام زندگی تان این است که در مورد آنچه از زندگی خود می خواهید کاملا آگاه باشید چند هدف واضح داشته باشید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید.
    2. علاقه مندیهایت را در اولویت قرار بده:
    گاهی اوقات برای داشتن زندگی دلخواهت باید خودخواه باشی این بدان معنی نیست که باید نسبت به احساسات دیگران بی تفاوت باشی، بلکه فقط دانستن این است که زندگی خودت هم به همان میزان مهم است کافیست پس یاد بگیر که به الویتهای خودت هم بها بدهی.
    3. سازش پذیر باش:
    این که بخواهی زندگی دلخواه خودت را داشته باشی اصلا به این معنا نیست که باید سخت و انعطاف ناپذیر باشی این که آنقدر انعطاف پذیر و سازش پذیر باشی که بتوانی از هر موقعیتی بهترین بهره برداری را بکنی، امری حیاتی است. باید یاد بگیری چگونه برای به دست آوردن هر چیزی کار کنی و آن را به دست بیاوری.
    4. از اینکه درخواست کمک کنی هیچوقت خجالت نکش:
    بدان که بدون کمی کمک از طرف اعضا خانواده و دوستانت نمی توانی به همه اهدافت برسی نگذار نفست جلوی این کار را بگیرد آماده باش در موقع لزوم از کمک کسانی که میتوانند برای رسیدن به هدفت یاریت دهند استفاده کنی.
    5. رویاهایت را با دیگران شریک شو:
    صحبت کردن راجع به اینکه دوست داری زندگیت چگونه باشد، مخصوصا زمانی که اوضاع آنگونه که می خواهی پیش نمیرود خیلی مهم است در این طور مواقع از احساسات و اندوهت با کسانی که دوستت دارند صحبت کن آنها میتوانند نگرش بهتری به تو بدهند و در چیره شدن بر شرایط یاریت دهند.
    6. فعال باش، کارها را معوق رها نکن:
    معوق گذاشتن کارها تو را به جایی نخواهد رساند ممکن است شانس در خانه ات را بزند ولی تو با دست به کار نشدن در فرصت مناسب، آن را از دست بدهی دائما از فرصتهای پیش رویت آگاه شو و سعی کن از آن ها بهترین بهره را ببری.
    7. قوی باش:
    برای آنکه بتوانی زندگی را به روش خودت اداره کنی، باید از نظر فیزیکی، ذهنی و احساسی قوی باشی مراقب سلامتی ات باش و برای داشتن ذهنی آرام تلاش کن.
    8. مثبت بمان:
    در مسیر زندگی منتظر مواجه شدن با موانع باش. باید خودت را برای چالش هایی که ممکن است با آنها موجه شوی آماده کنی نگذار موانع کوچک رویت تاثیر منفی بگذارند.

    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان